ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ Απάντηση
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΑΣ
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
Eυχαριστούμε Ελένη…
Και χωρίς σενάρια και “κοινωνική ενορχἠστρωση”…!!!
Καλές γιορτές και καλή ξεκούραση!!
Ευχαριστούμε…