ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 10/1/2017

Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017 όλα τα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της Διεύθυνσης ΠΕ Γ΄ Αθήνας θα παραμείνουν κλειστά λόγω της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών, σύμφωνα με την απόφαση των Δημάρχων της Δυτικής Αθήνας.

Από τη Διεύθυνση ΠΕ Γ΄ Αθήνας

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Λειτουργία Σχολείου-Ανακοίνωση Δήμου Πετρούπολης

Λόγω των συνθηκών ισχυρού παγετού που αναμένεται να επικρατήσουν τις πρωϊνές ώρες της Δευτέρας 09.01.2017, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Ε.Μ.Υ., για λόγους πρόληψης  και με γνώμονα την ασφάλεια των μαθητών, αποφασίσθηκε όπως όλα τα σχολεία της πόλης (παδικοί σταθμοί, νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια), θα ανοίξουν στις 10.00 π.μ..

Για την εξυπηρέτηση των εργαζομένων γονέων των μαθητών του Ολοήμερου του 4ου ΔΣ Πετρούπολης “ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ” η Πρωινή Ζώνη θα λειτουργήσει κανονικά από τις 7.

 

Χρήστος Κυριάκος

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Χριστουγεννιάτικο Συννεφόλεξο

Οι μαθητές της Δ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος των Τ.Π.Ε δημιουργούν τα δικά τους συννεφόλεξα με λέξεις που παραπέμπουν στα Χριστούγεννα.

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο παρακάτω για να τα δείτε.

Χριστουγεννιάτικο Συννεφόλεξο

d

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε

Χριστουγεννιάτικες Κάρτες

Οι μαθητές της Στ και Ε στα πλαίσια του μαθήματος των Τ.Π.Ε δημιουργούν τις δικές τους Χριστουγεννιάτικες  κάρτες χρησιμοποιώντας το λογισμικό Scratch.

Όταν επιλέξετε μια κάρτα από τους παρακάτω συνδέσμους και οδηγηθείτε στην σελίδα της κάρτας, θα πρέπει να επιλέξετε το πράσινο σημαιάκι για να παίξει η κάρτα.

Κάρτες Στ2

Κάρτες Στ3

Κάρτες Ε2

Μια ενδεικτική είναι η παρακάτω

[scratch 137223121]

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Οι μαθητές της Γ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος των Τ.Π.Ε. πληκτρολογούν στον υπολογιστή γράμμα στον Αϊ Βασίλη και δημιουργούν  χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές.

Τμήμα Γ1

Τμήμα Γ2

Τμήμα Γ3

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε

Δωρεάν δεκατιανό στους μαθητές της Πετρούπολης

Δωρεάν δεκατιανό στους μαθητές!

Στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου Πετρούπολης, ο Δήμαρχος Σίμος Ευάγγελος, συνεπικουρούμενος από την  Αντιδήμαρχο Παιδείας Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής Κανέλλη Ζαχαρούλα ανακοινώνει τα κάτωθι:

Στα σχολεία της Πόλης μας θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα δωρεάν διανομής δεκατιανού, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής που ως στόχο έχει την παροχή δεκατιανού σε 250 περίπου μαθητές  κατά την διάρκεια της φοίτησης τους στο σχολείο.

Απαραίτητη προϋπόθεση ένταξης στο πρόγραμμα, είναι η  υποβολή  αίτησης της οικογένειας  του μαθητή στην Δ/νση Παιδείας, Πρόνοιας και Κοιν. Πολιτικής, στο κτίριο της Κρήτης 2 στον 2ο όροφο, από 17/10/2016  έως και την 25/10/2016 και ώρες από 8:00 έως και 14:00.

 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα του Δήμου www.petroupoli.gr

ή αναζητήστε ολόκληρο το κείμενο της πρόσκλησης σε όλα τα Δημοτικά κτίρια ή επικοινωνήστε με το 210 5064080. 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Εορτασμός Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού

Αθλητική Ημερίδα Στίβου

Το σχολείο μας συμμετείχε στον εορτασμό της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στις 6/10/2016 με δύο δράσεις.

Την Αθλητική Ημερίδα Στίβου που συνήθως πραγματοποιείτο το Μάιο και
Την προσομοίωση Παραολυμπιάδας.

Η Αθλητική Ημερίδα Στίβου που οργανώνει το σχολείο μας στο Λαϊκό Στίβο Περιστερίου στέφθηκε για άλλη μια φορά με πολύ μεγάλη επιτυχία .
Χαρακτηρίζουμε επιτυχημένη αυτή τη δραστηριότητα για τους εξής λόγους.

Όλοι οι μαθητές του σχολείου μας, 380, έλαβαν μέρος.
Όλοι οι μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων συμμετείχαν σε αγώνες δρόμου αντοχής, ταχύτητας και σκυταλοδρομίας, σε άλμα σε μήκος και σε σφαιροβολία.
Όλοι οι μαθητές μας ένιωσαν ικανοποίηση από την προσπάθειά τους.
Πολλοί μαθητές μας απέδειξαν ότι έγιναν καλύτεροι.

Πραγματικά, ήταν το κέφι τους κατά την προσέλευσή τους στο στίβο, η προσδοκία της συμμετοχής τους σε αυτή τη δραστηριότητα, η πειθαρχία τους κατά την προετοιμασία-προθέρμανση αλλά και η τήρηση των κανονισμών στους αγώνες, η αντίληψη από μέρους τους της ενθάρρυνσης από όλους τους παρευρισκόμενους, η ένταση που ζωγραφιζόταν στα προσωπάκια τους κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους, η χαρά τους από το αποτέλεσμα της ατομικής και ομαδικής συμμετοχής τους, και, “γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε”, η πρώτη επιβράβευσή τους από τους παρόντες εκπαιδευτικούς και γονείς . Ήταν όλα αυτά που μας κάνουν και μας να αντιλαμβανόμαστε την αξία που έχει ο αθλητισμός στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.
Μίας τέτοιας μαζικότητας και ποικιλίας εκδήλωση δεν θα μπορούσε να έχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα αν κάποιοι άνθρωποι δεν συνεισέφεραν ενεργά στην πραγματοποίησή της διαθέτοντας τις υπηρεσίες τους στην πραγματοποίηση των αγωνισμάτων. Γονείς, που άφησαν υποχρεώσεις τους και υπερέβαλαν εαυτόν προκειμένου να διεξαχθούν τα αγωνίσματα με οργάνωση, ασφάλεια και αποτελεσματικότητα σε σχέση με τους στόχους που τέθηκαν.

Ευχαριστώ θερμά τον πανταχού παρόντα, ακούραστο Γρηγόρη Μητράκο, Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, και τον πάντα με φιλοτιμία προσφέροντα τις υπηρεσίες του αγέρωχο Θανάση Παγώνη, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου.
Ευχαριστώ τις αεικίνητες μητέρες μαθητών του σχολείου μας Αγγελοπούλου Βούλα, Γιαννακούρα Κατερίνα, Γκέλη Εύη, Κατάκαλου Μαρία, Κιτσανέλη Αγγελική, Σκρέκα Ελένη.
Ευχαριστώ τους εκπαιδευτικούς που με τη συμμετοχή τους συνέβαλαν στη διατήρηση του θεσμού για άλλη μια χρονιά αλλά και στην πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων, ιδιαιτέρως δε το δάσκαλό μας Χρήστο Μάλαμα και το γυμναστή μας Ακριβό Κώστα που είχαν διεκπεραιωτικούς ρόλους σε αγωνίσματα.

Ευχαριστώ τέλος θερμά τον διασώστη Δημήτρη Βεντούρη ο οποίος περιέβαλε τη δραστηριότητά μας με σιγουριά στην αντιμετώπιση οποιουδήποτε περιστατικού με τις πλούσιες γνώσεις του και τον ολοκληρωμένο εξοπλισμό του.

Προσομοίωση Παραολυμπιάδας

Ανάλογη επιτυχία, επιτυγχάνοντας επιπλέον στόχους, όχι μόνον κινητικούς αλλά ψυχοκοινωνικούς και συναισθητικούς, είχε και η προσομοίωση Παραολυμπιακών Αθλημάτων στην οποία συμμετείχαν οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης στο σχολείο μας μετά την επιστροφή τους από το Λαϊκό Στίβο Περιστερίου. Οι μαθητές συμμετείχαν σε αγώνες δρόμου με ρόλους κινητικά αναπήρων και τυφλών με στόχο να αποκτήσουν θετική αντίληψη της διαφορετικότητας, της αδυναμίας και των ειδικών αναγκών και δυνατοτήτων. Ευχαριστώ θερμά τη γυμνάστρια του σχολείου μας Πιπεροπούλου Άρτεμη που είχε το γενικό πρόσταγμα αυτής της δράσης και φυσικά τις δασκάλες των τάξεων που επικουρούσαν τις προσπάθειές της.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας που αποδεικνύουν την ποιότητα του χαρακτήρα τους και τον πλούτο των ταλέντων και των δυνατοτήτων τους, στα οποία υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε άκοπα τις προσπάθειές μας για να τους προσφέρουμε στο σχολείο μας τις κάθε είδους ευκαιρίες που θα οδηγήσουν στην ολοκλήρωσή τους!

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε