Αρχική » ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ » ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ…;;;

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ…;;;

Των Γυμνασίων του Χαλανδρίου…

https://sites.google.com/site/4gymxal/to-scholeio-1/anakoinoseis-scholeiou/20

Διότι, αν και οι καιροί είναι δύσκολοι, το Σχολείο πρέπει να παραμείνει ζωντανός πνεύμονας της κοινωνίας…

.


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *