ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ” Ο ΛΟΡΔΟΣ ΕΛΓΙΝ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΑ ΓΛΥΠΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ”

Στα πλαίσια του καινοτόμου προγράμματος που εκπονούμε κατά το τρέχον σχολικό έτος με θέμα” Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ” μια διαφορετική προσέγγιση του προσφυγικού και μεταναστευτικού ζητήματος μέσα από το εγχειρίδιο” ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ”πραγματοποιήσαμε το  εκπαιδευτικό βιωματικό   πρόγραμμη ” Ο λόρδος Έλγιν και τα γλυπτά του Παρθενώνα στο Sudio Κινητατοποιούσαν διάφορα γεγονότα με τη βοήθεια των εμήρας και στη συνέχεια επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Το πρόγραμμα είχε διαδραστικό χαρακτήρα . Τα παιδιά δραματοποιούσαν διάφορα γεγονότα με τη συμμετοχή των εμψυχωτριών. Συγκεκριμένα:

-Δώρα για την Θεά Αθηνά

-Γιγαντομαχία

-Η διαμάχη της θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα

– Ο Παρθενώνας, το Ερέχθειο και τα ξενιτεμένα μάρμαρα.

– Η γιορτή της Θεάς Αθηνάς – Παναθήναια.

Ακολούθησε επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης.

ΑκοDSC03182 DSC03184 DSC03185 DSC03186 DSC03188 DSC03189 DSC03190 DSC03195

 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Στο μουσείο της Ακρόπολης τα παιδιά γνώρισαν από κοντά την πολιτιστική μας κληρονομιά. Οι  αρχαιολόγοι έφεραν σε επαφή τα παιδιά με τις Καρυάτιδες, μίλησαν για τα ξενιτεμένα μας μάρμαρα, το αέτωμα  και τη ζωφόρο του Παρθενώνα. Είδαν τα δώρα -ειδώλια που οι Αθηναίοι προσέφεραν στη θεά Αθηνά για να της ζητήσουν μια χάρη καθώς και την πομπή των Παναθηναίων και το πέπλο που οι Αθηναίοι προσέφεραν στη γιορτή των Παναθηναίων στην θεά Αθηνά.

Ο ανεκτίμητος πολιτιστικός μας “Θησαυρός “εντυπωσίασε τα παιδιά και τα έκανε να νοιώσουν περήφανα για τους αξιόλογους προγόνους μας.

ΟΙ ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ
ΟΙ ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ

 

"Η ΠΟΜΠΗ ΤΩΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΩΝ"
“Η ΠΟΜΠΗ ΤΩΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΩΝ”

 ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ…..

Η επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης μας δίνει την δυνατότητα για δραστηριοποίηση στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα.

ΓΛΩΣΣΑ: ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ

Τα παιδιά εκφράζουν συναισθήματα όσο αφορά τα ξενιτεμένα μάρμαρα και ιδιαίτερα την μία Καρυάτιδα που βρίσκεται στο Βρεττανικό μουσείο.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ : ΛΥΠΗ, ΜΟΝΑΞΙΑ ,ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ,

ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ, ΘΥΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΓΙΝ.

DSC03222 DSC03226

 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥΑΡΙΘΜΟΥ 6

6 ΟΣΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ

DSC03214 DSC03215

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ- ΕΚΦΡΑΣΗ

Τα παιδιά με την τεχνική της χαρακτικής φτιάχνουν αγγεία, αμφορείς DSC03219Τα παιδιά με την τεχνική της χαρακτικής  διακοσμούν με διάφορα μοτίβα αγγεία και αμφορείς.

DSC03206

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τι τους έκανε εντύπωση από το μουσείο
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τι τους έκανε εντύπωση από το μουσείο
Κατα τη στιγμή της δημιουργίας....
Κατα τη στιγμή της δημιουργίας….

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: “Μια Eλλάδα φως”  σύνθεση YIANNI

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

Τα παιδιά πλοηγούνται στις σελίδες  του INTERNET   αναζητώντας πληροφορίες για τα ξενιτεμένα μάρμαρα του Παρθενώνα και τον λόρδο Έλγιν . Παρακολουθούν “Οι ξενιτεμένοι θεοί και τα μάρμαρα του Παρθενώνα. 

ΔΡΑΣΗ

Τα παιδιά μας σε συνεργασία με το 107 Νηπιαγωγείο Αθηνών και την Δ και Στ τάξη του 120 Δημοτικού σχολείου Αθηνών δηλώνουν σθεναρά την θέληση τους για επιστροφή των μαρμάρων στη χώρα που τα “ΓΕΝΝΗΣΕ” στη χώρα που “ΑΝΗΚΟΥΝ” την ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

Η δράση εξυπηρέτησε και την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο

ΓΛΩΣΣΑ: ΓΡΑΦΗ

DSC03240 DSC03239

 ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΕΣ…

DSC03342 DSC03313 DSC03316 DSC03317 DSC03319 DSC03322 DSC03326 DSC03329 DSC03331 DSC03332 DSC03335 DSC03337 DSC03338 DSC03340 DSC03341