Σημαντική θέση στην επεξεργασία των θεμάτων μας κατέχει και η έννοια της αλληλεπίδρασης – συνεργασίας. Τα παιδιά ενθαρρύνθηκαν να συνεργαστούν με τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης και μέσα από πειράματα, έκαναν υποθέσεις..Ανακαλύπτουν έτσι τη γνώση, εμπλουτίζουν το λεξολόγιό τους.. Τοποθετούν ποτήρια με νερό σε διάφορα σημεία της τάξης, παρατηρούν και προβληματίζονται. Μαθαίνουν για την τήξη και την πήξη. Συνδέουν την πήξη με την ψύξη στο περιβάλλον και την κατάψυξη του ψυγείου και την τήξη με την παροχή θερμότητας.
Φτιάχνουν χρωματιστό πάγο και ζωγραφίζουν με αυτόν!!
Με αφορμή το εξαιρετικό παραμύθι της Μ.Wright “Ο συναχωμένος χιονάνθρωπος” έκαναν εργασίες υπέροχες..Έφτιαξαν χιόνι, ανακατεύοντας αφρό ξυρίσματος και ατλακόλα, και δημιούργησαν τα δικά τους μικρά χιονανθρωπάκια που έλιωναν σιγά σιγά..