Η πενθήμερη εκδρομή της Γ’ Λυκείου στη Θεσσαλονίκη
Από την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022 έως και την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η πενθήμερη εκδρομή της Γ΄ τάξης του σχολείου μας στη Θεσσαλονίκη. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας και να γνωρίσουν τον πολιτισμό της αρχαίας Μακεδονίας, να περιηγηθούν στα σημαντικότερα μέρη της Θεσσαλονίκης, να ανεβούν […]
Διαβάστε περισσότερα