Την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024, διοργανώθηκε μια δράση από τις εκπαιδευτικούς Μητροπούλου Έφη, Λιώρη Κασσιανή και Πανταζή Άρτεμη, σε συνεργασία με την Β’ τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης. Στόχος της δράσης ήταν η αναγνώριση, η έκφραση και η αποδοχή των συναισθημάτων που νιώθουμε στην καθημερινότητά μας.
Αρχικά, έγινε ενημέρωση των παιδιών και θέσαμε για τους στόχους της δράσης. Έπειτα, ζητήσαμε από τα παιδιά να μας πουν ποια συναισθήματα γνωρίζουν και τα γράψαμε στον πίνακα. Με κάθε συναίσθημα, τα παιδιά μοιράστηκαν ιστορίες και γεγονότα που έχουν ζήσει. Με την συζήτηση καταλήξαμε ότι είναι πολύ βοηθητικό να αποδεχόμαστε όλα μας τα συναισθήματα, είτε θετικά, είτε αρνητικά, να ανοιγόμαστε στους γονείς, τους συμμαθητές και δασκάλους μας, γιατί αυτό μπορεί να μας απελευθερώσει.
Στη συνέχεια, παίξαμε το γνωστό παιχνίδι της παντομίμας αλλά με μια αλλαγή! Τα παιδιά έπρεπε να δείξουν με το πρόσωπό τους ή το σώμα τους το συναίσθημα που έγραφε η κάρτα. Οι μαθητές μας τα πήγαν εξαιρετικά και μας εξέπληξαν με τις ικανότητες τους! Ένα δεύτερο παιχνίδι, ήταν μέσω ενός τροχού που έδινε στα παιδιά την συνθήκη και εκείνα με την σειρά τους έπρεπε να εκφράσουν πως θα ένιωθαν. Εκεί οι μαθητές παρατήρησαν ότι ανάλογα την συνθήκη ο καθένας μας μπορεί να νιώθει διαφορετικό συναίσθημα και αυτό είναι ένας στοιχείο που μας διαφορετικούς!
Έπειτα, ο κάθε μαθητής/τρια δημιούργησε το δικό του/της βραχιόλι των συναισθημάτων, όπου έγραψαν το αγαπημένο τους συναίσθημα και διακόσμησαν με φαντασία και χρώματα! Ολοκληρώνοντας την δράση μας, κάθε ομάδα έριξε από μια φορά το ζάρι των συναισθημάτων που έπρεπε να αναγνωρίσουν και να αναπαραστήσουν το συναίσθημα που έβλεπαν.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β’ τάξης για την συμμετοχή και την καταπληκτική συνεργασία. Τις εκπαιδευτικούς της Β’ τάξης κα Τζούμη Γεωργία και κα Σοφού Όλγα, που μας υποδέχτηκαν στα τμήματά τους. Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη Διευθύντριά μας, κα Συμπρούκου Βασιλική, η οποία μας στήριξε και μας ενθάρρυνε για την πραγματοποίηση της δράσης αυτής για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.