Αλληλεγγύη στους πρόσφυγες

Και οι Πετροπουλιώτες στηρίζουμε τους πρόσφυγες!

Ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο Πετρούπολης, σε συνεργασία με το Σωματείο Εργαζομένων, κάνουν έκκληση σε όλους τους Πετρουπουλιώτες να συμβάλλουν έμπρακτα στην εξασφάλιση υλικής βοήθειας και στήριξης των προσφύγων, στα πλαίσια της κοινωνικής αλληλεγγύης.

Καλούν τους εργαζόμενους στους χώρους δουλειάς, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές στα σχολεία και τους συμπολίτες μας σε κάθε γειτονιά της πόλης, να συγκεντρώσουν κουβέρτες, τρόφιμα μακράς διάρκειας, φάρμακα, είδη ατομικής προστασίας ή όποια άλλη βοήθεια, μέχρι 20 Οκτώβρη, σε κουτιά για να συγκεντρωθούν στην Κοινωνική Υπηρεσία και να αποσταλούν για να καλύψουν τις επείγουσες ανάγκες των προσφύγων.

ΤΑ ΤΡΌΦΙΜΑ ΘΑ ΣΥΛΛΈΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ 168 ΑΠΌ 10.00 Π.Μ ΕΩΣ ΚΑΙ 14.00 Μ.Μ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ στην ΚΡΗΤΗΣ 2 ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 210 5064076 & 213 20 24 448.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

44η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΔΗΜΟΥ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

Εθελοντική αιμοδοσία Δήμου Πετρούπολης!

Αγαπητοί συμπολίτες, ισσες

Η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΙΜΑΤΟΣ αποτελεί μία από τις σημαντικότερες

μορφές κοινωνικού εθελοντισμού και αλληλεγγύης και μία μοναδική πράξη ανθρωπισμού.

Από το 1997 η Δημοτική Τράπεζα Αίματος στα πλαίσια των κοινωνικών δράσεων αλληλεγγύης του Δήμου έχει πραγματοποιήσει 43 εθελοντικές αιμοδοσίες και έχει καλύψει πολλούς συμπολίτες μας που είχαν ανάγκη.

Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε θερμά τους εθελοντές αιμοδότες της πόλης μας που όλα αυτά τα χρόνια απέδειξαν έμπρακτα την ευαισθησία τους συμμετέχοντας στο κάλεσμά μας , στηρίζοντας το πολυτιμότερο αγαθό όλων μας, τη ΖΩΗ!!!

Σύμφωνα με κοινωνικές έρευνες “Οι αιμοδότες έχουν πάρα πολλά κοινά σημεία με τους υπόλοιπους ανθρώπους” επομένως

  • υποψήφιος αιμοδότης είναι κάθε υγιής άνθρωπος
  • υποψήφιοι δέκτες είμαστε όλοι

Το αίμα δεν παράγεται, δεν αντικαθίσταται από φάρμακα . Το αίμα χαρίζεται. Δίνοντας λίγο αίμα σώζουμε μια ζωή . Η χαρά της προσφοράς μας δυναμώνει, ενισχύει την αυτοεκτίμησή μας και μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.

Ας συνεχίσουμε μαζί αυτή την προσπάθεια.!!Ας νιώσουμε μαζί την χαρά της προσφοράς.

Ας πάμε αντίθετα στο ρεύμα της αλλοτρίωσης και του εγώ , ας μετατρέψουμε 10 λεπτά από το χρόνο μας σε 10 λεπτά αγάπης , ανθρωπιάς και αλληλεγγύης και κυρίως ας παλέψουμε το εγώ να μετατραπεί σε όλοι μαζί.

Θα χαρούμε πολύ να ανταποκριθείτε στο κάλεσμά μας και να σας υποδεχθούμε όλους παλιούς και νέους εθελοντές αιμοδότες το Σάββατο 17 Οκτωβρίου και την Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015 στο Πολιτιστικό Κέντρο (Εθν. Αντίστασης 61) και ώρα 9.00π.μ έως 13.00μ.μ.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και σας ευχόμαστε

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ!

Με τιμή

Η Αντιδήμαρχος

Παιδείας Πρόνοιας & Κοινωνικής Πολιτικής

Κανέλλη Ζαχαρούλα

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Αιμοδοσία στο σχολείο μας!

Αιμοδοσία στο σχολείο μας!

Για μια ακόμα φορά θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11 Οκτωβρίου κι από τις 9 πμ ως τις 1 μμ, Αιμοδοσία-Αιμοληψία με σκοπό την ενίσχυση και τον εμπλουτισμό της Τράπεζας Αίματος που έχει δημιουργηθεί για μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.

Με πρωτοβουλία του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων ιατροί και νοσηλευτές κινητής μονάδας αιμοληψίας κρατικού νοσοκομείου θα πραγματοποιήσουν σύμφωνα με τις προβλεπόμενες συνθήκες και προδιαγραφές αιμοληψίες, όπως έχουν πράξει και τις προηγούμενες φορές με συμμετοχή γονέων και εκπαιδευτικών.

Η αιμοδοσία είναι πράξη αγάπης και απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας. Τα αποτελέσματά της σώζουν ζωές, διότι το αίμα ούτε παράγεται, ούτε αντικαθίσταται. Μόνο χαρίζεται. Η έλλειψη και η ανεπάρκεια αίματος είναι μια κατάσταση που θέτει σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή όσων χρειάζονται το αίμα, ως θεραπευτικό μέσο. Γι” αυτό, η εθελοντική αιμοδοσία είναι μια χειρονομία καλής θέλησης, φροντίδας και αγάπης προς τον συνάνθρωπό μας. Δεν υπάρχει πολυτιμότερο δώρο από την εθελοντική αιμοδοσία, αφού στην πραγματικότητα είναι ένα δώρο ζωής γι” αυτόν που το δέχεται.

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΥΓΕΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ | Σχολιάστε

Μηνύματα του Μητροπολίτη μας προς εκπαιδευτικούς και μαθητές για την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς

Ο Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας.

Κατά την τελετή του αγιασμού στο σχολείο μας ο Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας απηύθυνε σε εκπαιδευτικούς και μαθητές τα ακόλουθα μηνύματα, τα οποία δεν είχαν αναγνωστεί στις 11/9/2015 για να αποφευχθεί η ταλαιπωρία όσων παραβρίσκονταν στην τελετή.

Προς τους εκπαιδευτικούς

“Αγαπητοί μου,

Ένας σύγχρονος φιλόσοφος υποστήριξε: «Για να μεταδώσουμε κάτι σωστά, πρέπει να το μεταπλάσουμε, αν όχι να το μεταμορφώσουμε» Πρόκειται για μια από τις κύριες πτυχές του έργου του Εκπαιδευτικού.

Στην εποχή μας, εποχή της κρίσης, που ο πολιτισμός μας ηττάται από την άτεγκτη κυριαρχία της οικονομίας, η οποία απαιτεί εκπαιδευμένους ιδιώτες, που να εντάσσονται αδιαμαρτύρητα στην αγορά εργασίας, καθίσταται αναγκαίο να αντισταθούμε δημιουργώντας ανθρώπους με κριτική ικανότητα οι οποίοι να είναι πολίτες που θα έχουν όραμα και θα μάχονται γι’ αυτό. Ανθρώπους που μπορούν να αγαπούν τους συνανθρώπους τους και να πορεύονται με το κοινοτικό όραμα του ελληνισμού που φθάνει στις μέρες μας τόσο με την αρχαιοελληνική του έκφραση όσο και με τη σύμμειξή του με τη χριστιανική εκδοχή της ζωής.

Ας συνεχίσει, λοιπόν, το χέρι σας να καθοδηγεί το χέρι των μαθητών σας, στήν προσπάθειά σας να δείχνετε την ουσία των εννοιών και όχι τα θλιβερά υποκατάστατα που προβάλλονται σήμερα διεθνώς με τη δύναμη του διαδικτύου. Ας συνεχίσετε να διδάσκετε με την ύπαρξή σας μεταμορφώνοντας το σχολείο ημέρα με την ημέρα σε τόπο παιδείας, όπως μας τον έμαθαν η κριτική και ερευνητική σκέψη και φιλοσοφική θεώρηση των αρχαιοελλήνων προγόνων μας και η ζωντάνια της αδούλωτης ρωμιοσύνης που γνωρίζει από επαναστάσεις ψυχής και καρδιάς”.

Προς τους μαθητές

Αγαπητά μου παιδιά,

Πριν από μερικούς μήνες είδα μια άγνωστη για μένα λέξη γραμμένη στους τοίχους ενός σχολείου με μαύρο χρώμα: γιόλο (yolo: you only live once). Γιατί άραγε, σκέφθηκα, ένα παιδί να γράφει στον τοίχο «ζεις μόνο μια φορά;» Αναρωτήθηκα τι μπορεί να πιέζει τη νεανική ύπαρξη ή να είναι τόσο αφόρητο για την καθημερινότητά της, ώστε η προσπάθεια αντίστασης σε αυτή τη δυσάρεστη πραγματικότητα να γράφεται στους τοίχους κραυγάζοντας για λύτρωση; Είναι αλήθεια ότι δεν υπάρχει μια μόνο απάντηση σε αυτή τη θέση-άποψη, που ταλανίζει πολλές φορές όλους τους ανθρώπους κάθε ηλικίας.

Υπάρχει όμως μια πρόταση για σκέψη και εφαρμογή. Ανακαλύψτε ό,τι όμορφο υπάρχει στις σελίδες των βιβλίων σας. Δημιουργείστε γέφυρες διαλόγου με τους δασκάλους και τους συμμαθητές σας. Μιλήστε μαζί τους. Οργανώστε πράγματα που σας αρέσουν. Μάθετε να αναβαπτίζεσθε στο ελληνικό αξιακό σύστημα και το κοινοτικό πνεύμα, το οποίο καλλιέργησαν οι πρόγονοί μας από την αρχαιοελληνική πραγματικότητα και τους χρόνους της ρωμιοσύνης μέχρι τις ημέρες μας. Και στην αναζήτησή σας αυτή ας στρέψετε την καρδιά σας στο Φως του Χριστού και αυτό θα φωτίσει τη ζωή σας δίνοντας δημιουργική διέξοδο στα φτιαχτά αδιέξοδα της εποχής μας, που έντεχνα δημιουργεί η άκρατα καταναλωτική κοινωνία μας”.

“Καλή και ευλογημένη χρονιά!

Ο Μητροπολίτης

†Ο Ιλίου, Αχαρνών & Πετρουπόλεως
Αθηναγόρας”

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Πανελλήνια Μέρα Σχολικού Αθλητισμού: συμμετέχω-βιώνω-μαθαίνω!

Σχολικός αθλητισμός: συμμετέχω-βιώνω-μαθαίνω!

Το σχολείο μας συμμετείχε και σήμερα στον εορτασμό της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού.

  • Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας
  • με το γενικό πρόσταγμα της γυμνάστριας του σχολείου μας Πιπεροπούλου Αρτεμης και τη σημαντική συμβολή του έτερου γυμναστή μας Ακριβού Κώστα όπως πάντα όμως με τη σημαντική συνδρομή και τη δημιουργική συνεισφορά όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου

υλοποιήθηκε πρόγραμμα διαρκείας εφτά (07) διδακτικών ωρών το οποίο προσπάθησε να μεταδώσει στους μαθητές τα κυρίαρχα μηνύματα των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών αθλημάτων

Οι εκπαιδευτικοί όλων των τάξεων και τμημάτων

  • με προβολές ταινιών μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας με θεματολογία σχετική με τις Ολυμπιάδες αλλά και τα Παραολυμπιακά αθλήματα
  • με συζητήσεις σε θέματα σχετικά με αυτά
  • με καλλιτεχνικές και εικαστικές δημιουργίες (φτιάχνοντας αφίσες, κολάζ και πανό

Αλλά και οι γυμναστές του σχολείου μας

  • με γνωστοποίηση πιο εξειδικευμένων κανονισμών αθλημάτων
  • με αφόρμηση από εικόνες αθλητών Παραολυμπιακών αγωνισμάτων

έδωσαν την ευκαιρία στα παιδιά

  • να εκτονώσουν την τεράστια ενεργητικότητά τους
  • να συνεργαστούν με τους συμμαθητές τους αλλά και να συναγωνιστούν με συμμαθητές τους άλλων τάξεων
  • με κορυφαία όμως κατόρθωμα τη μετενσάρκωση τους μέσα από δραστηριότητες μιμήσεων αθλητών Παραολυμπιακών αθλημάτων (αναπαρέστησαν αθλητές με κάθε είδους αναπηρίες = τυφλούς, κινητικά ανάπηρους) να βιώσουν και να συναισθανθούν τη διαφορετικότητα και την ανάγκη να την αποδεχτούν.

Θεωρώ ότι παρά τις δυσκολίες της έντονης ηλιοφάνειας, της στενότητας του προαυλίου μας που σαφώς δεν βοήθησε στην πλήρη ανάπτυξη αγωνισμάτων (κυρίως του στίβου) αλλά και στην ένταση και πίεση των στιγμών εξαιτίας της πληθωρικότητας των τμημάτων μας και του ενθουσιασμού των παιδιών ο εορτασμός της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στέφθηκε με επιτυχία στο σχολείο μας.

Ευχαριστώ γι΄ αυτό όλους εκπαιδευτικούς!

Ο διευθυντής

Χρήστος Κυριάκος

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Πανελλήνια Μέρα Σχολικού Αθλητισμού: Δευτέρα 5 Οκτωβρίου

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμου: Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015!

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων θεσμοθέτησε την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους.

Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού για το τρέχον σχολικό έτος θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 με θεματικό άξονα: «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».

Το σχολείο μας φυσικά συμμετέχει και φέτος προγραμματίζοντας αθλητικές δραστηριότητες, κινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, χορό, αθλήματα κλπ. λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους του προγράμματος, την ηλικία των μαθητών/τριών μας και τις υποδομές του σχολείου μας.

Η θεματική της ημέρας θα αναπτυχθεί αρχικά με δραστηριότητες στις αίθουσες διδασκαλίας με τη συμμετοχή του συνόλου των μαθητών/τριών όπως:

  • Προβολές ταινιών συναφούς θεματολογίας και διαδραστική συζήτηση – αναστοχασμός.
  • Επεξεργασία και συζήτηση για την έννοια του Ολυμπισμού, τα ιδεώδη και τις αξίες του, καθώς τα Ολυμπιακά και Παραολυμπιακά αθλήματα κ.ά. μέσα από μικρά κείμενα, βίντεο,τίτλους αθλητικών εφημερίδων, βιογραφίες αθλητών κλπ.
  • Καλλιτεχνική – εικαστική – μουσική δημιουργία με συναφή θεματολογία (π.χ. δημιουργία αφίσας, πανό, κολάζ κλπ.).

Επίσης θα γίνουν και αθλητικές δραστηριότητες στην αυλή του σχολέιου μας.

Οι δράσεις της ημέρας αυτής θα αναδεικνύουν  την κοινωνική διάσταση, τη φιλοσοφία και τη δυναμική του Σχολικού Αθλητισμού.

Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου μας θα παραμείνει ως έχει (οι μαθητές θα προσέλθουν ως τις 8.10 και θα αποχωρήσουν στις 2). Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν αθλητική περιβολή ενώ θα φέρουν μαζί τους τα βιβλία, τετράδια και υλικά που τους έχουν πει οι δάσκαλοί τους (οι δραστηριότητες στην αυλή δε θα διαρκέσουν πάνω από 45 λεπτά).

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

φιλαναγνωσία

Η Μυστηριώδης Εταιρεία Μπένεντικτ

Συγγραφέας: Trenton Lee Stewart

Εκδόσεις: Μοντέρνοι Καιροί

Όταν δημοσιεύεται στην εφημερίδα μια ασυνήθιστη αγγελία, αμέτρητα παιδιά σπεύδουν να δηλώσουν συμμετοχή σε έναν εξωφρενικά παράξενο διαγωνισμό. Στο τέλος, όμως, πρέπει να ξέρετε ότι θα διακριθούν μόνο οι χαρισματικοί, με άλλα λόγια δηλαδή ο Ρέινι, ο Στίκι, η Κέιτ και η Κονστάνς. Αυτά τα τέσσερα παιδιά θα αναλάβουν μια δύσκολη αποστολή. Με την καθοδήγηση του μυστηριώδους κυρίου Μπένεντικτ, θα μπουν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για Φωστήρες και θα προσπαθήσουν να ξεσκεπάσουν μια επικίνδυνη συνομωσία που απειλεί όλη την ανθρωπότητα.

Εύα Μάγκου

ΣΤ2

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε