Μύθος του Αισώπου” Ο Βοριάς και ο Ήλιος¨” (μουσικοκινητική)

Μοιραζόμαστε μαζί σας κάποιες από τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στην τάξη με αφορμή τον “μύθο του Αισώπου” Ο Βοριάς και ο Ήλιος¨

Οι μικροί μαθητές άκουσαν με προσοχή την ιστορία ,συζήτησαν για τους ήρωες ,τον Ήλιο, τον Βοριά και τον Γέροντα και στη συνέχεια επιλέγοντας μουσικά  όργανα

  • τρίγωνο για τον Ήλιο ,
  • τύμπανο για τον Βοριά και
  • ξυλάκια για τον Γέροντα.

πειραματίστηκαν με τους ήχους και με  το σώμα τους προσπάθησαν να βρουν αντίστοιχες κινήσεις για τον κάθε ήρωα. Τέλος  δραματοποίησαν την ιστορία (σε ομάδες των τριών παιδιών )  Κάθε ήρωας κινούνταν στους ήχους του μουσικού του οργάνου και υποδύονταν με το δικό του τρόπο τον αντίστοιχο ρόλο!!! Οι μικροί μαθητές απόλαυσαν τη δράση,συνεργάστηκαν και ερμήνευσαν τον ¨ρόλο τους ” με χάρη και δημιουργικότητα.

 

Ο ήλιος και ο αέρας10 Ο ήλιος και ο αέρας9 Ο ήλιος και ο αέρας8 Ο ήλιος και ο αέρας7 Ο ήλιος και ο αέρας9 1 Ο ήλιος και ο αέρας8 1 Ο ήλιος και ο αέρας7 1 Ο ήλιος και ο αέρας6 Ο ήλιος και ο αέρας5 Ο ήλιος και ο αέρας4 Ο ήλιος και ο αέρας3 Ο ήλιος και ο αέρας2 Ο ήλιος και ο αέρας1

 

Ο ήλιος και ο αέρας

 

Αφορμή για πειράματα……….

Την επόμενη μέρα  τους δόθηκε η ευκαιρία να πειραματιστούν ……..  με την δύναμη του αέρα!!!!!

Κάνοντας αέρα με το δισκάκι  που κρατάμε  στο χέρι  τους προσπαθούν να μετακινήσουν το ρολό (από χαρτί υγείας) ώσπου να φτάσει στο τέρμα.

Όσο πιο δυνατό αέρα προκαλούν κουνώντας το δισκάκι τους ,τόσο πιο πολύ μετακινείται το ρολό τους.

Για να δούμε:” Ποιός θα φτάσει πιο γρήγορα το ρολό του στο τέρμα;”

Ο ήλιος και ο αέρας11 Ο ήλιος και ο αέρας12 Ο ήλιος και ο αέρας13 Ο ήλιος και ο αέρας14 Ο ήλιος και ο αέρας15 Ο ήλιος και ο αέρας16