Ο τόπος μας “Η Θεσσαλονίκη”
Οι μαθητές/τριες του τμήματος Δ2 στα πλαίσια του μαθήματος “Μελέτη περιβάλλοντος” ΄και ιδιαίτερα στην ενότητα που αναφέρεται στον τόπο μας, έφτιαξαν ένα βιβλίο που περιέχει κείμενα και φωτογραφίες σχετικές με …
Ο τόπος μας “Η Θεσσαλονίκη” Διάβασε περισσότερα