Μήνυμα του υπουργού Παιδείας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Εύχομαι από καρδιάς σε όλες και όλους σας, μαθήτριες, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς καλή χρονιά!

Από μεριάς μας έχει καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια για να είναι καλή αυτή η χρονιά.

Τα ωρολόγια προγράμματα, το πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου και η διδακτέα ύλη έχουν ανανεωθεί, τα βιβλία σάς περιμένουν από το καλοκαίρι και τα έξοδα των σχολικών επιτροπών έχουν ήδη καλυφθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών.

Τέλος, φέτος δεν λείπουν  από τα σχολεία εκπαιδευτικοί, χάρη αφενός σε ένα επιτυχή σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας, ώστε, να ολοκληρωθούν όλες οι αναγκαίες διαδικασίες ταχύτατα και άρα έγκαιρα, αφετέρου χάρη στη συνδρομή του Υπουργείου Οικονομικών που εξασφάλισε τα απαραίτητα κονδύλια.

Για το 2017-8 προετοιμάζονται νέες μεταρρυθμίσεις με την πίστη ότι η εκπαίδευση μπορεί να γίνει το εφαλτήριο που θα βγάλει τη χώρα από την κρίση.

Όραμά μας ένα σχολείο όπου θα πνέει άνεμος δημοκρατίας και δημιουργίας και που θα τονώνει την πρωτοβουλία και το μεράκι των εκπαιδευτικών, ένα σχολείο που δε θα είναι εξεταστικό κέντρο, δε θα υπηρετεί τον άκρατο ανταγωνισμό αλλά θα είναι ένα σχολείο ποιότητας και ισότητας, συμμετοχής και συνεργασίας, ένα σχολείο που θα οικοδομεί στέρεη και βαθιά γνώση, εξάπτοντας την περιέργεια και τη φαντασία των παιδιών και καλλιεργώντας την κριτική τους σκέψη.

Εύχομαι και πάλι καλή αρχή στη νέα σας χρονιά!

Νίκος Φίλης
Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ

Εισοδηματική ενίσχυση οικογενειών μαθητών.

Οικογένειες Ελλήνων υπηκόων και υπηκόων  κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και μονογονεϊκές οικογένειες, που έχουν τέκνα που φοιτούν σε δημόσια σχολεία υποχρεωτικής εκπαίδευσης, εφόσον το ετήσιο οικογενειακό τους τεκμαρτό εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των 3.000,00 €, δικαιούνται οικονομικής ενίσχυσης από το κράτος.

Ως υποχρεωτική εκπαίδευση, νοείται η φοίτηση του μαθητή στις τάξεις του δημοτικού σχολείου και γυμνασίου (έως 16 ετών).

Οι δικαιούχοι της εισοδηματικής ενίσχυσης σχολικού έτους 2015-2016 υποβάλλουν τις σχετικές αιτήσεις και το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών τα οποία αναφέρονται αναλυτικά στη συνέχεια, στον Διευθυντή του Σχολείου μας.

Στη συνέχεια και αφού ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία  διαβιβάζεται από τον Διευθυντή στη Διεύθυνση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας συγκεντρωτικά το σύνολο των αιτήσεων ( με τα απαραίτητα δικαιολογητικά ) των δικαιούχων.  Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις με ελλειπή δικαιολογητικά.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:

ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ/ ΝΤΡΙΑΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016
ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ  ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015 ΑΝ Η ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015 – 2016.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ν. 1599/1986   *
ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ
ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ Α’ ΣΕΛΙΔΑΣ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ Ή ΜΗ ΠΡΟΝΟΙΑΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ
ΕΝΤΥΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ( Α21 ) ΤΡΙΤΕΚΝΙΑΣ Ή ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΑΣ (ΑΠΟ TO myTAXISnet)
Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Για τη συμπλήρωση Ατομικών Δελτίων Υγείας

Ανακοίνωση Αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Υγείας.

Από το Γραφείο Αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Υγείας λάβαμε (9/9/2016)  την ακόλουθη ανακοίνωση:

“Για τη δωρεάν κατάρτιση και συμπλήρωση του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/-τριών μπορούν να απευθύνονται στους ιατρούς των οικείων δημοσίων Μονάδων Υγείας (Κέντρα Υγείας, Μονάδες Υγείας ΠΕΔΥ, Πολυδύναμα Περιφερειακά Ιατρεία) και των Εξωτερικών Ιατρείων των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων.
Οι ειδικότητες των ιατρών που έχουν τη δυνατότητα κατάρτισης και συμπλήρωσης και την ευθύνη υπογραφής του Α.Δ.Υ.Μ. είναι παιδίατροι ή γενικοί ιατροί ή, σε ειδικές περιπτώσεις, παθολόγοι”.

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Τρέχων Απολογισμός Οικονομικού Έτους (2016)

Οικονομική Λογοδοσία Ο.Ε. 2016.

Τα σχολεία, για να επιτυγχάνονται οι σκοποί της εκπαίδευσης και  για να λειτουργούν χωρίς προβλήματα,  πέρα από τις χρηματοδοτήσεις για τη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών,  τις έκτακτες ενισχύσεις μέσω φορέων του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα ή Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, επιχορηγούνται από το κράτος μέσω των Δήμων για να καλύπτουν άμεσες καθημερινές λειτουργικές ανάγκες των. Η κατανομή των επιχορηγήσεων γίνεται με βάση το μαθητικό δυναμικό κάθε σχολείου.

Τα χρήματα αυτά συνδιαχειρίζονται η Σχολική Επιτροπή του Δήμου Πετρούπολης, ο Διευθυντής κάθε σχολείου και οι Εκπαιδευτικοί του τηρώντας τις προϋποθέσεις και προβλέψεις σχετικών νόμων.

Κατά το τρέχον Οικονομικό Έτος υπήρχαν επιχορηγήσεις και πραγματοποιήθηκαν δαπάνες όπως παρουσιάζονται ομαδοποιημένες στον ακόλουθο πίνακα:

ΕΣΟΔΑ

Υπόλοιπο προηγούμενου έτους 4600,70
Πίστωση χρημάτων τρέχοντος έτους 10500,85*
*Έσοδα από Κυλικεία 4350,00

 

ΕΞΟΔΑ

Αγορές παγίων (πχ εξοπλιστικά μέσα του σχολείου μας) 1137,36
Δαπάνες ΔΕΗ 2069,00
Δαπάνες ΕΥΔΑΠ 806,00
Δαπάνες Καθαριότητας 505,29
Δαπάνες ΟΤΕ 191,90
Δαπάνες Πετρελαίου 1049,99
Λοιπές Δαπάνες

(πχ γραφική ύλη, αθλητικό υλικό, συμβόλαια χρήσης κλπ)

3100,51
Συντηρήσεις επισκευές 1241,15

 

ΥΠΟΛΟΙΠΟ

Για χρήση 5000,35

Αυτή την περίοδο αναμένουμε Δόση της προγραμματισμένης επιχορήγησης για το Οικονομικό Έτος 2016.

Γνώμονας του σχολείου μας θα συνεχίσει να είναι η λελογισμένη διαχείριση,  η αποφυγή ζημιών,  η αναζήτηση επιπλέον πόρων με προσφυγή σε φορείς και πρόσωπα  (του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα,  με έκτακτες κρατικές ενισχύσεις ή ενισχύσεις από Ευρωπαϊκά Προγράμματα)  και η αναζήτηση της εθελοντικής συνεισφοράς έργου από τα μέλη της εκπαιδευτικής μας κοινότητας.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Έγγραφο προς το Δήμο Πετρούπολης για παρεμβάσεις στο σχολείο μας

Αιτήματα του σχολείου προς το Δήμο Πετρούπολης

ΠΡΟΣ

Την Τεχνική Υπηρεσία  Δήμου Πετρούπολης

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

  1. κ. Αντιδήμαρχο Παιδείας
  2. κ. Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας
  3. Σύλλογο Γονέων

    ΘΕΜΑ: Εργασίες στο σχολείο

Σας γνωρίζουμε ότι, για την ομαλότερη λειτουργία του σχολείου μας, θα επιθυμούσαμε τις παρεμβάσεις σας για τις ακόλουθες εργασίες:

  • Ελαιοχρωματισμοί στους εξωτερικούς χώρους του σχολείου όπου υπάρχουν συνθήματα εξωσχολικών.
  • Ελαιοχρωματισμός προθαλάμου γραφείου εκπαιδευτικών.
  • Επισκευή θραύσεων σε μαρμαροποδιές θυρών αιθουσών.
  • Επισκευές-προσθήκες σε σημεία της περίφραξης του σχολείου
  • Αποκατάσταση βλαβών στην εγκατάσταση αυτόματου ποτίσματος
  • Επανατοποθετήσεις ηλεκτρικών σωμάτων εξαερισμού σε παράθυρα από όπου είχαν αφαιρεθεί κατά τις εργασίες αντικατάστασης κουφωμάτων των αιθουσών.
  • Επανατοποθετήσεις φωτιστικών στο υπόστεγο του σχολείου μας που έσπασαν κατά τους θερινούς μήνες.
  • Επανατοποθέτηση υπέρθυρου κιγκλιδώματος κεντρικής εισόδου μαθητών του σχολείου (οδού Αναγνωσταρά).
  • Επανατοποθέτηση παγκακιών (μετά την ανακατασκευή του τάπητα του προαυλίου του σχολείου μας).
  • Τοποθέτηση προστατευτικού κιγκλιδώματος σε παράθυρο με τζάμι στο υπόστεγο.
  • Τοποθέτηση οδηγών κουρτίνας σε παράθυρα.
  • Επισκευή κουπαστών κλιμακοστασίων και τοιχίων βεραντών όπου έχουν αποκολληθεί στηρίγματά τους
  • Μετατροπή σε απροσπέλαστο αποθηκευτικό χώρο, με τοποθέτηση μεταλλικού πλέγματος, χώρου πλατύσκαλου κλιμακοστασίου.
  • Εγκατάσταση πυρανίχνευσης στα γραφεία των εκπαιδευτικών και πυροπροστασίας στους κήπους του σχολείου
  • Παροχή βεβαίωσης καλής λειτουργίας του εργαστηρίου πληροφορικής του σχολείου μας (όπου παρατηρούνται τακτικά διακοπές ρεύματος).
  • Τοποθέτηση φυτοχώματος στα παρτέρια του προαυλίου του σχολείου μας για την ανάπτυξη σχολικού κήπου.
  • Επισημαίνουμε για πολλοστή φορά την ανάγκη παρεμβάσεων στο υπόστεγο ώστε να προληφθούν ακραία κι επικίνδυνα περιστατικά (που έχουν περιγραφεί με προηγούμενα σχετικά έγγραφά μας) όπως επίσης και την εισβολή και παραμονή στο σχολείο μας αδέσποτων ζώων που θέτουν προβληματισμούς για κινδύνους για την υγεία των μαθητών μας…

Παρακαλούμε να μας γνωρίσετε αν προτίθεστε να παρέμβετε με συνεργεία σας σε σχέση με τα αιτήματά μας, κάποια εκ των οποίων είχαν τεθεί και κατά το προηγούμενο σχολικό έτος  ειδάλλως να το πράξουμε για όσα υπάρχει δυνατότητα με δική μας δαπάνη.

 

                                                                                          Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 

                                                                                        ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Εργασίες στο σχολείο μας

Επισκευές στο σχολείο μας.

Πολλοί παράγοντες είναι αυτοί που θα πρέπει να συνεισφέρουν από το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς ώστε να είναι αυτή ομαλή και χωρίς προβλήματα.
Τα σχολεία, μετά από την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών, κατά την οποία δε λειτουργούν και δεν αποτελούν προτεραιότητα του ενδιαφέροντος των αρμόδιων αρχών, χρειάζονται παρεμβάσεις για την πλήρη αποκατάσταση τους και την παρουσίασή τους κατά τη μέρα του αγιασμού σε όσο δυνατόν καλύτερη κατάσταση γίνεται.
Για το σκοπό αυτό απευθυνόμαστε στις υπηρεσίες του Δήμου, σε ιδιώτες τεχνικούς αλλά και σε γονείς του σχολείου μας.
Οφείλουμε σε αυτό το σημείο που να ευχαριστήσουμε τους αρμόδιους αντιδήμαρχους και τις αντίστοιχες υπηρεσίες του Δήμου Πετρούπολης για τις εξής παρεμβάσεις.

* Επισκευή του εξωτερικού προβολέα (επί της οδού Βαλτετσίου κατά τον μήνα Αύγουστο) κατόπιν της οποίας επιτεύχθηκε η αποφυγή δυσάρεστων περιστατικών στο προαύλιο του σχολείου μας.
* Επισκευή της πόρτας του κυλικείου του σχολείου μας, η οποία κατά το διάστημα αυτό επιχειρήθηκε να παραβιαστεί.
* Καθορισμός των κήπων και κλάδεμα των δέντρων που υπάρχουν στο σχολείο μας.
* Τοπικοί ελαιοχρωματισμοί των εξωτερικών τοίχων του σχολείου μας και καθαρισμός υβριστικών συνθημάτων.

Ευελπιστούμε στην ανταπόκριση των υπηρεσιών του Δήμου στην ικανοποίηση και άλλων αιτημάτων που έχουμε θέσει με σχετικό έγγραφό μας το οποίο θα σας γνωρίζουμε σε επόμενη ανάρτησή μας.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Αγιασμός στις 12/9/2016 στις 9.30 πμ!

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12/9/2016, στις 9.30 πμ. Μετά τον αγιασμό οι μαθητές και οι γονείς των θα αποχωρήσουν. Δε θα δοθούν τα βιβλία στους μαθητές την ημέρα του Αγιασμού.

Δεν έχουν ολοκληρωθεί οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών, λείπουν ακόμα 5 δάσκαλοι τμημάτων και ώρες εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, οπότε δεν μπορούμε να καταρτίσουμε Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου μας ακόμα. Πρόθεσή μας όμως είναι να ξεκινήσουμε άμεσα με πλήρες ωράριο, Πρωινού και Ολοήμερου Προγράμματος, με εξαίρεση ίσως την περίπτωση απόδοσης χρόνου προσαρμογής στους μικρούς μας μαθητές της Α΄ τάξης.

Όσον αφορά επιπλέον ζητήματα σχετικά με τη διαφοροποίηση σε κάποιους τομείς της λειτουργίας των σχολείων, που ρυθμίζονται διαφορετικά με νέες εγκυκλίους, θα ακολουθήσει ενημέρωση τις επόμενες ημέρες.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε