Καλό ταξίδι
Οι μαθητές του 4ου Λυκείου Ηλιούπολης, την Πέμπτη 26-9-2024, αποχαιρέτησαν με το δικό τους τρόπο τη Διευθύντρια του σχολείου μας Μαριλένα Παπαφίλη, που έφυγε από τη ζωή. Καλό ταξίδι.
Διαβάστε περισσότεραΟι μαθητές του 4ου Λυκείου Ηλιούπολης, την Πέμπτη 26-9-2024, αποχαιρέτησαν με το δικό τους τρόπο τη Διευθύντρια του σχολείου μας Μαριλένα Παπαφίλη, που έφυγε από τη ζωή. Καλό ταξίδι.
Διαβάστε περισσότερα