Α΄ Ενημερωτική Συνάντηση γονέων Σχ. χρ.2025-2026

goneis e1538567224831Αγαπητοί γονείς

Σας προσκαλούμε στην πρώτη συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου μας για την φετινή σχολική χρονιά 2025-2026, που θα γίνει την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025 ώρα 17:00 -18:30, στον χώρο του σχολείου.

Η συνάντηση θα είναι κοινή και για τα δύο τμήματα του σχολείου με την ολομέλεια του συλλόγου Διδασκόντων και έχει σκοπό την μεταξύ μας γνωριμία και την ενημέρωσή σας για:

• την λειτουργία του νηπιαγωγείου

• το πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείου.

• τον ετήσιο προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας.

• την συνεργασία γονέων- σχολείου

Σας περιμένουμε, οι Νηπιαγωγοί

Ένα κουτάκι αποθήκευσης με 24 μαρκαδόρους και ένα ΝΤΟΣΙΕ

koytakiΓια την οργάνωση των μαρκαδόρων που είναι απαραίτητοι για τις εργασίες μας από τις πρώτες κιόλας ημέρες  θα θέλαμε να μας φέρετε άμεσα στο σχολείο: Ένα  κουτί αποθήκευσης όπου μέσα θα έχετε τοποθετήσει 24 μαρκαδόρους ΧΟΝΔΡΟΥΣ.

Σας παρακαλούμε επάνω του  να έχετε γράψει ή επικολλήσει ετικέτα με το όνομά του παιδιού 

(ΠΡΟΣΟΧΗ! η ενημέρωση αυτή ισχύει ΜΟΝΟ για τα νήπια που ήρθαν φέτος στο σχολείο μας και για τα προνήπια Για τα υπόλοιπα παιδιά έχουμε το περσινό κουτάκι. 

Επίσης για την οργάνωση των εργασιών μας χρειαζόμαστε ένα ΜΕΓΑΛΟ ΝΤΟΣΙΕ Θα το φέρουν ΟΛΑ τα παιδιά ΝΗΠΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΝΗΠΙΑ

Σας παρακαλούμε επάνω του  να έχετε γράψει ή επικολλήσει ετικέτα με το όνομά του παιδιού 

Ευχαριστούμε για την συνεργασία!

Αγιασμός 2025 και έναρξη σχολικής χρονιάς 2025-26

Ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα γίνει την ΠΕΜΠΤΗ 11 Σεπτεμβρίου 2025  στις 8:30 το πρωί στον προαύλιο χώρο του Νηπιαγωγείου.

Μετά την λήξη του αγιασμού και μια μικρή ενημέρωση που θα γίνει από τους εκπαιδευτικούς για την λειτουργία του σχολείου και το ωρολόγιο πρόγραμμα κατά τις πρώτες τις πρώτες ημέρες , τα παιδιά θα αποχωρήσουν μαζί με τους γονείς τους.

Τα μαθήματα και οι διαδικασίες προσαρμογής των παιδιών, ξεκινούν την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/09/2025
και η προσέλευση των παιδιών θα γίνει στις 8:15 -8:30

Δείτε εδώ αναλυτικές πληροφορίες για την λειτουργία του σχολείου .

Πληροφορίες για το  ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Δείτε την εγκύκλιο Λειτουργίας των νηπιαγωγείων 2025-2026

Δείτε πληροφορίες για τους εκπαιδευτικούς και τα τμήματα

 

 

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧ ΕΤΟΥΣ – ΠΡΩΤΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Email: mail@4nip-ag-dimitr.att.sch.gr

Tηλ: 2109732852 και 2160049666

Αγαπητοί γονείς

Με ιδιαίτερη χαρά σας υποδεχόμαστε στο 4ο Νηπιαγωγείο και σας ευχόμαστε η σχολική μας χρονιά που μόλις ξεκινά, να είναι ευχάριστη και δημιουργική. Όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε να προσφέρουμε στα παιδιά όλα όσα δικαιούνται, αλλά και οι καιροί απαιτούν.

Η αρχή της σχολικής χρονιάς συνοδεύεται πάντα από άγχος και αγωνία τόσο από την πλευρά των γονιών, των μικρών μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών! Είναι μια περίοδος προσαρμογής για όλους ,η είσοδος σε μια καινούργια πραγματικότητα, ειδικά για τα παιδιά που έρχονται για πρώτη χρονιά στο νηπιαγωγείο και ίσως για πρώτη φορά απομακρύνονται από το οικογενειακό περιβάλλον. Ο αποχωρισμός των παιδιών από τους οικείους είναι δύσκολος, τους δημιουργεί έντονη συναισθηματική φόρτιση και χρειάζεται χρόνος για την ομαλή προσαρμογή τους. Η δική μας ( των εκπαιδευτικών ) και η δική σας σταθερή στάση η συνέπεια και η καλή συνεργασία μας είναι πολύ σημαντική προς αυτή την κατεύθυνση. Από την πλευρά μας αγκαλιάζουμε τα παιδιά με την αγάπη, την φροντίδα και τον σεβασμό που είναι απαραίτητα για να νιώσουν ασφάλεια και συναισθηματική ηρεμία στον χώρο του σχολείου και είμαστε στη διάθεση σας για ότι χρειαστεί για την υποστήριξη των παιδιών, σε κάθε επίπεδο

Ακολουθούν κάποιες πολύ βασικές πρακτικές οδηγίες για να ξεκινήσει ομαλά η σχολική χρονιά και σταδιακά θα έχουμε την ευκαιρία να σας ενημερώσουμε για πολύ περισσότερες λεπτομέρειες και να λύσουμε τις τυχόν απορίες σας

ΩΡΑΡΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΒΑΣΙΚΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ώρα προσέλευσης: 8:15 – 8:30
Ώρα αποχώρησης: 13:00

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ώρα προσέλευσης: 7:45 – 8:00 για όσα παιδιά έχουν δηλώσει πρόωρη υποδοχή ή 8:15 – 8:30 για όλους τους υπόλοιπους μαθητές
Ώρα αποχώρησης:
16:00

Η ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ  ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ  ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ

Την ημέρα του αγιασμού στις εισόδους των τάξεων θα υπάρχουν οι λίστες με τα ονόματα των μαθητών/μαθητριών των τμημάτων 

Παρακαλούμε πολύ για την αυστηρή συνέπεια από μέρους σας στην τήρηση του σχολικού ωραρίου. Αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την υλοποίηση του ωρολογίου προγράμματος

ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ –ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ
Οι πόρτες των τάξεων θα ανοίγουν ακριβώς την ώρα έναρξης της προσέλευσης και της αποχώρησης και θα κλειδώνονται αμέσως μετά του χρόνου λήξη τους Οι γονείς ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ

ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Η ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ -προνήπιων και νηπίων- στο σχολικό περιβάλλον, την γνωριμία με τον χώρο (αίθουσες, αυλή, τουαλέτες κτλ) τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Σε κάθε περίπτωση στην αρχή είναι σημαντικό
το παιδί να προσέρχεται και να αποχωρεί με συγκεκριμένο άτομο προκειμένου και οι εκπαιδευτικοί να γνωρίσουν τους γονείς/συνοδούς των μαθητών τους. Επίσης οι γονείς φροντίζουν αυτή την περίοδο προσαρμογής να είναι διαθέσιμοι οι ίδιοι ή άλλος ενήλικας για να παραλάβει το παιδί σε περίπτωση που κλαίει έντονα και αρνείται να παραμείνει στο σχολείο. Στη φάση της προσαρμογής των παιδιών είναι δυνατόν να εφαρμοστούν εξατομικευμένες ενέργειες που θα αποφασίσουν οι εκπαιδευτικοί και θα προτείνουν στους γονείς, προκειμένου να διευκολυνθούν παιδιά με ιδιαίτερες δυσκολίες. Υποχρεωτικά οι γονείς ενημερώνουν τηλεφωνικά το σχολείο σε περίπτωση απουσίας του παιδιού

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΣΑΝΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Απαραίτητα επιλέγετε μια ευρύχωρη σχολική τσάντα όπου μέσα θα υπάρχουν καθημερινά:

  • το δεκατιανό σε τάπερ –με ονοματεπώνυμο
  • καθαρή πετσέτα φαγητού
  • παγούρι ή μπουκαλάκι νερό- με ονοματεπώνυμο
  • μωρομάντηλα -με ονοματεπώνυμο
  • μια σακούλα με πλήρη αλλαξιά ρούχων με ονοματεπώνυμο (και εσώρουχα, κάλτσες) ανάλογα με την εποχή.
  • Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπονται στην τσάντα άλλα αντικείμενα, όπως παιχνίδια κ.α.

Παρακαλείσθε να χρησιμοποιείτε ανεξίτηλο μαρκαδόρο για να αναγράφετε το ονοματεπώνυμο του παιδιού στα προσωπικά του αντικείμενα αλλά και να το ενθαρρύνετε να ετοιμάζει μαζί σας την τσάντα του ώστε να αναγνωρίζει τα πράγματά του και να είναι υπεύθυνο για αυτά. Η προετοιμασία, η χρήση της στο σχολείο και η φροντίδα της σχολικής τσάντας από το ίδιο το παιδί, είναι πολύ σημαντική.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Το παιδί έρχεται στο σχολείο με άνετα καθαρά ρούχα και παπούτσια(κορδόνια, ζώνες ,τιράντες, φερμουάρ, κουμπιά  αποφεύγονται συστηματικά) και δεν φορά κοσμήματα αξίας για τον κίνδυνο απώλειάς τους

ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ στην διαχείριση της σχολικής τσάντας και στην τουαλέτα

Κατά την είσοδό τους στην τάξη τα παιδιά δεν βοηθιούνται από τους γονείς στην τακτοποίηση των προσωπικών τους αντικειμένων (τσάντας, φαγητού μπουφάν κτλ) αλλά παραδίδουν τα παιδιά στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό  στην πόρτα της τάξης και αποχωρούν άμεσα. Οι εκπαιδευτικοί τα καθοδηγούν να τακτοποιούν τα πράγματά τους με στόχο να αυτοεξυπηρετούνται και να γίνουν υπεύθυνα και αυτόνομα. Επίσης η αυτοεξυπηρέτηση στην τουαλέτα είναι υποχρεωτική και οι γονείς φροντίζουν συστηματικά για την εκπαίδευση των παιδιών τους στον τομέα αυτό και προωθούν την αυτονόμησή τους στην καθαριότητα του σώματος, των χεριών και την διαδικασία ντυσίματος – αλλαγής ρούχων, ώστε στο σχολείο να είναι ανεξάρτητα και αυτοεξυπηρετούμενα.  

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τροφές όπως: πατατάκια, γαριδάκια κ.α., τυποποιημένα γλυκά, τρόφιμα με σοκολάτα, αναψυκτικά με ανθρακικό, τσίχλες, καραμέλες κτλ  αντενδείκνυται και πρέπει να αποφεύγονται. Προτείνονται υγιεινές τροφές όπως σπιτικά σάντουιτς ή τοστ με τυρί και λαχανικά, γιαούρτι, σπιτικό κέικ, χυμοί και φρούτα (ΟΧΙ ΣΤΑΦΥΛΙ!) πλυμένα και καθαρισμένα σε τάπερ κτλ και γενικά ότι τρώει το παιδί σας με ασφάλεια και χωρίς πίεση.

ΣΙΤΙΣΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ –ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΦΑΓΗΤΟ

Όσα παιδιά έχουν εγγραφεί στο ολοήμερο πρόγραμμα και όταν αυτό αρχίσει να λειτουργεί ετοιμάζουν μια επιπλέον τσάντα που φέρνουν μαζί τους το πρωί , αυτή του μεσημεριανού φαγητού. 

  • Το μεσημεριανό του παιδιού δηλ το/τα φαγητοδοχείο/α  (μπολ που να μπαίνει σε φούρνο μικροκυμάτων –όχι μεταλλικό )με το φαγητό /τυρί /σαλάτα και χαρτοπετσέτα και πιρούνι ή κουτάλι , κατά περίπτωση, το φέρνετε στο σχολείο από το πρωί μέσα σε διαφορετικό σακουλάκι ή τσαντάκι φαγητού όπου επάνω αναγράφεται το όνομα του παιδιού
  • Τοποθετείται από το παιδί στο ψυγείο –ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΤΕ
  • Τα παιδιά παίρνουν το φαγητό τους στην τραπεζαρία το μεσημέρι (13:15) και αν χρειάζεται ζέσταμα (δεν είναι κρύο Σαντουιτς ή κάτι σχετικό που τρώγεται κρύο) η Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός του ολοήμερου βοηθάει στο να ζεσταθεί στον φούρνο μικροκυμάτων Τα παιδιά τρώνε μόνα τους και εκπαιδεύονται από το σπίτι αλλά  και στο σχολείο να ανοίγουν- κλείνουν τα μπολ και να μαζεύουν τα πράγματα του φαγητού τους στο ειδικό τσαντάκι αφού τελειώσουν.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ –ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

Στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Ολοήμερου προγράμματος προβλέπεται χρόνος χαλάρωσης /ύπνου. Για την υλοποίηση της ώρας αυτής, οι γονείς φέρνουν στο σχολείο:

  1. ατομικό στρωματάκι του παιδιού
  2. μικρό μαξιλαράκι μέσα σε μαζιλαροθήκη
  3. σεντονάκι
  4. κουβερτούλα(τους χειμωνιάτικους μήνες)

Πολύ σύντομα μέσα στον Σεπτέμβριο θα πραγματοποιηθεί η Α΄ενημερωτική συνάντηση των εκπαιδευτικών με τους γονείς σε απογευματινή ώρα -για την οποία θα λάβετε ειδική πρόσκληση- όπου θα ενημερωθείτε αναλυτικά για πολλές λεπτομέρειες της λειτουργίας του σχολείου, τον Κανονισμό Λειτουργίας, το παιδαγωγικό πρόγραμμα, τα ετήσια προγράμματα δράσης κτλ

Σας προσκαλούμε να περιηγηθείτε στο ιστολόγιο του σχολείου και να βρείτε πολλά χρήσιμα άρθρα που θα σας ενημερώσουν για θέματα λειτουργίας του νηπιαγωγείου και θα λύσουν τυχόν απορίες σας!

Δείτε και κάποιες χρήσιμες συμβουλές εδώ

Τον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ του ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ εδώ

Πληροφορίες για το  ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Δείτε την εγκύκλιο Λειτουργίας των νηπιαγωγείων 2025-2026

Δείτε πληροφορίες για τους εκπαιδευτικούς και τα τμήματα

Ευχόμαστε Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά!

                                                                                                                                              Οι Εκπαιδευτικοί

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025 “Μεγαλώνω -μεγαλώνω και προς το Δημοτικό Σχολείο τα φτερά μου απλώνω!!!”

Σχέδιο Δράσης: “Μεγαλώνω -μεγαλώνω και προς το Δημοτικό Σχολείο τα φτερά μου απλώνω!!!”

Άξονας: Σχολική διαρροή – φοίτηση

ΕΞΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ year-2024-school-9050887-form-21-ΣΥΝΟΨΙΣ (1)

4o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙO ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Κλιματική αλλαγή-Φυσικές καταστροφές, Πολτική Προστασία Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και συγκεκριμένα στο δασικό οικοσύστημα. Τα δάση διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών, όπως πλημμύρες, ξηρασίες, κατολισθήσεις και άλλα ακραία γεγονότα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα δάση μετριάζουν την κλιματική αλλαγή μέσω δέσμευσης άνθρακα, συμβάλλουν στην ισορροπία οξυγόνου, διοξειδίου του άνθρακα και υγρασίας στον αέρα. Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι: η ανάδειξη των σχέσεων και αλληλεπιδράσεων φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, ο εντοπισμός των ανθρώπινων δραστηριοτήτων που υποβαθμίζουν ή απειλούν το φυσικό περιβάλλον και η ανάδειξη προληπτικών μέτρων, μέσα από διαδικασίες επίλυσης προβλήματος, διερευνητικής μάθησης, αρχές διαφοροποιημένες διδασκαλίας και περιγραφικής αξιολόγησης. Το πρόγραμμα επίσης ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων, της τοπικής κοινωνίας καθώς και τη συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες για την επίτευξη αποτελεσματικής περιβαλλοντικής δράσης.

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : «Τι γνωρίζω για το δάσος».

Με αφορμή ένα βιβλίο που προστέθηκε στην δανειστική μας βιβλιοθήκη και αφορούσε την ιστορία ενός δέντρου σε ένα δάσος άρχισε μια συζήτηση για το τι είναι δάσος με στόχο τα παιδιά να εκφράσουν τις πρότερες γνώσεις τους ή τις υποθέσεις τους σχετικά με το θέμα  «Δάσος».

Έγινε καταγραφή των ιδεών.

20250506 121437

Προβάλλονται βίντεο με εικόνες από διάφορα δάση και ακούμε μουσική με ήχους του δάσους. Τα παιδιά ξαπλώνουν κλείνουν τα μάτια τους και φαντάζονται  ένα δάσος, σκέφτονται σε τι μας βοηθάει , από τι κινδυνεύει και το αποδίδουν  στο χαρτί τους.

20250506 12161920250610 12524220250610 12531320250506 121852

 

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : «Ποιος άλλος μένει στο δάσος;»

Τους κατοίκους του δάσους ζώα, έντομα, πουλιά ,ερπετά τους γνωρίζουμε μέσα από διάφορα ντοκιμαντέρ, παρουσιάσεις, διαδικτυακά παιχνίδια, αινίγματα και παραδοσιακά παιχνίδια όπως «Λύκε- λύκε είσαι εδώ;» , «Αλεπού, κυρά αλεπού τι ώρα είναι;» , «Περνά-περνά η μέλισσα» .

20250610 124947 20250610 125009 20250610 125048

20250521 112728 20250521 112714

20250610 124230 20250610 124300

3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : «Μικροί εξερευνητές »

Μια μικρή βόλτα πίσω από την αυλή του σχολείου

20250515 111941

δίνει την ευκαιρία όχι μόνο  να παρατηρήσουμε από κοντά πώς είναι κάποια δέντρα,  να μαζέψουμε φύλλα, κλαδάκια και καρπούς, αλλά και να ακούσουμε τα μυστικά τους . Χωριζόμαστε σε ομάδες και πάμε να φέρουμε σε πέρας το έργο που η κάθε μία αναλαμβάνει.

20250515 112726 1

Η ομάδα που μας μετέφερε τα μυστικά των δέντρων είχε την ιδέα να τα γράψουμε για να μην τα ξεχάσουμε.

20250610 125127         20250610 125153

Και επειδή αυτή η δραστηριότητα είχε πολύ ενδιαφέρον παίζουμε ένα παιχνίδι ρόλων όλοι μαζί. Κάποια παιδιά γίνονται δέντρα και κάποια δημοσιογράφοι. Οι δημοσιογράφοι προετοιμάζουν τις ερωτήσεις τους και πάνε να πάρουν συνέντευξη από τα δέντρα.

20250515 091156 20250515 090619 20250515 090702

 

Με αφορμή το βιβλίο της Αλεξάνδρας Μεριανού και του Νικόλα Γαλανού « Το δέντρο που ήθελε να ταξιδέψει τίθεται η ερώτηση : Αν ήμασταν δέντρα πού θα θέλαμε να ταξιδέψουμε και γιατί;

20250610 123927 1   20250610 123905 1

 

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ :«Το δάσος ο πιο καλός μας φίλος, απειλείται».

Παρακολουθούμε  βίντεο, παρατηρούμε εικόνες σχετικά με τους κινδύνους που απειλούν το δάσος

Έγγραφο1

και μελετάμε τον κατάλογο του καλού επισκέπτη στο δάσος.

PINAKES ANAFORAS TI MAS PROSFEREI TO DASOS Selida 4

5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : « Προσκαλούμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία »

Στην ολομέλεια οι μαθητές/τριες, εκφράζουν την επιθυμία να έρθουν σε επαφή με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, να καλέσουν έναν Πυροσβέστη ή να οργανώσουν και μια επίσκεψη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία. Θέτονται τα ερωτήματα : Με ποιόν τρόπο θα τον καλέσουμε; Θα του στείλουμε μια επιστολή ή μια πρόσκληση; -Τι θα θέλαμε να ρωτήσουμε τον Πυροσβέστη;

Αφού έγινε η κατάλληλη προετοιμασία ήρθε στο σχολείο με τον εξοπλισμό του ένας αληθινός πυροσβέστης, ο μπαμπάς μιας μαθήτριας .

20250522 110910

 

Αποτυπώθηκαν οι εντυπώσεις από αυτή την επίσκεψη,

20250610 124516 20250610 124438

η εκμάθηση των αριθμών έκτακτης ανάγκης

20250610 124549

και οι ενέργειες που κάνω αν κινδυνεύσω από φωτιά.

20250610 124632

Πώς σκέφτομαι ένα δάσος πριν και πώς μετά από μια πυρκαγιά;

20250610 124127     20250610 124032

 

6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : « Μια γιορτή γεμάτη μηνύματα».

20250612 073749 20250612 073638 20250612 073658

 

Θεματική συνάντηση “Η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό”

metavasiΣτα πλαίσια του σχεδίου δράσης 2024-2025 για την ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ με τίτλο “Μεγαλώνω -μεγαλώνω και προς το Δημοτικό Σχολείο τα φτερά μου απλώνω!!!” που εκπονείται με διάφορες δράσεις  φέτος, σας ενημερώνουμε ότι η  Κα Ηλέκτρα Αναγνωστοπούλου, ψυχολόγος του σχολείου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς  προσκαλούν τους γονείς των νηπίων την Τετάρτη 28 Μάϊου 2025  στις 17:30 σε συνάντηση  με θέμα:

“Η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό . Μια αλλαγή για μικρούς και μεγάλους – ο ρόλος των γονέων”

“Τι να περιμένουμε από την προσαρμογή;”

“Πώς θα εξελιχθούν οι σχέσεις και οι φιλίες;”

“Με τη μελέτη τι θα κάνουμε;”

Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που απασχολούν τους γονείς των νηπίων, καθώς βρίσκονται στο κατώφλι της αλλαγής από την προσχολική αγωγή στη δημοτική εκπαίδευση. Κατά την περίοδο αυτή, ολοκλήρωσης από τη μια και μετάβασης από την άλλη, χρειάζεται να ληφθούν υπόψη μια σειρά από παράγοντες που επιδρούν:

  • Στο παιδί:

– η μαθησιακή ετοιμότητα

– το επίπεδο αυτονομίας / ανεξαρτησίας

– η δυνατότητα προσαρμογής / ένταξης

– οι επικοινωνιακές δεξιότητες

– το σχετίζεσθαι με τους συνομηλίκους και με τους ενήλικες

  • Στους γονείς / οικογένεια:

– οι αξίες & προσδοκίες εντός του οικογενειακού συστήματος

– η συναισθηματική στάση απέναντι στην αλλαγή

– το γονεϊκό στυλ διαπαιδαγώγησης

– η δυνατότητα εξωτερικής υποστήριξης

  • Στο εκπαιδευτικό περιβάλλον:

– οι παράγοντες και οι αρχές της διεργασίας μάθησης

– η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού

– οι παροχές και οι αρχές του σχολικού πλαισίου

– η δυνατότητα υποστήριξης (μαθησιακής, κοινωνικο-συναισθηματικής κ.α.)

Στη θεματική συνάντηση θα αναπτύξουμε τις παραπάνω παραμέτρους, στοχεύοντας σε μια καλή προετοιμασία των γονέων, για την επικείμενη μετάβαση στο δημοτικό. Παράλληλα θα υπάρχει χρόνος για επεξεργασία ερωτημάτων και προβληματισμών.

Η συνάντηση απευθύνεται  στους γονείς των νηπίων και θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 28 Μάϊου 2025  στις 17:30

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συμμετοχή σας.

 

Ολοκλήρωση των εγγραφών για το σχ έτος 2025-2026

Για την ολοκλήρωση των εγγραφών των  προνηπίων για το σχ έτος 2025-2026 οι γονείς/κηδεμόνες  μπορούν να επισκέπτονται το σχολείο καθημερινά από 05-09 ΜΑΊΟΥ 2025  και ώρες 11:00-12:00 και να προσκομίζουν :

1)Το βιβλιάριο υγείας του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

2) Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) , το οποίο συμπληρώνεται από τον παιδίατρο. Μπορείτε να το κατεβάσετε στο σύνδεσμο: adym_deltio_kai_fyllo_exetasis_2014

3) Το Ατομικό Πληροφοριακό Δελτίο Μαθητή που συμπληρώνεται από τους γονείς με μερικές βασικές πληροφορίες για την πρώτη γνωριμία των εκπαιδευτικών με το παιδί.

Μπορείτε να το βρείτε εδώ : ATOMIKO DELTIO

4) Στην περίπτωση μαθητών/τριών με αναπηρία ή άλλες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν την γνωμάτευση από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (εφόσον υπάρχει). Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Για οποιαδήποτε πληροφορία βοήθεια ή συνεννόηση, οι γονείς μπορούν να επικοινωνούν με το σχολείο, 2109732852

Η προσέλευση των γονέων θα γίνεται μόνο από την είσοδο του σχολείου επι της Αγίου Βασιλείου