Προγραμματισμός και Νηπιαγωγείο!

IMG 3313

Με αφορμή  “Φθινόπωρο” , για το οποίο συζητάμε και πραγματοποιούμε δραστηριότητες αυτόν τον μήνα, επεξεργαστήκαμε την εναλλαγή των εποχών του χρόνου υπό όλες τις θεματικές ενότητες( Παιδί και Γλώσσα, Παιδί και Μαθηματικά, Παιδί, Δημιουργία και Εικαστική Έκφραση, Παιδί και Περιβάλλον).

Δε θα μπορούσε φυσικά να λείπει και η θεματική ενότητα “Παιδί και Νέες Τεχνολογίες”. Έτσι, λοιπόν, εκτός από την χρήση υπολογιστή είχαμε στη διάθεσή μας και ένα νέο παιχνίδι, που βοήθησε περαιτέρω στην κατανόηση της εναλλαγής των εποχών.

Ο νέος μας φίλος, ο Άκης ο ποντικάκης, έκανε την εμφάνισή του στην τάξη ! Ο Άκης είναι ένα μικρό ρομπότ, το οποίο επιστρατεύει τις δεξιότητες προγραμματισμού προκειμένου να προχωρήσει και να φτάσει στον στόχο του.

– Τι είναι προγραμματισμός;

Μια δέσμη δεξιοτήτων που περιλαμβάνουν την υπολογιστική σκέψη, την επίλυση προβλημάτων, την κριτική σκέψη, τη λογική, την ομαδική εργασία και τη δημιουργικότητα.

-Ποιοι είναι οι στόχοι;

  • Να προωθηθούν δραστηριότητες που σχετίζονται με την υπολογιστική σκέψη, τον προγραμματισμό και την τεχνολογία.
  • Να υλοποιηθούν ιδέες με τη συγγραφή κώδικα και να προβάλλουμε περισσότερο τον προγραμματισμό.

-Γιατί στο σχολείο;

  • Για να ενθαρρυνθεί η εισαγωγή της καινοτομίας σε εκπαιδευτικά συστήματα.

  • Για να δοθεί σε όλους τους μαθητές η δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως ψηφιακοί δημιουργοί.

  • Για να κινητοποιηθούν οι μαθητές και να μπορέσουν να καταλάβουν καλύτερα τον κόσμο που τους περιβάλλει. (Δείτε περισσότερα και στην σχετική σελίδα https://codeweek.eu)

Τα παιδιά, λοιπόν, παρέα με τον Άκη, είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν διαδρομές, ώστε να φτάσουν στην αγαπημένη τους εποχή.  Αρχικά, επέλεξαν την εικόνα-στόχο, στη συνέχεια επέλεξαν τη διαδρομή που ήθελαν να ακολουθήσουν και ύστερα μέτρησαν τετράγωνα, αναγνώρισαν τα βέλη που έπρεπε να πατηθούν (ευθεία, αριστερά, δεξιά) και τέλος προγραμμάτισαν τον Άκη.

IMG 3315 IMG 3322 IMG 3323

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν πολύ με το νέο μας ρομποτάκι και χάρηκαν τη διαδικασία του Προγραμματισμού!

Αναμένεται, λοιπόν, η συνέχεια..!