
Οι μαθητές της Α’ και Β΄ τάξης επισκέφθηκαν σήμερα τον χώρο παρασκευής των σχολικών γευμάτων, όπου ενημερώθηκαν για τη διαδικασία προετοιμασίας τους, από την επιλογή των υλικών έως τη συσκευασία.

Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, δόθηκε έμφαση στην υγιεινή και τη σωστή διατροφή, ενώ οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από την οργάνωση και την καθαριότητα του χώρου.

Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους για τη φιλοξενία και την ενημέρωση.
