4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΧΕΔΩΡΟΥ

Ιστότοπος του Γυμνασίου της Ν. Μαγνησίας

ΤΑΙΝΙΑ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ: Μαθητές του Β1 δημιουργούν με έμπνευση και περιβαλλοντική συνείδηση

Απρ 202511

 

Stigmiotypo othonhs 2025 04 12 092019

Μια ξεχωριστή δράση υλοποίησε η ομάδα μαθητών του τμήματος Β1 στο πλαίσιο του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», με τίτλο «Κάστρο: ο τόπος το ορίζει και ο άνθρωπος το κτίζει».

Με υπεύθυνη εκπαιδευτικό και συντονίστρια του προγράμματος τη διευθύντρια του σχολείου μας, κ. Ιουλία Ηλιάδου, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, αναπτύσσοντας δεξιότητες συνεργασίας, δημιουργικότητας και περιβαλλοντικής ευαισθησίας.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι μαθητές δημιούργησαν μια ταινία animation με θέμα το περιβάλλον, μέσα από την οποία αποτύπωσαν με φαντασία και προβληματισμό την ανάγκη προστασίας του φυσικού μας πλούτου. Η ταινία είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς και αποτελεί παράδειγμα του πώς η εκπαίδευση μπορεί να συνδυάσει την τεχνολογία, την τέχνη και την οικολογική συνείδηση.

Θερμές ευχαριστίες εκφράζουμε στον κ. Μισιρλή, πατέρα μαθητή του τμήματος, για την πολύτιμη βοήθειά του στα γυρίσματα και την επεξεργασία του βίντεο. Η συμβολή του υπήρξε καθοριστική για την ολοκλήρωση του έργου των μαθητών.

Συγχαρητήρια στους μαθητές του Β1 για τη δημιουργικότητά τους και την ενεργή συμμετοχή τους σε μια δράση που άφησε το δικό της αποτύπωμα στο σχολείο μας!

Για την ταινία μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/158e1h548bTRgrpvSQxqMjme7CDjcVyYZ/view?usp=sharing

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΑΙΝΙΑ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ: Μαθητές του Β1 δημιουργούν με έμπνευση και περιβαλλοντική συνείδηση    

Βόλτα στο Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης

Απρ 20258

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης και του Α3 του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης και να συμμετάσχουν σε μια ευρηματική εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Κάρτες Επίσκεψης στο Μουσείο».

Κατά την άφιξή μας, χωριστήκαμε σε ομάδες και κάθε ομάδα προμηθεύτηκε κάρτες ίδιου χρώματος. Κάθε κάρτα περιείχε από τη μία πλευρά τη φωτογραφία ενός αντικειμένου της έκθεσης και από την άλλη βασικές πληροφορίες και οδηγίες εξερεύνησης. Σκοπός ήταν κάθε ομάδα να εντοπίσει και να παρατηρήσει συγκεκριμένα αντικείμενα σε κάθε αίθουσα – διαφορετικά για κάθε ομάδα.

Με τη βοήθεια φωτογραφικών μηχανών ή κινητών τηλεφώνων (πάντα χωρίς φλας!), οι μαθητές φωτογράφισαν τα εκθέματα, παρατήρησαν λεπτομέρειες και συνεργάστηκαν, ώστε στο τέλος να φτιάξουν μια μικρή ιστορία ή παρουσίαση για όσα είδαν.

Ήταν μια βιωματική εμπειρία, που έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να αλληλεπιδράσουν με το παρελθόν με έναν δημιουργικό και συμμετοχικό τρόπο, ενισχύοντας ταυτόχρονα την παρατηρητικότητα και τη συνεργασία τους.

Μπράβο σε όλους για τη συμμετοχή τους!

 

eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 184 eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 228 eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 289 eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 320 eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 376 eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 434 eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 493 eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 462 eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 529 eikona Viber 2025 03 31 14 10 05 584

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βόλτα στο Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης    

Δράση για την ημέρα της φιλαναγνωσίας

Απρ 20257

eikona Viber 2025 04 03 14 37 11 481 eikona Viber 2025 04 03 14 37 11 533 eikona Viber 2025 04 03 14 37 11 586 eikona Viber 2025 04 03 14 37 11 763 eikona Viber 2025 04 03 14 37 11 699 eikona Viber 2025 04 03 14 37 11 639 eikona Viber 2025 04 03 14 37 12 130Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Φιλαναγνωσίας, οι μαθητές του Α2 συμμετείχαν σε μια δημιουργική δράση με σκοπό να τιμήσουν την αγάπη για το διάβασμα. Οι μαθητές κατασκεύασαν τους δικούς τους πρωτότυπους σελιδοδείκτες!!! Συγχαρητήρια στους μαθητές του Α2 για τη συμμετοχή και τη δημιουργικότητα τους!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση για την ημέρα της φιλαναγνωσίας    

Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-25

Απρ 20251



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

https://blogs.sch.gr/4gymeche/files/2025/04/2.-EPISTOLH-PROS-GONEIS-2025-26-2.docx

https://blogs.sch.gr/4gymeche/files/2025/04/2025-2026-YD_e-eggrafes_A-2.doc

https://blogs.sch.gr/4gymeche/files/2025/04/2025-2026-YD_e-eggrafes_B-1.doc

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-25    

Υπεύθυνες Δηλώσεις για απαλλαγή από προφορική εξέταση

Μαρ 202528



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υπεύθυνες Δηλώσεις για απαλλαγή από προφορική εξέταση    

Γιορτή 25ης Μαρτίου

Μαρ 202527

Με μια όμορφη και συγκινητική εκδήλωση, το σχολείο μας τίμησε την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου. Η σχολική γιορτή περιλάμβανε αφηγήσεις και μουσικά κομμάτια που ανέδειξαν το πνεύμα της ημέρας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις εκπαιδευτικούς κ. Αγναντοπούλου και κ. Χαχαμίδου, καθώς και στη μουσικό κ. Γανίτη, που με μεράκι και φροντίδα ετοίμασαν την εκδήλωση. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν και μας χάρισαν μια ξεχωριστή εορτή γεμάτη ιστορία και συγκίνηση!

eikona Viber 2025 03 25 17 14 02 611 eikona Viber 2025 03 25 17 14 03 304 eikona Viber 2025 03 25 17 14 03 633 eikona Viber 2025 03 25 17 14 03 974 eikona Viber 2025 03 25 17 14 02 955

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή 25ης Μαρτίου    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Σαν σήμερα

25/12/0: Γέννηση: Ιησούς Χριστός, σύμφωνα με τον Διονύσιο τον Μικρό. Κατά πολλούς σύγχρονους ερευνητές, γεννήθηκε το 4 π.Χ.

Ιστορικό

Σκακιστική άσκηση

Σαν σήμερα

25/12/0: Γέννηση: Ιησούς Χριστός, σύμφωνα με τον Διονύσιο τον Μικρό. Κατά πολλούς σύγχρονους ερευνητές, γεννήθηκε το 4 π.Χ.

Translate

Καιρός

booked.net


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων