Παγκόσμιες μέρες δράσεις 2025!!!!! (2η δραστηριότητα)
Το 4ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας
συμμετέχει στις παγκόσμιες ημέρες δράσης για τη γη 2025
2η δραστηριότητα
2η δραστηριότητα: Γνωρίστε τους φυτοπροστάτες μας!
Για τη δεύτερη δραστηριότητα των Παγκόσμιων Ημερών Δράσης, θέλουμε να εξερευνήσετε τους καταπληκτικούς τρόπους με τους οποίους η βλάστηση, συμπεριλαμβανομένων των δέντρων, των θάμνων και άλλων φυτών, συμβάλλει στην πρόληψη των πλημμυρών και της ρύπανσης. Μάθετε πώς τα φυτά φιλτράρουν το νερό, σταθεροποιούν το έδαφος και παρέχουν σκιά για να μειώσουν την εξάτμιση. Μοιραστείτε τα ευρήματά σας και τις γεμάτες βλάστηση φωτογραφίες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το hashtag #GlobalActionDays.Με ευχαριστίες στο μέλος μας FEE, An Taisce (Ιρλανδία)
Παγκόσμιες μέρες δράσεις για τη γη!!!! 2025(1η δραστηριότητα)
Το 4ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας
συμμετέχει στις παγκόσμιες ημέρες δράσης για τη γη 2025
Αποκαλύψτε τους κρυμμένους ήρωες κάτω από τα πόδια σας!
την 1η αποστολή
1η δραστηριότητα(παγκόσμιες μέρες δράσεις):
Καλό μήνα!!!!!!!
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου(συνεργατική δράση)
Μια πολύ όμορφη και δημιουργική δράση πραγματοποιήσαμε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας με αφορμή
την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2 Απριλίου
και
την ανοιχτή πρόσκληση που είχαμε να συμμετέχουμε στη δράση
” Η οικοσυμμαχία σας προ(σ)καλεί για να δημιουργήσετε μαζί ένα Silent Book
1ο βήμα: σε κύκλο όλοι μαζί…
2 ο Βήμα:Σιωπηλή ανάγνωση
30 Βήμα: ώρα για συζήτηση και ζωγραφική
και όλες οι ζωγραφιές μες το κουτί
4ο Βήμα :Ένα βιβλίο σιωπηλό θα γεννηθεί…..
σε ένα κομμάτι χαρτόκουτας μεγέθους Α3,
οι μικροί μαθητές σήμερα πειραματίστηκαν : να συνθέτουν ιστορίες!!!!!
Μετά από αρκετές δοκιμές θα έχουμε έτοιμη τη σελίδα μας για το silent book
και θα την αναρτήσουμε στο padlet της οικοσυμμαχίας
5ο Βήμα : Ανάρτηση στο padlet……..
kolaz φωτογραφιών
και η σελίδα μας Α3 silent book είναι έτοιμη!!!!!
25η Μαρτίου 1821
Καλή Άνοιξη…… (χελιδονίσματα)
Καλώς ήρθες Άνοιξη
Οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με τους μαθητές της Α΄τάξης του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025
τραγουδήσαμε τα κάλαντα της Άνοιξης και καλωσορίσαμε την Άνοιξη.
Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό μάς υποδέχτηκαν στις τάξεις τους και οι μαθητές και δάσκαλοι των υπόλοιπων τάξεων του Δημοτικού σχολείου και απόλαυσαν τη συνεργατική αυτή δράση.
Ένα χελιδόνι και ένα λουλούδι φτιαγμένο από τα χεράκια τους προσέφεραν οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και της Α΄τάξης σε κάθε τάξη για να στολίσουν “ανοιξιάτικα”το χώρο τους!!
Σε μας έδωσαν όφορφα λουλούδια για να στολίσουμε τις δικές μας τάξεις και ένα αυτοκόλλητο σε κάθε παιδάκι για το σπίτι του για να θυμούνται πώς τα αδέσποτα ζωάκια χρειάζονται την φροντίδα μας. Μοιραζόμαστε μαζί σας το φωτογραφικό υλικό της δράσης
Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026.
Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. (Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ)
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα ωστόσο το νηπιαγωγείο θα επικοινωνήσει μαζί τους για επικαιροποίηση των στοιχείων τους)
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
1.Έγγραφο που αποδεικνύει τη διεύθυνση κατοικίας (π.χ. Εκκαθαριστικό Εφορίας, ή Συμβόλαιο κατοικίας, ή λογαριασμός Δ.Ε.Η)
2. ΑΔΥΜ– Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή το οποίο συμπληρώνεται από παιδίατρο .
3.Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας,
3.Πιστοποιητικό γέννησης (αναζητείται από τη σχολική μονάδα). Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα το προσκομίζει ο γονέας / κηδεμόνας
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε μέσω της Εγκυκλίου μας
ΕΓΓΡΑΦΕΣ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ-2025-2026
Για απορίες/προβλήματα απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του
συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε
επικοινωνήστε όλες τις εργάσιμες μέρες από 13:00 μ.μ έως 14:00 μ.μ.
μαζί μας στο τηλέφωνο:
Η Ιστορία του Αρλεκίνου
Μια πολύ όμορφη δράση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας!
Οι μαθητές της Ε΄και της ΣΤ΄του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας παρουσίασαν με τον δικό τους τρόπο την ιστορία του Αρλεκίνου.
Με αφήγηση , παντομίμα και με την συμμετοχή των μικρών μαθητών του νηπιαγωγείου μας απολαύσαμε όλη μας το παραμύθι
‘Ο Αρλεκίνος της Ζωρζ Σαρρή .
Στο τέλος οι μικροί μαθητές με τη βοήθεια των μεγάλων μαθητών κατασκεύασαν τον Αρλεκίνο μαριονέτα!Μοιραζόμαστε μαζί σας το φωτογραφικό υλικό από τη δράση!!!
Το Τικ και το Τακ (αφήγηση παραμυθιού)
Μια πολύ όμορφη ιστορία διαβάσαμε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας
Το Τικ και το Τακ ,
της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη
Ο Μένιος και ο Μέντιος, τα γαϊδουράκια, μάλωσαν και χώρισαν. Πολύ στενοχωρήθηκε ο Μένιος με τον τσακωμό. Πονούσε η καρδιά του. Δεν έκανε πια ΤΙΚ ΤΑΚ, μόνο ΤΙΚ χτυπούσε. Έτρεξε στον καρδιολόγο, έκανε κούρα ομορφιάς, καθάρισε τον στάβλο του, πήγε για ψώνια, τους φίλους επισκέφτηκε της άλλης γειτονιάς. Όμως το ΤΑΚ συνέχισε να μη χτυπά. Ώσπου συνάντησε τη γιαγιά του. Μα τι τον συμβούλεψε να κάνει κι άρχισε δειλά το ΤΑΚ και πάλι να χτυπά;
-Συζητήσαμε για τους λόγους που μπορεί να μάλωσαν τα δύο γαϊδουράκια;
– Ποιές λέξεις και πράξεις πλήγωσαν την καρδιά του Μένιου:
-Μας έχει συμβεί κάτι τέτοιο ;
-Πώς αντιδράσαμε;
………και δόθηκε η ευκαιρία στους μικρούς μαθητές και στις δασκάλες να μιλήσουν για τα συναισθήματα που μας προκαλούν οι άσχημες λέξεις!
Η καρδιά μας “πονάει” πολύ με τις άσχημες λέξεις.
Αναφέραμε μερικές όπως :
Δεν σε έχω φίλη!
Δεν θέλω να παίζω μαζί σου!
Παίξαμε και το παιχνίδι με την “τσαλακωμένη καρδιά”











































































