Διδακτική Επίσκεψη στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022 τα τμήματα Β2 και Β4 του 4ου Γενικού Λυκείου Ηλιούπολης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών στο Θησέιο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, αφού ξεναγήθηκαν σύντομα στον εξωτερικό χώρο του Αστεροσκοπείου, επισκέφτηκαν τον χώρο που βρίσκεται το επιβλητικό τηλεσκόπιο Δωρίδη και εν συνεχεία την αίθουσα που βρίσκεται το μεσημβρινό […]
Διαβάστε περισσότερα