Νοιαζόμαστε, ενεργούμε, καθαρίζουμε, προστατεύουμε! (Ε1 – Ε2, ακτή Αναύρου, 26/5)
Ημέρα διπλής ενεργοποίησης και δράσης σήμερα για παιδιά της μεγάλης ομάδας της Ε΄ τάξης, που με τις δασκάλες μας, την κ. Σωτηρία (Κίτσιου), την κ. Ελένη (Σούρλα), την κ. Ιωάννα …
Νοιαζόμαστε, ενεργούμε, καθαρίζουμε, προστατεύουμε! (Ε1 – Ε2, ακτή Αναύρου, 26/5) Διάβασε περισσότερα
