Η μάθηση γίνεται πιο ελκυστική και κατανοητή όταν τα παιδιά μπαίνουν σε παιχνίδια ρόλων …
Πού οφείλεται το φαινόμενο της εναλλαγής της ημέρας και της νύχτας; ( περιφορά της
γης γύρω από τον άξονα της και πώς εναλλάσσονται οι εποχές; { περιφορά της γης γύρω από τον ήλιο.
ΜΕΡΑ – ΝΥΧΤΑ :ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΦΑΚΟ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΟΤΙ:
Η Νύχτα είναι η σκιά της γης .
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΜΑΣ
ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
4 ΕΠΟΧΕΣ -12 ΜΗΝΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τα παιδιά καλούνται με κινητά καρτελάκια να αντιστοιχλισουν την εικόνα του μήνα και της εποχλης με την λέξη που τους δίδεται στο κινητό καρτελάκι ‘
Στη συνέχεια μετράνε τους μήνες αλλά και κάνουν αριθμητικές πράξεις ( πολλαπλασιασμός : 4 εποχές από 3 μήνες κάθε εποχή βγάζουν το αποτέλεσμα μετά από μέτρηση των 12 μηνών
ΔΙΑΦΑΝΗ-ΑΔΙΑΦΑΝΗ-ΗΜΙΔΙΑΦΑΝΗ ΣΩΜΑΤΑ
ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ -ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Στο περιβάλλον μας υπάρχουν διάφορα σώματα .Ποιά άραγε αφήνουν το φως να περάσει από μέσα τους και ποιά όχι; Τι συμβαίνει όταν τα σώματα δεν επιτρέπουν το φως να περάσει από μέσα τους ;
ΥΛΙΚΑ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟ : ΞΥΛΟ -ΠΛΑΣΤΙΚΟ-ΜΕΤΑΛΛΟ- ΧΑΡΤΙ-ΓΥΑΛΙ
ΜΕΡΑ -ΝΥΧΤΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΑΡΤΩΝ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ _ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
Δίδονται στα παιδιά καρτέλες που απεικονίζουν ημέρα -νύχτα και καλούνται να τα τοποθετήσουν με λογική σειρά .
Η νηπιαγωγός θέτει το περοβληματισμό .Θέλουμε 4 ημέρες και 3 νύχτες . μπορείς να τα τοποθετήσεις με λογική σειρά; Είναι εφικτό; Πώς μπορείς να το κάνεις
Το παιδί αφού σκεφτεί εκφράζει την σκέψη του και ταυτόχρονα τοποθετεί τις καρτέλες .
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ !!












