Των Γυμνασίων του Χαλανδρίου…
https://sites.google.com/site/4gymxal/to-scholeio-1/anakoinoseis-scholeiou/20
Διότι, αν και οι καιροί είναι δύσκολοι, το Σχολείο πρέπει να παραμείνει ζωντανός πνεύμονας της κοινωνίας…
.
(Για να δημοσιεύουν τα μέλη της ομάδας, και ελεύθερο για καλοπροαίρετα σχόλια)
Αρχική » ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ » ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ…;;;
Των Γυμνασίων του Χαλανδρίου…
https://sites.google.com/site/4gymxal/to-scholeio-1/anakoinoseis-scholeiou/20
Διότι, αν και οι καιροί είναι δύσκολοι, το Σχολείο πρέπει να παραμείνει ζωντανός πνεύμονας της κοινωνίας…
.