ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Στόχος της προσέγγισης είναι να εκτιμήσουν τα παιδιά την σημασία του παρελθόντος ώστε να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν την παροντική κατάσταση.

  • Επεξεργαστήκαμε το υλικό από τον πίνακα αναφοράς και αφόρμησης.

1731597691162 1731597702341

  • Παρακολουθήσαμε το βίντεο «Η εξέγερση του Πολυτεχνείου» και μέσω αυτού τα παιδιά γνώρισαν τα γεγονότα του παρελθόντος. Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ:

https://www.youtube.com/watch?v=vT71KeoA8pk&pp=ygUtz4DOv867z4XPhM61z4fOvc61zrnOvyDOvc63z4DOuc6xzrPPic6zzrXOuc6_

  • Διαβάσαμε το βιβλίο «Η κυρά Δημοκρατία» για να γίνει κατανοητή η διαφορά μεταξύ της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας. Τα παιδιά ζωγράφισαν τι μπορούν να κάνουν όταν έχουμε  Δημοκρατία και τι απαγορεύεται να κάνουν όταν έχουμε Δικτατορία. Γράψαμε τις σκέψεις τους και τις ιδέες τους πάνω στις ζωγραφιές τους. Μπορείτε να κάνατε την δραστηριότητα αυτή και στο σπίτι χρησιμοποιώντας το παρακάτω φύλλο εργασίας και να ρωτήστε τα παιδιά τι σκέφτονται και τι ζωγράφισαν.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑIMG 20241115 073451

Μπορείτε να δείτε το βίντεο «Η κυρά Δημοκρατία» εδώ:

https://www.youtube.com/watch?v=yJGXAbJLOXg&pp=ygUgzrcgzrrPhc-BzrEgzrTOt868zr_Ous-BzrHPhM65zrE%3D

  • Έφτιαξαν κατασκευές και έγραψαν πάνω συνθήματα.

1731597742769IMG 20241114 122942 1731597786817

  • Φτιάξαμε και παίξαμε τον Τροχό «ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ» μέσω της εφαρμογής wheelofnames.

Μπορείτε να τον παίξετε εδώ:

https://wheelofnames.com/el/p2z-k79

  • Τα παιδιά παρακολούθησαν το κουκλοθέατρο « Ντενεκεδούπολη»,συζητήσαμε για τους χαρακτήρες των ηρώων ,για τον Λαδένιο που συνέχεια φωνάζει, διατάζει  και τα άλλα ντενεκεδάκια που αγανακτισμένα σκέφτηκαν όλα μαζί τρόπους για να απαλλαγούν από αυτόν το δικτάτορα.

IMG 20241115 114859 IMG ced3054e526e99bb497b8ede6081ed7a V IMG ef6b02746319acf3460182d10fca1df9 V

  • Με αφορμή την ιστορία του Πολυτεχνείου με ήχους και λόγια και σαν προέκταση της της προσέγγισης παίξαμε το παιχνίδι διάκρισης των ήχων σε φυσικούς, μηχανικούς, ανθρώπινους.

IMG 20241112 113454 IMG 20241112 113207 IMG 20241112 112937

  • Εδώ είναι και ο τελικός πίνακας καταγραφής της προσέγγισης. KWHL-Know-What-How-Learn δηλαδή  Τι ξέρω-Τι θέλω να μάθω-Πώς θα το μάθω και πώς το έμαθα-Τι έμαθα, που βοηθά την σκέψη και την μάθηση των μαθητών.

1731603823002

ΕΞΕ – 136816 – 2024 – Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας- Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου