Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ SELF TEST ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ!!
ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ!!!
ΑΠΟΚΡΙΕΣ !!!
ΜΑΡΤΗΣ !!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ “ΡΑΔΙΟ ΜΑΣΤΙΧΑ”
Στα πλαίσια του μαθητικού διαγωνισμού “η εκπαίδευση δεν μπορεί να περιμένει” το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το ΔΥΕΠ Μυτιλήνης ,δημιούργησε ραδιοφωνικό σποτ με θέμα “ΟΛΟΙ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”.
Το σποτ στάλθηκε στον διαγωνισμό και περιμένουμε αποτελέσματα…
Ο ραδιοφωνικός σταθμός “ΡΑΔΙΟ ΜΑΣΤΙΧΑ” και ειδικά ο υπεύθυνος σταθμού ΜΑΡΚΕΛΛΟΣ ΜΠΑΧΑΣ δέχτηκε με πολλή χαρά να φιλοξενηθεί το σποτ μας στο ραδιόφωνο και μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ!
Μας ενημέρωσε ότι θα παίζεται καθημερινά 8.00 ,10.00 ,12.00, 14.00 ,16.00, 18.00 και 20.00 από τη συχνότητα του “ΡΑΔΙΟ ΜΑΣΤΙΧΑ’ στους 107,5.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΜΑΡΚΕΛΛΟ ΜΠΑΧΑ ΚΑΙ ΤΟ “ΡΑΔΙΟ ΜΑΣΤΙΧΑ”ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ!!
Συντονιστείτε λοιπόν στους 107,5 για να μας ακούσετε !!!
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

Λόγω της ημέρας παίξαμε τους ψήστες και ψήσαμε ένα σωρό φαγητά! Επίσης ως ιδιοκτήτες ψησταριάς παίρναμε τηλεφωνικές παραγγελίες ,τις σημειώναμε και τις φτιάχναμε….πολύ δουλειά σήμερα η ψησταριά!!!
Ε !και μετά από τόση δουλειά φάγαμε και εμείς τα σουβλάκια που έψησε ο Μπάμπης ,ήπιαμε το χυμό μας και ευχηθήκαμε και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά!!
ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!

























































































































































































































