Στα πλαίσια του καινοτόμου προγράμματος που εκπονούμε κατά το τρέχον σχολικό έτος με θέμα” Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ” μια διαφορετική προσέγγιση του προσφυγικού και μεταναστευτικού ζητήματος μέσα από το εγχειρίδιο” ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ”πραγματοποιήσαμε το εκπαιδευτικό βιωματικό πρόγραμμη ” Ο λόρδος Έλγιν και τα γλυπτά του Παρθενώνα στο Sudio Κινητατοποιούσαν διάφορα γεγονότα με τη βοήθεια των εμήρας και στη συνέχεια επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Το πρόγραμμα είχε διαδραστικό χαρακτήρα . Τα παιδιά δραματοποιούσαν διάφορα γεγονότα με τη συμμετοχή των εμψυχωτριών. Συγκεκριμένα:
-Δώρα για την Θεά Αθηνά
-Γιγαντομαχία
-Η διαμάχη της θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα
– Ο Παρθενώνας, το Ερέχθειο και τα ξενιτεμένα μάρμαρα.
– Η γιορτή της Θεάς Αθηνάς – Παναθήναια.
Ακολούθησε επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
Στο μουσείο της Ακρόπολης τα παιδιά γνώρισαν από κοντά την πολιτιστική μας κληρονομιά. Οι αρχαιολόγοι έφεραν σε επαφή τα παιδιά με τις Καρυάτιδες, μίλησαν για τα ξενιτεμένα μας μάρμαρα, το αέτωμα και τη ζωφόρο του Παρθενώνα. Είδαν τα δώρα -ειδώλια που οι Αθηναίοι προσέφεραν στη θεά Αθηνά για να της ζητήσουν μια χάρη καθώς και την πομπή των Παναθηναίων και το πέπλο που οι Αθηναίοι προσέφεραν στη γιορτή των Παναθηναίων στην θεά Αθηνά.
Ο ανεκτίμητος πολιτιστικός μας “Θησαυρός “εντυπωσίασε τα παιδιά και τα έκανε να νοιώσουν περήφανα για τους αξιόλογους προγόνους μας.


ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ…..
Η επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης μας δίνει την δυνατότητα για δραστηριοποίηση στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα.
ΓΛΩΣΣΑ: ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
Τα παιδιά εκφράζουν συναισθήματα όσο αφορά τα ξενιτεμένα μάρμαρα και ιδιαίτερα την μία Καρυάτιδα που βρίσκεται στο Βρεττανικό μουσείο.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ : ΛΥΠΗ, ΜΟΝΑΞΙΑ ,ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ,
ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ, ΘΥΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΓΙΝ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥΑΡΙΘΜΟΥ 6
6 ΟΣΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ- ΕΚΦΡΑΣΗ
Τα παιδιά με την τεχνική της χαρακτικής φτιάχνουν αγγεία, αμφορείς
Τα παιδιά με την τεχνική της χαρακτικής διακοσμούν με διάφορα μοτίβα αγγεία και αμφορείς.

