Αγαπημένοι μας Κωνσταντίνα, Κωνσταντίνε και Ελένη
Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σας!!!
Να είστε πάντα υγιείς, χαρούμενοι, ευτυχισμένοι και δημιουργικοί !!!
Σας αγαπάμεεεεεεε!!!!!! Μας λείψατε!!!!

Χρόνια Πολλά και σε όλες τις μανούλες και τους πατερούληδες που γιορτάζουν!!!
