Δράση για την «Ομαλή Μετάβαση στο Γυμνάσιο» από τα μέλη της ΕΔΥ του 4ου Δ.Σ. Σπάρτης.

dfe167e1 38df 4046 93d7 476c7d52eafc

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο αποτελεί ένα σημαντικό στάδιο στη ζωή των μαθητών-τριών. Είναι ένα σημαντικό και καθοριστικό βήμα στη σχολική και προσωπική τους πορεία.

Στόχος της δράσης από τις κ.κ. Πηνελόπη Παπανικολάου (Ψυχολόγο) και Αναστασία Κοτσώνη (Κοινωνική Λειτουργό) ήταν να βοηθήσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ’

 » (συνέχεια…)

«Τροφή για σκέψη» από τη Σχολική Βιβλιοθήκη του 4ου Δ.Σ. Σπάρτης.

4f339a62 9ccf 476a a800 28d86d8c2ce6

Στις 28 Μαρτίου 2025, στα πλαίσια της επιμορφωτικής πρωτοβουλίας με θέμα τη «Διατροφική Αγωγή» που υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Διευθύντριας και Υπεύθυνης της Σχολικής μας Βιβλιοθήκης, κ. Ξένιας Γεωργουσοπούλου, το 4ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης φιλοξένησε τη Διαιτολόγο-Διατροφολόγο από το Γενικό Νοσοκομείο Σπάρτης, Δρ. Αγγελική Αποστόλου, η οποία μίλησε εμπεριστατωμένα στους μαθητές/τριες για

 » (συνέχεια…)

Διδακτική επίσκεψη των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων στη Βαμβακού.

cceddc81 af5b 457b b98f 76eba229084c

Την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025, οι μαθητές/τριες των δύο τμημάτων της ΣΤ’ τάξης με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, κ.κ. Ιωάννας Δαλιούρη και Ευγενίας-Ειρήνης Καμπούρη, επισκέφτηκαν το χωριό της Βαμβακούς και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό προγραμμα “Light Play” στα πλαίσια του μαθήματος των Φυσικών και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο «Φως» .

Οι μαθητές/τριες

 » (συνέχεια…)

Εκπαιδευτική δράση στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σπάρτης για την Έκτη Τάξη.

3c37b2e2 a7e5 4593 b3b1 97a8d36c8c01

Οι μαθητές της Στ’ τάξης (ΣΤ1 & ΣΤ2) με συνοδούς εκπαιδευτικούς τις κ.κ. Καμπούρη Ευγενία και Δαλιούρη Ιωάννα επισκέφτηκαν την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025 τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της πόλης μας και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “S.T.E.A.M, Εισαγωγή στη Ρομποτική” στο πλαίσιο σύνδεσης με τη σχετική ενότητα του μαθήματος της Γλώσσας “Συσκευές” και

 » (συνέχεια…)

«Το πηγάδι με τα … χθες»!

4e60878b 691c 40a7 8d52 0383839ba79f

Στα πλαίσια της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας οι εκπαιδευτικοί που ασχολούνται με τον Δείκτη Αξιολόγησης: «Σχέσεις μεταξύ μαθητών», κ. Καραγιαννάκου Σοφία, κ. Καμπούρη Ευγενία-Ειρήνη, κ. Δαλιούρη Ιωάννα και κ. Τσαλλάγκοβα Σβετλάνα, υλοποίησαν δράση με θέμα «Το πηγάδι με τα χθες», την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2025 στον χώρο της Σχολικής Βιβλιοθήκης. Η δράση

 » (συνέχεια…)

Από την ελιά στο λάδι …

8ac963ff 2fa8 4e5e af1b 65792e8e77e7

Ένα ταξίδι στην ιστορία του λαδιού και της ελαιοπαραγωγής στον ελλαδικό χώρο έκαναν οι μαθητές/τριεςτης Β΄ τάξης του σχολείου μας. Έτσι, την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη στο «Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού» στην πόλη της Σπάρτης με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Σβετλάνα Τσαλλάγκοβα και κ. Αδαμαντίας Καρυτσιώτη.

 » (συνέχεια…)

Γνωριμία με τη Δημόσια Κεντρική βιβλιοθήκη Σπάρτης.

dfe5c766 5635 4b58 8de5 2dfc5a796025

Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και η αγάπη προς το βιβλίο αποτελούν έναν από τους απώτερους στόχους της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Έτσι, οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης, συνοδευόμενοι/ες από τις εκπαιδευτικούς κ. Σβετλάνα Τσαλλάγκοβα και κ. Αδαμαντία Καριτσιώτη, επισκέφτηκαν τη Δημόσια Κεντρική βιβλιοθήκη Σπάρτης την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025, όπου

 » (συνέχεια…)

Οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης … αναστοχάζονται!

f3c33533 85c5 4ea4 8800 c79845622b67

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης, συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους, επισκέφθηκαν το “Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού” και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Μια ημέρα σε ένα ελληνιστικό ελαιοτριβείο” (μπορείτε πατώντας εδώ να δείτε τη σχετική ανάρτηση). Μετά την επίσκεψη, η Διευθύντρια του

 » (συνέχεια…)

Οι Δ’ και Ε’ τάξεις του σχολείου μας σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο «Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού» στη Σπάρτη.

16d130a3 6a2b 4962 b188 7b93811cd3a7

Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025. οι μαθητές/τριες της Ε’ τάξης, μετά τον καθιερωμένο αγιασμό στον ιερό ναό του Όσιου Νίκωνα για την εορτή των 3 Ιεραρχών, πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού στη Σπάρτη με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Σαμαρτζίδη Αδαμαντίας και κ. Καρυτσιώτη Αδαμαντίας. Το Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού

 » (συνέχεια…)

«Λέξεις που πληγώνουν – Λέξεις που ενώνουν»!

99e1a8fc 63d9 46a2 8b2b a1e970a5ad2f

Η δράση “Λέξεις που Πληγώνουν, Λέξεις που Ενώνουν», που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22/1 στο τμήμα ΣΤ2, είχε ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη δύναμη που έχουν οι λέξεις και πώς αυτές μπορούν να επηρεάσουν τα συναισθήματα των ανθρώπων γύρω τους. Μέσα από συζήτηση, παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες, τα

 » (συνέχεια…)