δεν το βλεπω για συντομα παντως! κριμα και ηταν ωραια και βολικα παγκακια! ειχα ριξει κατι υπνους σε κενα… Απάντηση
δεν το βλεπω για συντομα παντως! κριμα και ηταν ωραια και βολικα παγκακια! ειχα ριξει κατι υπνους σε κενα…