Κύκλος δράσεων εσωτερικής αξιολόγησης με κεντρικό άξονα την προώθηση της συνεργασίας και ενσυναίσθησης στο μαθητικό δυναμικό ως αντίδοτο στον σχολικό εκφοβισμό.

4385e921 66f5 41fa 8544 1c3107f5c76a

Στο πλαίσιο των ενδοσχολικών δράσεων για την εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μας μονάδας, η ομάδα των εκπαιδευτικών του σχολείου μας με συντονίστρια την κ. Αθηνά Νικολακάκου και μέλη τις κ.κ. Μαρία Πεχλιβανίδου, Κατερίνα Σωτηράκου, Κατερίνα Κανελλάκου και Αγγελική Νίκια, υλοποίησε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς μια σειρά παιδαγωγικών δράσεων και  οργανωμένων παρεμβάσεων

 » (συνέχεια…)

Μία «γλυκιά» Πασχαλινή δράση της Β’ τάξης.

67fad1b7 a344 4f25 ad99 ca0a4859e8ca

Στο πλαίσιο των φετινών πασχαλινών δραστηριοτήτων, οι μαθητές/τριες της Β’ Τάξης –με τη συνδρομή της δασκάλας τους, κ. Ιωάννας Δαλιούρη- αναβίωσαν το έθιμο των κουλουριών. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την παράδοση, έμαθαν για τα υλικά της συνταγής και εξάσκησαν τη λεπτή τους κινητικότητα πλάθοντας διάφορα σχήματα.

Το αποτέλεσμα; Μια

 » (συνέχεια…)

Ευχές και δώρα από καρδιάς … από τα πρωτάκια μας!

95f0ea9f 7208 44f4 b889 eedf43dd00c4

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Α΄ τάξης  του 4ου Δ.Σ. Σπάρτης υλοποίησαν στα πλαίσια του «Ενεργού Πολίτη» μία οργανωμένη δράση με τίτλο: «Ευχές και δώρα από καρδιάς», με σκοπό την ενίσχυση του πνεύματος της προσφοράς, της αγάπης και της  κοινωνικής ευαισθησίας. Η δράση αυτή εντάχθηκε  στην πρωτοβουλία του Κέντρου

 » (συνέχεια…)

ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (E1).

c7971918 1cab 409c 8dd7 7f070024d71d 1

Με αφορμή το βιβλίο «Πάμε κόντρα στις οθόνες» του Μάριου Μάζαρη , στα πλαίσια της ημέρας ασφαλούς διαδικτύου, οι μαθητές/τριες της τάξης μας συμμετείχαν σε μια πρωτότυπη βιωματική δράση για την ψηφιακή ισορροπία. Αρχικά, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με μια ιστορία όπου τα ίδια τα κινητά τηλέφωνα, βλέποντας τους ανθρώπους να «παγώνουν»

 » (συνέχεια…)

Επιμορφωτική δράση ιατρικού ενδιαφέροντος για την Ε’ και ΣΤ’ τάξη.

b29193cc b4c6 42ff 8266 d8c4b37930cc 1

Την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε στη σχολική μας μονάδα εκπαιδευτική δράση – παρουσίαση, από τη γιατρό του Γ.Ν. Λακωνίας, κ. Αργυρώ Παπαδόγιαννη, με θέμα: «Ανθρώπινα συστήματα και Ενεργός Πολίτης: Από τη γνώση στη δράση». Την εν λόγω δράση – που υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία της δασκάλας της έκτης τάξης, κ. Αδαμαντίας Σαμαρτζίδη- παρακολούθησαν

 » (συνέχεια…)

«ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ» από το 4ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης.

Cover

Τον τελευταίο μήνα του 2025, στο 4ο Δ.Σ. Σπάρτης «φορέσαμε» την γιορτινή μας διάθεση και υλοποιήσαμε -ανά τάξη και διδακτικό αντικείμενο- ποικίλες χριστουγεννιάτικες δράσεις & δημιουργίες. Ο εορταστικά στολισμένος κοινόχρηστος χώρος του κεντρικού κτιρίου εμπλουτίστηκε από τον διάκοσμο που ευγενικά πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών/τριών του σχολείου και τους ευχαριστούμε

 » (συνέχεια…)

Μία διατμηματική δράση ενσυναίσθησης από τη Β’ τάξη: «Ένα αστέρι, μία ευχή, μία μεγάλη αγκαλιά»!

c1e56d11 4c2d 49c3 9223 efd47ba7ba26 1

Την φετινή εορταστική περίοδο, το «Αστέρι ενός Παιδιού» ταξίδεψε μέχρι το 4ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης. Οι μικροί/ές μαθητές/τριες της Β’ τάξης συμμετέχοντας στο πρόγραμμα “Make a Wish” / «Αστέρι της Ευχής» -με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κ. Ιωάννας Δαλιούρη- αποφάσισαν φέτος τα Χριστούγεννα να γίνουν «βοηθοί των αστεριών». Έφτιαξαν με τα χέρια

 » (συνέχεια…)

Μία εμπνευσμένη δράση ευαισθητοποίησης από την Ε’ τάξη.

598813021 1486538490145518 8244867334869003690 n

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση, η Ε’ τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης συμμετείχε στη δράση κοινωνικής ευθύνης με τίτλο “WE WIN”, υλοποιώντας μια ξεχωριστή δραστηριότητα αγάπης και προσφοράς. Οι μαθητές και μαθήτριες ετοίμασαν με φροντίδα και ευαισθησία χριστουγεννιάτικες κάρτες, γεμάτες ευχές αγάπης, ελπίδας και δύναμης, τις οποίες απέστειλαν σε νοσοκομεία όλης της

 » (συνέχεια…)

Επίσκεψη αγάπης των μαθητών/τριών της A΄ τάξης στο Γηροκομείο Σπάρτης.

85662461 745a 418b 9955 83116fcd714b

Την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025 οι μαθητές/τριες των δύο τμημάτων της Α΄ τάξης τοου 4ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης, συνοδευόμενοι/ες από τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς κ.κ. Αναγνωστοπούλου Ιωάννα (Α1) και Καραγιαννάκου Σοφία (Α2), την εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης κ. Νικολακάκου Αθηνά και την ειδική βοηθό κ. Κανελλιά Γεωργία, επισκέφτηκαν το Γηροκομείο Σπάρτης «Άγιοι Ανάργυροι». Κύριος στόχος

 » (συνέχεια…)