ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Την Τρίτη 21/5/2024 οι μαθητές της Γ΄τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής,με τη συνοδεία της εκπαιδευτικού κ. Ευαγγέλου Μαγδαληνής και της Δ/ντριας κ.Παλαιοχωρινού Αικατερίνης, επισκέφθηκαν την Παιδιατρική πτέρυγα του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου. …

Συνεχίστε την ανάγνωση