Καλή Άνοιξη…… (χελιδονίσματα)
Καλώς ήρθες Άνοιξη
Οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με τους μαθητές της Α΄τάξης του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025
τραγουδήσαμε τα κάλαντα της Άνοιξης και καλωσορίσαμε την Άνοιξη.
Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό μάς υποδέχτηκαν στις τάξεις τους και οι μαθητές και δάσκαλοι των υπόλοιπων τάξεων του Δημοτικού σχολείου και απόλαυσαν τη συνεργατική αυτή δράση.
Ένα χελιδόνι και ένα λουλούδι φτιαγμένο από τα χεράκια τους προσέφεραν οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και της Α΄τάξης σε κάθε τάξη για να στολίσουν “ανοιξιάτικα”το χώρο τους!!
Σε μας έδωσαν όφορφα λουλούδια για να στολίσουμε τις δικές μας τάξεις και ένα αυτοκόλλητο σε κάθε παιδάκι για το σπίτι του για να θυμούνται πώς τα αδέσποτα ζωάκια χρειάζονται την φροντίδα μας. Μοιραζόμαστε μαζί σας το φωτογραφικό υλικό της δράσης
Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026.
Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. (Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ)
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα ωστόσο το νηπιαγωγείο θα επικοινωνήσει μαζί τους για επικαιροποίηση των στοιχείων τους)
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
1.Έγγραφο που αποδεικνύει τη διεύθυνση κατοικίας (π.χ. Εκκαθαριστικό Εφορίας, ή Συμβόλαιο κατοικίας, ή λογαριασμός Δ.Ε.Η)
2. ΑΔΥΜ– Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή το οποίο συμπληρώνεται από παιδίατρο .
3.Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας,
3.Πιστοποιητικό γέννησης (αναζητείται από τη σχολική μονάδα). Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα το προσκομίζει ο γονέας / κηδεμόνας
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε μέσω της Εγκυκλίου μας
ΕΓΓΡΑΦΕΣ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ-2025-2026
Για απορίες/προβλήματα απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του
συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε
επικοινωνήστε όλες τις εργάσιμες μέρες από 13:00 μ.μ έως 14:00 μ.μ.
μαζί μας στο τηλέφωνο:
Η Ιστορία του Αρλεκίνου
Μια πολύ όμορφη δράση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας!
Οι μαθητές της Ε΄και της ΣΤ΄του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας παρουσίασαν με τον δικό τους τρόπο την ιστορία του Αρλεκίνου.
Με αφήγηση , παντομίμα και με την συμμετοχή των μικρών μαθητών του νηπιαγωγείου μας απολαύσαμε όλη μας το παραμύθι
‘Ο Αρλεκίνος της Ζωρζ Σαρρή .
Στο τέλος οι μικροί μαθητές με τη βοήθεια των μεγάλων μαθητών κατασκεύασαν τον Αρλεκίνο μαριονέτα!Μοιραζόμαστε μαζί σας το φωτογραφικό υλικό από τη δράση!!!
Το Τικ και το Τακ (αφήγηση παραμυθιού)
Μια πολύ όμορφη ιστορία διαβάσαμε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας
Το Τικ και το Τακ ,
της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη
Ο Μένιος και ο Μέντιος, τα γαϊδουράκια, μάλωσαν και χώρισαν. Πολύ στενοχωρήθηκε ο Μένιος με τον τσακωμό. Πονούσε η καρδιά του. Δεν έκανε πια ΤΙΚ ΤΑΚ, μόνο ΤΙΚ χτυπούσε. Έτρεξε στον καρδιολόγο, έκανε κούρα ομορφιάς, καθάρισε τον στάβλο του, πήγε για ψώνια, τους φίλους επισκέφτηκε της άλλης γειτονιάς. Όμως το ΤΑΚ συνέχισε να μη χτυπά. Ώσπου συνάντησε τη γιαγιά του. Μα τι τον συμβούλεψε να κάνει κι άρχισε δειλά το ΤΑΚ και πάλι να χτυπά;
-Συζητήσαμε για τους λόγους που μπορεί να μάλωσαν τα δύο γαϊδουράκια;
– Ποιές λέξεις και πράξεις πλήγωσαν την καρδιά του Μένιου:
-Μας έχει συμβεί κάτι τέτοιο ;
-Πώς αντιδράσαμε;
………και δόθηκε η ευκαιρία στους μικρούς μαθητές και στις δασκάλες να μιλήσουν για τα συναισθήματα που μας προκαλούν οι άσχημες λέξεις!
Η καρδιά μας “πονάει” πολύ με τις άσχημες λέξεις.
Αναφέραμε μερικές όπως :
Δεν σε έχω φίλη!
Δεν θέλω να παίζω μαζί σου!
Παίξαμε και το παιχνίδι με την “τσαλακωμένη καρδιά”
Μύθος του Αισώπου” Ο Βοριάς και ο Ήλιος¨” (μουσικοκινητική)
Μοιραζόμαστε μαζί σας κάποιες από τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στην τάξη με αφορμή τον “μύθο του Αισώπου” Ο Βοριάς και ο Ήλιος¨
Οι μικροί μαθητές άκουσαν με προσοχή την ιστορία ,συζήτησαν για τους ήρωες ,τον Ήλιο, τον Βοριά και τον Γέροντα και στη συνέχεια επιλέγοντας μουσικά όργανα
- τρίγωνο για τον Ήλιο ,
- τύμπανο για τον Βοριά και
- ξυλάκια για τον Γέροντα.
πειραματίστηκαν με τους ήχους και με το σώμα τους προσπάθησαν να βρουν αντίστοιχες κινήσεις για τον κάθε ήρωα. Τέλος δραματοποίησαν την ιστορία (σε ομάδες των τριών παιδιών ) Κάθε ήρωας κινούνταν στους ήχους του μουσικού του οργάνου και υποδύονταν με το δικό του τρόπο τον αντίστοιχο ρόλο!!! Οι μικροί μαθητές απόλαυσαν τη δράση,συνεργάστηκαν και ερμήνευσαν τον ¨ρόλο τους ” με χάρη και δημιουργικότητα.
Αφορμή για πειράματα……….
Την επόμενη μέρα τους δόθηκε η ευκαιρία να πειραματιστούν …….. με την δύναμη του αέρα!!!!!
Κάνοντας αέρα με το δισκάκι που κρατάμε στο χέρι τους προσπαθούν να μετακινήσουν το ρολό (από χαρτί υγείας) ώσπου να φτάσει στο τέρμα.
Όσο πιο δυνατό αέρα προκαλούν κουνώντας το δισκάκι τους ,τόσο πιο πολύ μετακινείται το ρολό τους.
Για να δούμε:” Ποιός θα φτάσει πιο γρήγορα το ρολό του στο τέρμα;”
Βασιλόπιτα από τα χεράκια μας!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!
Φέτος είχαμε την ιδέα να φάμε βασιλόπιτα από τα χεράκια μας!!!
Οι μικροί μαθητές έφεραν στο σχολείο τα υλικά !!!!Απόλαυσαν όλη τη διαδικασία και περίμεναν με υπομονή ως την επόμενη μέρα για να την κόψουμε!!!!
Ευχαριστούμε πολύ και την κ. Βάσω ,μητέρα μαθητή μας, που ήρθε στο σχολείο και μας βοήθησε στην προετοιμασία και στο ψήσιμο!!! Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που ανταποκρίθηκαν και έφεραν τα υλικά που χρειαστήκαμε και φυσικά τις εκπαιδευτικούς και το βοηθητικό προσωπικό του σχολείου που συντόνισαν την δράση.
Να έχουμε όλοι μια χρονιά γεμάτη υγεία ,αγάπη , ειρήνη!!!!!
Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο νηπιαγωγείο μας
Στο 4ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας ,τα παιδιά των Ευχών μάς θύμισαν τι γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα και μας έστειλαν τις πιο γλυκές ευχές τους .
Τραγούδησαν τα κάλαντα , καλωσόρισαν τον Αη Βασίλη και χόρεψαν με τους γονείς τους σε χριστουγεννιάτικους ρυθμούς.
Μπράβο σε όλους!!Εκπαιδευτικούς,μαθητές ,γονείς και Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.Ήταν Υπέροχα!!!!!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!
Συμμετέχουμε και μεις ( στο στολισμό του δέντρου στην περιφέρεια.)
Το σχολείο μας συμμετέχει στον στολισμό του δέντρου της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας .
Οι μικροί μαθητές ετοίμασαν με πολλή χαρά κάρτες (μια το κάθε τμήμα) ,γράψαμε ευχές και τις βάλαμε σε έναν χειροποίητο φάκελο. Τις παραδώσαμε στο γραφείο του Αντιπεριφεριάρχη Παιδείας για το στολισμό του δέντρου της Περιφέρειας.