BLOG 4oυ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ένας τόπος επικοινωνίας

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015-2016 Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ

Φεβ 201616

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015-2016
Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
1
Μηλίτσης Γιώργος ΠΕ09
Μια βόλτα στο Παρίσι
.doc
Μία βόλτα στο Παρίσι.
2
Παράσχης Γεώργιος ΠΕ04
Αξιοθέατα της πόλης μας
Αξιοθεατα της πολης μας

Αξιοθεατα της πολης μας
.ppt
3
Τάντου Σοφία ΠΕ06
Μια φωτογραφία ο κόσμος μας
.doc
power point Β’Tantou.μια φωτογραφια ο κοσμος μας

4
Φυτσιλής Αλέξανδρος ΠΕ 19
Πληροφορική, “χωράει” όλη τη κοινωνία;
.doc
.ppt

Κατόπης Γεώργιο ΠΕ11
Μοντέρνος χορός 1

6
Τσιουλάκης Θωμάς ΠΕ11
Μοντέρνος χορός 2

Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
1
Ντράχας Χρήστος ΠΕ01
Όσο υπάρχουν άνθρωποι…ο εθελοντισμός στην υγεία, το περιβάλλον, την κοινωνία.
.doc
Όσο Υπάρχουν Άνθρωποι ΠΟςΕΡΠΟΙΝΤ
2
Τάντου Σοφία ΠΕ06
Ταξιδεύοντας με τα φτερά της μουσικής
.doc
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.ταντου.Α’
3
Φυτσιλής Αλέξανδρος ΠΕ19
Πληροφορική, “χωράει” όλη τη κοινωνία;
.doc
.ppt
4
Ζαρκινού Αναστασία ΠΕ06
Πάμε για καφέ;
4ο ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
4ο ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
5
Μιχάλη Αμαλία ΠΕ10
Τα σημαντικότερα γεγονότα του 20ου αιώνα.
.doc
PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙ.
6
Μηλίτσης Γιώργος ΠΕ09
Πρωτεύουσες χωρών
.doc
.ppt
7
Κατόπης Γεώργιος ΠΕ11
Μοντέρνος χορός 1

8
Τσιουλάκης Θωμάς ΠΕ11
Μοντέρνος χορός 2

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014-2015 Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

Ιούν 201529

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014-2015

Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ

1 Μηλίτσης Γιώργος ΠΕ09 Ταξίδι στον κόσμο της σοκολάτας .doc .ppt

2 Power point προβληματα εφήβωνB tantou .doc .ppt1 .ppt2

3 σχολείο και σινεμα β PROJECT α’β’ λυκειου

4 Κατόπης Γεώργιος ΠΕ11 Μοντέρνος χορός 1 –
5 Τσιουλάκης Θωμάς ΠΕ11 Μοντέρνος χορός 2 –

Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ

1 Ντράχας Χρήστος ΠΕ01 Μνημεία της πόλης μου μου μιλούνε ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

2 Τάντου Σοφία ΠΕ06 Εφήβων προβλήματα σε μικρά video .doc .ppt

3 σχολείο και σινεμα α .doc PROJECT α’β’ λυκειου

4 Ζαρκινού Αναστασία ΠΕ06 Περιβαλλοντικές Καταστροφές .doc

5 Κατόπης Γεώργιος ΠΕ11 Μοντέρνος χορός 1 –
6 Τσιουλάκης Θωμάς ΠΕ11 Μοντέρνος χορός 2 –

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014-2015

Απρ 20151

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014-2015

εε

Μαυροβούνιο το Μόντε Κάρλο των Βαλκανίων

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ

social_media b gel teliko

Διαδρομές στη Σύγχρονη Μουσική των Τελευταίων Δεκαετιών

GRAFFITI-STREET ART

Δημοψήφισμα για το σχολείο μας

Μάι 201214


Λογαριασμοί στο sch.students

Μάι 20129

Μπορείτε να εγγραφείτε στο Πανελλήνιο Σχολικό δίκτυο. Για  ενεργοποίηση των λογαριασμών σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.  να συνδεθείτε στη διεύθυνση http://students.sch.gr/ και πατείστε τον σύνδεσμο εγγραφή. Ακολουθείστε τις αναγραφόμενες οδηγίες και αποκτείστε  τους κωδικούς του λογαριασμού  σας.Έτσι θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο(email) και ιστολόγιο (blog)!

Θύμα επιθετικής παρενόχλησης (bullying) το 10% του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού

Μάι 20128
To 10% του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού γίνεται θύμα επιθετικής παρενόχλησης από συνομηλίκους του ή παιδιά διαφορετικών ηλικιών. Το ποσοστό των θυτών ανέρχεται στο 5% του μαθητικού πληθυσμού και σε αναλογία των εμπλεκομένων σε περιστατικά βίας αγοριών – κοριτσιών 3 προς 1, με τα αγόρια να υπερτερούν σε περιστατικά σωματικής βίας και τα κορίτσια σε λεκτική.
Όλα αυτά προβληματίζουν τους αρμόδιους και το υπουργείο Παιδείας, που οργάνωσε ημερίδα κυρίως για την πρόληψη και την αποφυγή τέτοιων φαινομένων που φαίνεται πλέον ότι αυξάνονται και παρατηρούνται ακόμη και στα δημοτικά σχολεία. Η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, δήλωσε στο τέλος της ημερίδας:
«Η σχολική βία είναι μια πραγματικότητα στα σχολεία, αλλά και ”μήτρα” συμπεριφορών για την κοινωνία. Το υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού (ΕΨΥΠΕ), αναλαμβάνει εκστρατεία ενημέρωσης και ταυτόχρονα προγράμματα που αφορούν εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, ώστε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά ένα δύσκολο και επικίνδυνο φαινόμενο και να δώσουμε στα παιδιά τη δυνατότητα ομαλής ένταξης στην κοινωνία από τα πρώτα βήματα της ζωής τους».
Ο ειδικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας – Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μ. Κοντογιάννης, είπε: «Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει αύξηση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού (bullying). Η σημερινή σύσκεψη είχε στόχο να οργανωθούν οι δράσεις του υπουργείου Παιδείας για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων, προκειμένου να μην αυξηθούν στο μέλλον.
Η ΕΨΥΠΕ έχει αναλάβει μια σπουδαία πρωτοβουλία, για τη συγκρότηση του ”Δικτύου κατά της σχολικής βίας”, στην οποία συμμετέχουν το υπουργείο Παιδείας, η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, άλλοι σημαντικοί φορείς και πανεπιστήμια. Στόχο έχει την οργάνωση της δράσης μας, συνολικά, κατά του φαινομένου».
Ο γενικός γραμματέας Νέας Γενιάς, Γ. Λιβανός, τόνισε: «Η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς δίνει ιδιαίτερη σημασία στο φαινόμενο του bullying και της ενδοσχολικής βίας, για αυτό και ανήκει στα ιδρυτικά μέλη του ”Δικτύου για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας”, μια πρωτοβουλία της ΕΨΥΠΕ, που τελεί υπό τη σκέπη του Προέδρου της Δημοκρατίας. Το φαινόμενο του bullying εάν δεν αντιμετωπιστεί μπορεί να στιγματίσει και την ενήλικη ζωή των παιδιών. Οι δράσεις του υπουργείου Παιδείας, με την ΕΨΥΠΕ και τα μέλη του ”Δικτύου”, στοχεύουν στην ενημέρωση και εκπαίδευση των μαθητών, που μπορεί να είναι θύτες ή θύματα του bullying, δασκάλων και καθηγητών, που πολλές φορές δεν ξέρουν πώς να αντιμετωπίσουν τέτοιου είδους φαινόμενα, καθώς και των γονιών των μαθητών, ώστε να μπορούν να διακρίνουν τα σημάδια και να επικοινωνήσουν με τα παιδιά τους».
Συγκεκριμένες δράσεις, όμως, έχει αναλάβει και η ΕΨΥΠΕ, όπως επισήμανε ο πρόεδρός της, καθηγητής Ι. Τσιάντης, ο οποίος δήλωσε: «Η ΕΨΥΠΕ έχει αναλάβει δράσεις υλοποιώντας ευρωπαϊκά προγράμματα από το 2005 και έχει δημιουργηθεί ένα ”εγχειρίδιο εκπαίδευσης” για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα πρόληψης του εκφοβισμού στο σχολείο. Σε πρώτη φάση υλοποιείται ένα πρόγραμμα σε παιδιά του δημοτικού και στόχος είναι η δράση, μέσω του ”Δικτύου”, να γενικευτεί σε σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Επίσης, να δημιουργηθεί μια κινητή μονάδα αντιμετώπισης κρίσεων, δηλαδή όταν καταγράφεται ένα περιστατικό βίας να υπάρχει μια ειδική ομάδα που θα επεμβαίνει. Κύριος σκοπός, όμως, είναι η πρόληψη τέτοιων φαινομένων. Τα παιδιά θα πρέπει να μιλούν και να καταγγέλλουν τα περιστατικά βίας, γιατί συνήθως υπάρχει μια συνωμοσία σιωπής στα περιστατικά βίας».
Να σημειωθεί ότι το υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο του Νέου Σχολείου προχωρεί σε καινοτόμες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις για τη μείωση της παραβατικότητας και της βίας στα σχολεία, υλοποιώντας σχετικά προγράμματα, επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς, ενημερώνοντας τους γονείς και σε συνεργασία και με άλλα υπουργεία, οργανώσεις και φορείς.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

Θύμα επιθετικής παρενόχλησης (bullying) το 10% του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού To 10% του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού γίνεται θύμα επιθετικής παρενόχλησης από συνομηλίκους του ή παιδιά διαφορετικών ηλικιών. Το ποσοστό των θυτών ανέρχεται στο 5% του μαθητικού πληθυσμού και σε αναλογία των εμπλεκομένων σε περιστατικά βίας αγοριών – κοριτσιών 3 προς 1, με τα αγόρια να υπερτερούν σε περιστατικά σωματικής βίας και τα κορίτσια σε λεκτική.
Όλα αυτά προβληματίζουν τους αρμόδιους και το υπουργείο Παιδείας, που οργάνωσε ημερίδα κυρίως για την πρόληψη και την αποφυγή τέτοιων φαινομένων που φαίνεται πλέον ότι αυξάνονται και παρατηρούνται ακόμη και στα δημοτικά σχολεία. Η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, δήλωσε στο τέλος της ημερίδας:
«Η σχολική βία είναι μια πραγματικότητα στα σχολεία, αλλά και ”μήτρα” συμπεριφορών για την κοινωνία. Το υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού (ΕΨΥΠΕ), αναλαμβάνει εκστρατεία ενημέρωσης και ταυτόχρονα προγράμματα που αφορούν εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, ώστε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά ένα δύσκολο και επικίνδυνο φαινόμενο και να δώσουμε στα παιδιά τη δυνατότητα ομαλής ένταξης στην κοινωνία από τα πρώτα βήματα της ζωής τους».
Ο ειδικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας – Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μ. Κοντογιάννης, είπε: «Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει αύξηση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού (bullying). Η σημερινή σύσκεψη είχε στόχο να οργανωθούν οι δράσεις του υπουργείου Παιδείας για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων, προκειμένου να μην αυξηθούν στο μέλλον.
Η ΕΨΥΠΕ έχει αναλάβει μια σπουδαία πρωτοβουλία, για τη συγκρότηση του ”Δικτύου κατά της σχολικής βίας”, στην οποία συμμετέχουν το υπουργείο Παιδείας, η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, άλλοι σημαντικοί φορείς και πανεπιστήμια. Στόχο έχει την οργάνωση της δράσης μας, συνολικά, κατά του φαινομένου».
Ο γενικός γραμματέας Νέας Γενιάς, Γ. Λιβανός, τόνισε: «Η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς δίνει ιδιαίτερη σημασία στο φαινόμενο του bullying και της ενδοσχολικής βίας, για αυτό και ανήκει στα ιδρυτικά μέλη του ”Δικτύου για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας”, μια πρωτοβουλία της ΕΨΥΠΕ, που τελεί υπό τη σκέπη του Προέδρου της Δημοκρατίας. Το φαινόμενο του bullying εάν δεν αντιμετωπιστεί μπορεί να στιγματίσει και την ενήλικη ζωή των παιδιών. Οι δράσεις του υπουργείου Παιδείας, με την ΕΨΥΠΕ και τα μέλη του ”Δικτύου”, στοχεύουν στην ενημέρωση και εκπαίδευση των μαθητών, που μπορεί να είναι θύτες ή θύματα του bullying, δασκάλων και καθηγητών, που πολλές φορές δεν ξέρουν πώς να αντιμετωπίσουν τέτοιου είδους φαινόμενα, καθώς και των γονιών των μαθητών, ώστε να μπορούν να διακρίνουν τα σημάδια και να επικοινωνήσουν με τα παιδιά τους».
Συγκεκριμένες δράσεις, όμως, έχει αναλάβει και η ΕΨΥΠΕ, όπως επισήμανε ο πρόεδρός της, καθηγητής Ι. Τσιάντης, ο οποίος δήλωσε: «Η ΕΨΥΠΕ έχει αναλάβει δράσεις υλοποιώντας ευρωπαϊκά προγράμματα από το 2005 και έχει δημιουργηθεί ένα ”εγχειρίδιο εκπαίδευσης” για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα πρόληψης του εκφοβισμού στο σχολείο. Σε πρώτη φάση υλοποιείται ένα πρόγραμμα σε παιδιά του δημοτικού και στόχος είναι η δράση, μέσω του ”Δικτύου”, να γενικευτεί σε σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Επίσης, να δημιουργηθεί μια κινητή μονάδα αντιμετώπισης κρίσεων, δηλαδή όταν καταγράφεται ένα περιστατικό βίας να υπάρχει μια ειδική ομάδα που θα επεμβαίνει. Κύριος σκοπός, όμως, είναι η πρόληψη τέτοιων φαινομένων. Τα παιδιά θα πρέπει να μιλούν και να καταγγέλλουν τα περιστατικά βίας, γιατί συνήθως υπάρχει μια συνωμοσία σιωπής στα περιστατικά βίας».
Να σημειωθεί ότι το υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο του Νέου Σχολείου προχωρεί σε καινοτόμες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις για τη μείωση της παραβατικότητας και της βίας στα σχολεία, υλοποιώντας σχετικά προγράμματα, επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς, ενημερώνοντας τους γονείς και σε συνεργασία και με άλλα υπουργεία, οργανώσεις και φορείς.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ετικέτες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιανουάριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων