ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΟΧΙ

 

 

fddeadfd 4496 4f2d 998b 322b689198bf b5be9a6c 73e6 4ef5 b142 2d40454e7ac3 6e60b407 c3b0 4f21 9ff1 0c6a75661173 f52705c2 e75a 4d27 b5f5 6002c216a2b3 6f880c1d 536f 4099 beaf d5133494b69a 5d4152e6 049d 4f4b b89b 6bc576f4ea11 f21b065c db0c 4fbe bd1d 58b97fb09a03 15b13092 4435 44cd 968d 1f6b72487e5f 98eea0cb a8de 4fb5 aed7 b27b7f091296 c4d93417 d051 486b a35d 2c233bb77576 1 fd3ce055 f4d6 46bb b8af d2fa3a8fdbc8 1 5b014088 5ee7 4eb5 a1b6 89e46298a46a 3848e4b7 71d0 49a0 ab4e 4717bd25d273 10af21be a34b 466e 9d2d 1c4834bde19c c657688f e7fc 472a a6b9 b40085aa152f ee54dc8a b7c5 4d2e 8def e21945af92f0 26d29b3e a14b 4cc4 a701 568d6a5b5d37 fdf368d7 343a 4fdc a37b a036e69fbdb9 f6f538e1 d30a 46e2 a1d6 410f93bd8693 ebf36006 904d 4f67 8b53 a39e5e2bf517 c4d93417 d051 486b a35d 2c233bb77576 fd3ce055 f4d6 46bb b8af d2fa3a8fdbc8

Η εβδομάδα που μας  πέρασε ήταν αφιερωμένη στον εορτασμό  της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Τα παιδιά , μέσα από βιβλία, βίντεο , παρουσιάσεις , φωτογραφικό υλικό  της εποχής και τραγούδια κατανόησαν τη σημασία του εορτασμού της εθνικής επετείου και της αναγνώρισης της θυσίας των ηρώων.

Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην έννοια της ελευθερίας και της  ειρήνης, καθώς είναι  πάντα επίκαιρη αυτό μέσα στο πέρασμα των χρόνων , κι έγινε σύγκριση των συνθηκών ζωής σε περίοδο ειρήνης και πολέμου.

Παράλληλα έγινε αναφορά στη γιορτή της σημαίας με όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αλλά και ως εθνικό σύμβολο της Ελλάδας μαζί με τον εθνικό ύμνο, όπως υπάρχει για κάθε χώρα. Τα παιδιά έκαναν κατασκευές  .

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου πραγματοποιήσαμε την σχολική μας γιορτή, με ποιήματα , τραγούδια .

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ! ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!

ΤΟ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ

 

Πάντα πρέπει να έχουμε έτοιμο ένα βαλιτσάκι με χρήσιμα πράγματα που θα πάρουμε μαζί μας όταν φύγουμε μετά από το σεισμό από το σπίτι μας…

Τί πρέπει να έχει μέσα όμως αυτό το βαλιτσάκι?

 

f695dccf d45d 47dc 8507 edb6833597df 1 d53e43c7 2235 450a 90be 78c7d6c2072b a3927793 7cae 4a29 9060 b7186c251c42 147cf684 93b3 4e3c a339 64624acb7d39 d06fba01 d0b9 4709 847f b8ca3b8192e7 bb47999d ebb7 4bbd bfdc f6b7853d668e 27b9f3c6 8e9c 4704 ba3d c3e1350cc8dd 48f354e2 700f 4285 b552 ae0e2729d723 915a3d94 db3d 49b4 afc1 e805b82b5a49 8a3498d6 0824 492f 9f95 18ac62762b36 89347155 250e 40b9 b670 e86e8e8dfbaf 146358c0 f833 4912 8e19 7849b3aab343 abe016ef 4adf 42a2 8024 fd5675bebc3a 4590dd3e 84cc 4cf9 adf4 2d227914e576 6422f3ab 3396 4643 9d42 a81bdf033ea9 f695dccf d45d 47dc 8507 edb6833597df

5c5eef27 4b24 4eae 8d3a 46b5f38ddd2c 49a87caf 9af1 49b7 acb3 866f181493ca 313132f3 1558 4234 9147 49071402dfde 4a5561fc 9307 45fa 9a02 36885911c492 e0ff9a91 6572 4269 8230 e4180813d810 61883041 935a 474a b0af 8a1534021899 f9de3297 e9bd 4741 9d72 fc68fa292d11 2962c542 8a80 4e40 b8bd 82845e4a236d 767cc7a2 e41f 437c 9a7b ff02562d256f 394f3ee2 c928 46bd 8b2a 11ef7ff993ba bc53fd4e d468 43d7 a998 6afb1c4ee799 f758c291 5573 4394 a471 b818fc470a9d ea053f51 831b 49cf 8c9e 9991ae9a36b6 9ff569f0 eff2 4577 8c86 f3e4805223e8

Κάναμε λοιπόν  δραστηριότητες ώστε να μάθουμε τί πρέπει να έχουμε μέσα στο σακίδιο του σεισμού τί είναι σωστό και χρήσιμο να πάρουμε και τί όχι

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ …

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης στο Δημοτικό και σαν μια πρώτη επαφή -βόλτα των νηπίων στον αύλειο χώρο του δημοτικού σχολείου ,και με αφορμή την διάθεση από την ΣΤ ΤΆΞΗ προιόντων υγιεινής διατροφής πήγαμε με τα νήπια δίπλα στο μεγάλο!!! σχολείο!

Είδαμε τα φαγητά και ότι είχαν εκθέσει οι μαθητές συζητήσαμε ποια  ήταν υγιεινά και ποια όχι και γιατί ,ψωνίσαμε ότι μας άρεσε για να ενισχύσουμε και λίγο το ταμείο της εκδρομής τους και γυρίσαμε λίγο πιο περήφανοι? αγχωμένοι? έτοιμοι? τρομαγμένοι ?που θα είμαστε κι εμείς την επόμενη χρονιά στο μαθητικό δυναμικό του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!!!??? πάντως με όρεξη να δοκιμάσουμε τα φαγητά και έχουμε χρόνο για τα άλλα…

610bf2a3 af87 486d 86b4 e42c2631e0da 000fd016 b3fd 4718 a1fa 80ab0a0c365e 8bff9782 f625 4633 aa02 f55a39d901fe acf6f8b4 2b2d 45b2 a609 9ec79da23b39 d6c8c51c d91e 439e 8315 e79458e0fe9a 06f19932 241b 4725 8fe2 e49d282052f6 4042a457 a764 47ee abcb ef99ad76db37 32a209a6 18cf 4f49 b5b1 1f860218c78f 0c91afb9 0670 48fa a1e3 af659e839ef5 8ea744ed 2a36 448b acac 65836b213a1d

c2d0ccc2 181a 42f1 9493 a13f07f5fbf0 1973bc37 0b88 4075 a5d9 2137c3396b31 6d10cbcb e2e9 437c b83a 617c90ba5aff 96f35405 4abb 401a 90fd 2efa804f149e 3973a49a ba94 409f a421 6adf6cce4e74 384a2eee 9c6f 45c8 8143 c745924198c6 87618e19 dbaa 4c62 8b6f 85ad45854016 0b725bd5 f2c0 40a9 963a ef35ea4d56ed

16/10 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ/ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Χθες Τετάρτη πραγματοποιήθηκε με αρκετά μεγάλη συμμετοχή γονέων η ενημέρωσή τους σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου..

Ενημερώθηκαν για το νέο αναλυτικό πρόγραμμα ,για το τί και με ποιόν τρόπο κάνουμε στο σχολείο ,για τα εργαστήρια δεξιοτήτων και τα σχέδια δράσης της φετινής χρονιάς…

Παρουσία όλου του προσωπικού καθώς και της ΕΔΥ του σχολείου μας έγινε μια αναλυτική παρουσίαση του έργου συνολικά του νηπιαγωγείου ώστε οι γονείς να έχουν μια όσο γίνεται ξεκάθαρη και ενημερωμένη εικόνα για το πώς περνάνε και τί κάνουν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο.

Μιλήσαμε για την απαραίτητη συνεργασία που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια και καθώς και στα εργαστήρια δεξιοτήτων αλλά και στο σχέδιο δράσης θα ασχοληθούμε διεξοδικότερα με αυτό το θέμα ,ξεκινήσαμε με το “αστέρι της ευχής “όπου με το σύνθημα

“ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΖΙ!”b9fc1c18 3ce4 4165 b045 3b2fdafef316 9d5734e4 afe3 4450 b571 4c969f8365dc 4ef1b546 60c9 49d5 830e 073fe3c9509c 1f1163af cd98 40b3 be45 9ad2a22f4acc 8b331282 16d1 4c0e a6a1 38df403b076e e4a56b8e c467 4055 a715 ef9e5bfcdfea 9e4721d1 630d 4b53 b14d 21cd969c0a53 22dfcecb 0d87 4465 833f 438308908589 16163af7 570a 4909 bde0 269117ffd880 2a035243 de8a 47be a1c8 d1ef0a3c7ba6 e3a59269 951c 4083 af29 3ce45581255f f98817f8 8620 487c b6e1 7b93b2ebf3ad 7101e79e f532 483e a1a4 3e8e134496c4 e6157d6b de32 4b9b 8be9 07246a153ba2 77901358 3e2b 48f0 bd07 bce975f78c2d 64f6e2f8 855d 44cf 99fa 280d261b4d69 d48046fc f742 460c 90fa 85ce51266334 e64e128c 6672 4b2d 8796 8d6e5837d5d2

53edf7f8 326a 41f8 b465 91735cf531c2 38b3c77d dedf 4ca7 b872 b98b7d0e0795 6f23cc42 fb5f 41f6 b264 0a119e49a580 e8e553bb d467 4c52 8007 208d9136e613

κάθε γονιός έγραψε σε ένα αστέρι την ευχή του για το τί θα ήθελε να πετύχει το παιδί του στο Νηπιαγωγείο…

Καλή μας αρχή λοιπόν με αισιόδοξη και δημιουργική διάθεση από όλους ώστε ο στόχος μας που είναι πάντα η ομαλή και σε όλα τα επίπεδα εξέλιξη των νηπίων να επιτευχθεί.

 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με το Πρακτικό που συντάχθηκε στη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων του 4ου Νηπιαγωγείου Αγίου (Αρ.Πρ.06/26-09-2024) πραγματοποιήθηκε επικαιροποίηση του Εσωτερικού Κανονισμού Σχολικής Μονάδας  και του Μνημονίου Ενεργειών Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών καθώς και Επικαιροποίηση του Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού κινδύνου.

Αρχές Οκτωβρίου διοργανώθηκαν και πραγματοποιήθηκαν, στο χώρο του σχολείου, οι πρώτες ασκήσεις ετοιμότητας σε περίπτωση σεισμού, όπως ορίζει ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (Ο.Α.Σ.Π.) εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Τμήματος Δ΄ Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης Αρ. Πρωτ.: Φ.201.011.391.Α1 /6-09-2024 με Θέμα:” Εφαρμογή οδηγιών Πολιτικής Προστασίας και Πολιτικής Άμυνας στις Σχολικές Μονάδες”.

Έγινε ενημέρωση των παιδιών για το φαινόμενο του σεισμού και την αναγκαιότητα λήψης μέτρων προστασίας, ενώ υποδείχθηκαν  τρόποι προστασίας και χώροι διαφυγής. Κατά την διάρκεια του σχολικού έτους, θα πραγματοποιηθούν τρεις ασκήσεις ετοιμότητας, οι οποίες θα γίνουν όπως ορίζεται στην παρούσα Πράξη και αναφέρονται παρακάτω. Οι ασκήσεις θα γίνουν έκτακτα και απροειδοποίητα, όπως γίνεται και ο σεισμός, και θα διακοπεί κάθε εκπαιδευτική δραστηριότητα ανεξάρτητα αν έχει ολοκληρωθεί ή όχι. Και στις  τρεις ασκήσεις οι μαθητές θα οδηγηθούν στο πρώτο σημείο καταφυγής.

Παράλληλα στο νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν εργαστήρια δεξιοτήτων όπως ορίζει η υπ΄αρ. πρωτ. 103235/ΓΔ4/24-08-2021 Εγκύκλιο Εφαρμογής του Υ.ΠΑΙ.ΘΑ, από την θεματική ενότητα «Φροντίζω το περιβάλλον » και την Υποθεματική «Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία» με τίτλο :« Σεισμός – μη σε πιάνει πανικός!» όπου τα παιδιά θα έχουν την δυνατότητα να ασχοληθούν και να ενημερωθούν εκτενώς για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού.

Τέλος για την φετινή σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας σχετικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στο ΙΕΠ με θέμα τις φυσικές καταστροφές και ειδικότερα τον σεισμό με τίτλο “ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΞΕΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΩ” με σχετικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Σύμφωνα με το Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του 4ου Νηπιαγωγείου Χίου σε περίπτωση εκκένωσης της Σχολικής Μονάδας ,ορίζεται ως:

1ος χώρος καταφυγής η αυλή του σχολείου(και για το κεντρικό κτίριο αλλά και για το παράρτημα) και οριοθετείται μεταξύ των οργάνων ψυχαγωγίας.

2ος χώρος καταφυγής οριοθετείται

Α.στο κέντρο του οικοπέδου παραπλεύρως του κεντρικού κτιρίου

Β.Το κέντρο του οικοπέδου μπροστά από το παράρτημα(χώρος πάρκινγκ).

Αμέσως μετά τη συγκέντρωση των μαθητών στους χώρους ασφαλείας  θα γίνει:

α) Καταμέτρηση των μαθητών

β) Φροντίδα τυχόν τραυμάτων

γ)  Καθησυχασμός των παιδιών

δ) Τηλεφωνική ενημέρωση γονέων

Σε περίπτωση που ανακοινωθεί από τις αρχές διακοπή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων, θα πρέπει να παραλάβετε τα παιδιά από τον 1ο προκαθορισμένο στο Σχολικό Σχέδιο χώρο καταφυγής. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και εάν διαπιστωθεί ότι ο 1ος χώρος καταφυγής δεν είναι ασφαλής οι μαθητές μπορεί να χρειαστεί να μετακινηθούν στον 2ο προαποφασισμένο χώρο καταφυγής (αφού πρώτα γίνει έλεγχος χώρου), ανά ομάδες με τη συνοδεία εκπαιδευτικών.

Απόσπασμα από σεισμικό σχέδιο Δράσης Ο.Α.Σ.Π.  σελ.13-14

«Εάν το προαύλιο δεν αποτελεί κατά τη μετασεισμική περίοδο τον κατάλληλο χώρο καταφυγής θα πρέπει να μετακινηθούν οι μαθητές στον δεύτερο προεπιλεγμένο χώρο καταφυγής, αφού πρώτα επιβεβαιωθεί ότι αυτός συνεχίζει να είναι κατάλληλος. Η μετακίνηση των μαθητών γίνεται ανά ομάδες των 30 – 40 ατόμων περίπου, με τη συνοδεία εκπαιδευτικών. Προσοχή πρέπει να δοθεί σε βλάβες που έχουν προκληθεί από τον σεισμό και παρατηρούνται κατά τη διαδρομή προς τον δεύτερο χώρο καταφυγής. Οι Ομάδες των Εκπαιδευτικών ενεργούν σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που τους έχουν ανατεθεί στο Σχέδιο, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη ότι οι εκπαιδευτικοί που είχαν διδασκαλία την ώρα του σεισμού, έχουν ως προτεραιότητα την καθοδήγηση και την προστασία των μαθητών κατά τη διάρκεια του σεισμού, κατά την εκκένωση του κτιρίου και την παραμονή τους στο προαύλιο, και όχι τυχόν άλλα καθήκοντα που τους έχουν ανατεθεί».

  Χίος 20-9-2024

  Ο Σύλλογος διδασκόντων του 4ου Νηπιαγωγείου Χίου

ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ

Ξεκινώντας τα εργαστήρια δεξιοτήτων για τη φετινή χρονιά πραγματοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας την πρώτη  άσκηση ετοιμότητας για σεισμό ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και του ΟΑΣΠ. Στην χώρα μας υπάρχει έντονη σεισμική δραστηριότητα γι’ αυτό η απόκτηση γνώσεων για το φαινόμενο του σεισμού  αλλά και οι τρόποι αντιμετώπισης του ,επιβάλλεται να   αρχίζει από την προσχολική ηλικία.

 

91bbd7ae 2ef2 4b90 ba2d d6c69ef22b3d bebbfcc8 8d82 463e b9eb b7efd41e7f18 d4d8ba9b 4376 4390 b068 1ba3b4fa53e1 a18ca96c 2060 4c24 a2f9 6401e78c45f1 3927b99f 0ed5 41bc b7fa 7cc48884e84d b4fce3c9 01d4 4b10 b2ca d20d476faea1 55e4b5e1 1a7c 413f 94fd 6229a54757b5 a93c0140 8bc7 4fc3 ad98 6ed4d34d4ae6

 

e4e6ab74 ed67 4ef9 992e bf1908dcb02d 4c372267 5d9f 4829 83ef caeb72c51331 a2d711c8 bd4e 4fba 99de 85f9ce151433

 

 

ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ!ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΩ ΕΓΩ!!

Συζητήσαμε με τα παιδιά για το φαινόμενο του σεισμού και τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση που μας συμβεί στο σχολείο. Είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο με ενημερωτικό υλικό  και μάθαμε πώς πρέπει να προστατευόμαστε από τον σεισμό, είτε είμαστε στο σπίτι ή στο σχολείο.

Τι είναι όμως ο σεισμός; Γιατί γίνεται; Πότε γίνεται σεισμός; Μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο αλλά και από βιβλία που έχουμε στη βιβλιοθήκη μας, μάθαμε τι συμβαίνει στο εσωτερικό της γης και πώς γίνονται οι  σεισμοί.

Επίσης μάθαμε για την κλίμακα Ρίχτερ που μετράμε την ένταση των σεισμών και είδαμε το εργαλείο μέτρησης των σεισμών, τον σεισμογράφο. Τέλος κάναμε μια επανάληψη για το τι πρέπει να κάνουμε και τι όχι, σε περίπτωση σεισμού.

Μετά τη θεωρία ακολούθησε η πράξη!  Κάναμε την άσκηση ετοιμότητας για σεισμό για να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε! Σε περίπτωση σεισμού,  λοιπόν, όταν καθόμαστε στα τραπέζια μας, σκύβουμε γρήγορα κάτω από το τραπέζι και κρατάμε το πόδι του τραπεζιού. Όταν, όμως, είμαστε καθισμένοι στην παρεούλα, αμέσως πέφτουμε στο πάτωμα, καθόμαστε γονατιστοί και προστατεύουμε το κεφάλι μας με τα χέρια όπως λέει και η χελωνίτσα μας άλλωστε. Στην συνέχεια, κάνουμε ένα τρενάκι και μαζευόμαστε έξω στο προαύλιο μας στον προκαθορισμένο χώρο συγκέντρωσης. Κατά τη διάρκεια της ημέρας κάναμε πολλές ασκήσεις σεισμού… Οι δασκάλες φώναζαν “Σεισμός” και τα παιδιά έπρεπε να συμπεριφερθούν κατάλληλα σαν να γίνεται πραγματικά σεισμός.

Στο τέλος,  συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας για το ποιες συμπεριφορές είναι σωστές και ποιες λάθος σε περίπτωση σεισμού. Τα παιδιά φαίνεται να εμπέδωσαν πλήρως όλες τις οδηγίες!

Φυσικά δεν παραλείψαμε να κάνουμε την άσκηση σεισμού και έξω στην αυλή κατά την ώρα του διαλείμματος… Γιατί ο σεισμός δεν έχει ώρα και μπορεί να μας βρει ανά πάσα στιγμή.

7e71ffc1 fb72 46c1 9a22 b90801616c84 1d58746d 973a 41fe a744 5977c0812054 4d19177c ef64 454e 8026 7bca64ff0bbf 1d280c0e 8f44 4b4e a8b2 9a672375b845 1d23a7f1 b3d2 4c5a a116 b63fcab5ea16 8269f485 cfde 4aef b174 e166a0c53df1

c4422632 ed6f 4aee 9c54 2a2017d966c2 b37d1120 0141 4499 87fa e6bc7ce21557 cfbfdb5f b4c0 4dc7 be57 4ab4d04389fa b3f006f7 7ecf 4194 b682 cf83cfb40529 0e222d87 69aa 4551 8450 0145e374b6e8 006b30ea 8a5f 42b1 b641 193e3faa76eb ac1d2925 b93c 400e 8476 15606782eb3b c10bcdcf a3f9 4a84 9152 d532fad7d292 31a3f372 750b 4dbc 9e8e ffef7b0fe2dd

Είμαστε όμως προετοιμασμένοι και δεν φοβόμαστε για τίποτα! Γιατί είναι μόνο ένας “Σεισμός! Μη σε πιάνει πανικός”!!!

ΣΕΙΣΜΟΣ !!!ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ?

 

08fb1d84 dacf 4d6e aaca 9d6ff2657ef7 1cc7b208 13d1 44a3 ab94 f62c9377c511 b435a59f 03c6 49f8 82e9 ab90bf846fa8 c30434a9 9991 4e4a 9545 d58205838c07 fd674418 57d7 4110 acc3 7da1ee10b450 eeae7d12 5bc6 46a5 a979 1f12f00e48d1 16ceac1e 673e 47a4 81c9 f0ec43ffbe63 db4df0a7 c014 4508 b8c0 8f6f90c02217 cc501718 45f2 4c5f bf9f 94e3313772f0 792932e4 72e7 4ef6 aced cca7cbb5b9f3 bf672103 d77a 4b12 92bc 9a9d20a1add2 e2d1cf99 03ce 4be8 bb25 edc7099c8b07 6718990b 0fff 4484 8a12 0e97a972328c cd6f73a8 a937 4084 a835 71446b64d93b 357aef54 2c6e 497d 8a23 716ad700ed06 b80a2807 b805 464a a92f 81076dd9d69a 0d93c4de ee09 4a65 a467 4604228a39b2 e3bebd48 c0fd 4d54 a090 d4a51165d054 fc2cb8fe bd41 4b7b ac60 8600ad0fc321 510ef13b ec94 4945 a90d 88ce89bd37cb 31dc141a 6424 453a b69c d859fc4e6c8a 0c694c7a f842 4599 87c4 4214f8e8012d 828b6903 7b7d 457d 8676 097d52e09319 3bc03988 6548 4a87 81cf d7eb720f3d3b 6fc3d521 22c6 431a 8bd4 688af17a8904 82327388 1655 42dd 9a11 5bd4826021da e49579f1 894a 4248 bfff 3fa72fefa009 25e931d3 fa61 4ae7 8830 105919d9dd46 047efae2 38ac 4257 ae53 b3ec5b062dd1 ba5ffdf2 c2d3 4e43 91b1 d65eb52d9e18 791af039 837d 4aea 97a6 22fdfb5bfb1b f6f9a365 83ad 4e33 8110 579226866e6d 4c50ef36 b294 4b2e a33d c112a48d5676 0b751626 09e8 4dec b35f 3bb79d619d26

 

0d424aa5 017d 4ba4 acef b7658ae64c6c

ed796dae 9a69 4f81 a7c3 da72c3024eec 7c24c286 ab36 483e a124 98b45fc31fc1 271fb9d1 fbbd 48df 8c11 4aa5e56be5a7 01c34b82 ed5a 419d b477 f0c0a24ea88c 680788c2 c132 4c59 838a e2d66efa8d8c 6227ea91 8926 4444 b166 94e67e3e2804 71307089 b1e0 42ce 91bd 60c0940677d6 20c84fa6 3544 43c4 b96a 9e1388750e38 0e1316ee 5137 45bf 815d 4c864f77ba0c 2d84adc4 c93d 4e0b b10e e4edeaad12f2 ea99003e 2c81 4136 a060 a50df5dfda30 fb170e20 03af 4b09 aa43 2829563d2322 89ab4d6e 5f77 4e80 ad71 12525681f84d 160d5aef 8e1c 41a3 b991 53c5eb1f4787

το θέμα μας ΣΕΙΣΜΟΣ!

Αφού ακούσαμε και είδαμε για το τί είναι σεισμός και πώς δημιουργείται κάναμε οι ίδιοι με τα παιχνίδια μας ,τα χέρια μας αλλά και τα σώματά μας τις τεκτονικές πλάκες που κινούνται ,τρίβονται και κάποτε συγκρούονται…..

Είδαμε εικόνες σπιτιών και δρόμων πριν και μετά τον σεισμό ,εντοπίσαμε ζημιές σε σπίτια και δρόμους από εικόνες ,ζωγραφίσαμε το πρίν και το μετά καθώς και άλλες καταστροφές που ακολουθούν τους σεισμούς….