Μια βροχερή μέρα βρήκαμε έξω από την τάξη μας ένα μικρό σαλιγκαράκι. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και έδειξαν έντονο ενδιαφέρον.. με προσοχή και σεβασμό, το παρατηρήσαμε από κοντά..Το καβούκι ήταν χτυπημένο και τα παιδιά έκαναν διάφορες υποθέσεις για το πως μπορεί να συνέβη..ήθελαν να το φροντίσουν!!
Συζητήσαμε για όσα ξέραμε για το σαλιγκάρι και αποφασίσαμε να μάθουμε περισσότερα. Αρχίσαμε λοιπόν να συμπληρώνουμε το διάγραμμα ΚWLH( τι ξέρουμε, τι θέλουμε να μάθουμε, τι μάθαμε, πως το μάθαμε)
Αρχικά τα παιδιά ζωγράφισαν το μικρό μας φίλο
Γράφοντας τη λέξη σαλιγκάρι σε μηχανή αναζήτησης βρήκαμε το έργο του MATISSE. Η ζωή και το έργο του ζωγράφου εντυπωσίασαν τα παιδιά. Έτσι ακολουθώντας την τεχνική του, φτιάξαμε κι εμείς ένα ομαδικό έργο. Βάψαμε μεγάλα χαρτιά , τα κόψαμε.. με την τεχνική του κολλάζ, το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό!!
Ψάξαμε σε εγκυκλοπαίδειες, βιβλία, το διαδίκτυο και βρήκαμε πολλές πληροφορίες.
Η κάθε ομάδα ανέλαβε να παρουσιάσει στην ολομέλεια και ένα θέμα
“Που ζει το σαλιγκάρι”
“Το σαλιγκάρι βγαίνει μετά τη βροχή”
“Η οικογένειά του”
“Οι εχθροί του σαλιγκαριού”
“Τι τρώει”
Ήταν συγκινητική τέλος η απόφαση των παιδιών να αφήσουν το μικρό σαλιγκαράκι στον κήπο του σχολείου για να είναι στο φυσικό του περιβάλλον, παρόλο που το ήθελαν στην τάξη..





Δεν επιτρέπεται σχολιασμός, αλλά μπορείτε να κάνετε trackbacks και pingbacks.