ΕΣΠΑ 2021-2027

Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών και μαθησιακής υποστήριξης/ συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την ισότιμη πρόσβαση και συμπερίληψη στην εκπαίδευση», με κωδικό ΟΠΣ 6001498 του Περιφερειακού Προγράμματος: «Αττική» του ΕΣΠΑ 2021-2027



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Γράψτε σχόλιο

Σχολικός τροχονόμος από 1/3/2024 στο σχολείο μας

Στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, στο άρθρο 41 του Ν. 2094/92, συμπεριελήφθη διάταξη που προέβλεπε ότι για την οδική ασφάλεια των μαθητών, μπορούν να χρησιμοποιούνται Σχολικοί Τροχονόμοι.

Οι Σχολικοί Τροχονόμοι, εθελοντές,  ρυθμίζουν την κυκλοφορία σε προκαθορισμένα σημεία, πλην διασταυρώσεων, τα οποία διαμορφώνονται κατάλληλα με οριζόντια και κάθετη σήμανση.
Για την αποφυγή πρόκλησης κυκλοφοριακών προβλημάτων, οι Σχολικοί Τροχονόμοι συγκεντρώνουν τους μαθητές στο πεζοδρόμιο και τους περνούν στο απέναντι πεζοδρόμιο πάντα σε διάβαση πεζών σε μικρές ομάδες.

Την εποπτεία του έργου των Σχολικών Τροχονόμων (παράσταση, εμφάνιση και σταμάτημα των αυτοκινήτων και των πεζών μαθητών) και της εν γένει συμπεριφοράς τους έχουν οι Δ/ντές των οικείων Σχολείων.

Σε περίπτωση διαπίστωσης παράβασης που σχετίζεται με τα καθήκοντα του, ο Σχολικός Τροχονόμος υποβάλει σχετική αναφορά στην αρμόδια αστυνομική αρχή για τις δικές της περαιτέρω ενέργειες. Σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 45 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ρυθμίζονται οι υποχρεώσεις των οδηγών και πεζών προς τους σχολικούς τροχονόμους η παραβίαση των οποίων επιφέρει αφαίρεση της άδειας οδήγησης για ένα μήνα από δικαστήριο και ποινή φυλάκισης του οδηγού μέχρι ενός έτους. Με ανάλογες ποινές τιμωρείται και ο οδηγός οχήματος που συμπεριφέρεται με υβριστικά ή απειλητικά λόγια ή πράξεις προς το σχολικό τροχονόμο που εκτελεί υπηρεσία ή παρεμβάλλει δυσχέρειες ή άλλες προκλητικές συμπεριφορές.

( Άρθρο 45 του Κώδικα Οδικής  Κυκλοφορίας για το Σχολικό Τροχονόμο
«3. Για την oδική ασφάλεια των πεζών μαθητών κατά τις μετακινήσεις τoυς πρoς και από τα σχoλεία, μπoρoύν να χρησιμoπoιoύνται σχoλικoί τρoχoνόμoι.O σχoλικός τρoχoνόμoς ρυθμίζει την κυκλoφoρία σε oρισμένo σημείo της oδoύ (και όχι σε διασταύρωση), διακόπτoντας τη ρoή oχημάτων σε διατoμή της oδoύ, όπoυ υπάρχει σημασμένη διάβαση πεζών. Πρoς τo σκoπό αυτόν είναι εφoδιασμένoς με φoρητή πινακίδα STOP, την oπoία εκτείνει κατάλληλα πάνω από την επιφάνεια τoυ oδoστρώματoς. Ο τροχονόμος αυτός φέρει αντανακλαστικό χιτώνιο που πληροί τις προδιαγραφές του αντίστοιχου χιτωνίου της Ελληνικής Αστυνομίας, αντί όμως των διακριτικών της Αστυνομίας φέρει την ένδειξη “Σχολικός Τροχονόμος’’».

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Γράψτε σχόλιο

Εγγραφές στην Πρώτη (Α΄) τάξη για το έτος 2024-2025

1.- Οι εγγραφές μαθητών στην Πρώτη (Α΄) τάξη Δημοτικού γίνονται  από 1 ως 20 Μαρτίου 2024 με την κατάθεση σχετικής Αίτησης στο σχολείο ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ 2024 2025Η αίτηση θα πρέπει να έχει τις υπογραφές και των δύο γονέων.

Στην Πρώτη (Α΄) τάξη Δημοτικού εγγράφονται παιδιά που γεννήθηκαν από το έτος 2018 και πριν.

Δικαιολογητικά εγγραφής  είναι αυτά που προβλέπονται από το Π.Δ.  79/2017 άρθρ. 7  παρ.4α:

α)  Βεβαίωση φοίτησης νηπίων από το νηπιαγωγείο που αποφοιτούν ( θα παραληφθούν από εμάς από τα δημόσια νηπιαγωγεία, από τα ιδιωτικά πρέπει να προσκομιστούν από τους γονείς).

β) Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου, (Π.Δ.  79/2017 άρθρ. 7  παρ.4β, το οποίο θα αναζητηθεί αυτεπάγγελτα από το σχολείο, δεν χρειάζεται να το φέρετε εσείς).

γ) Βιβλιάριο εμβολίων  ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται  ότι έγιναν  τα προβλεπόμενα  εμβόλια (θα γίνει έλεγχος από εμάς, δεν χρειάζεται φωτοτυπία).

δ) Αποδεικτικό στοιχείο μόνιμης κατοικίας στα όρια της σχολικής περιφέρειας, όπως εκκαθαριστικό εφορίας, συμβόλαιο αγοράς κατοικίας, μισθωτήριο συμβόλαιο θεωρημένο από την εφορία, λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ – ΟΤΕ – ΕΥΔΑΠ), από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Στο σχολείο μας ανήκει η περιοχή που περικλείεται από τις οδούς : Μαντώς Μαυρογένους-Μανιακίου-Λεωνίδου-Έλλης-Αναπαύσεως-Όρια σχεδίου πόλης (δασική έκταση). Μαθητές που έχουν αδέλφια στο δημοτικό σχολείο εγγράφονται υποχρεωτικά στην Α΄ τάξη στο σχολείο φοίτησης του αδελφού/ης τους.

 Οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων έχουμε εντολή να ελέγχουμε με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο, ώστε οι μαθητές να εγγράφονται αποκλειστικά και μόνο στα όρια της σχολικής τους περιφέρειας.

ε) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)  ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ως το ξεκίνημα του νέου σχολικού έτους.

2.- Δεν εγγράφονται μαθητές εκτός σχολικής περιφέρειας, χωρίς έγκριση.

3.- Ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αποφασίζει, σε περίπτωση αδυναμίας συγκρότησης επιπλέον τμημάτων εξαιτίας έλλειψης αιθουσών, για την κατανομή των μαθητών/τριών σε όμορα Δημοτικά Σχολεία με κριτήριο τη διεύθυνση κατοικίας τους.

 * Για όσους επιθυμούν εγγραφή στο Ολοήμερο επιπλέον ενδεικτική αίτηση ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-2024 2025

 

                           Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 4ΟΥ ΔΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ «ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ»

                                                                                      ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Γράψτε σχόλιο

Προκήρυξη θέσης εθελοντής σχολικού τροχονόμου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  Α/ΘΜΙΑΣ

& Β/ΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ      

Γ΄ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε.  ΑΘΗΝΑΣ

Να διατηρηθεί μέχρι

Βαθμός ασφαλείας

Πετρούπολη 5/2/2024

 

Αρ. Πρωτ. 21

 

4o  ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

«ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ»                                  

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:  Χρυσοστόμου Σμύρνης 7       

ΤΑΧ. ΚΩΔΙΚΑΣ:  13231               

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Χρ. Κυριάκος                                              

ΤΗΛ. – FAX.: 2105015408 

Ε-MAIL:mail@4dimpetroup.att.sch.gr

ΠΡΟΣ

 

Κάθε ενδιαφερόμενο

 

ΚΟΙΝ:

  1. Την κ Πρόεδρο της Δημοτικής Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Πετρούπολης
  2. Τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας
  3. Τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας

 

 

 

    ΘΕΜΑ: Προκήρυξη θέσης εθελοντής σχολικού τροχονόμου

    ΣΧΕΤ:

1.     Οι παρ. 3 και 4 του άρθρου 45 του Ν. 2696/1999 (Φ.Ε.Κ 57 Α’/23.3.1999).2.     Η παρ. 45 άρθρ.14 Ν.2817/2000 (Φ.Ε.Κ 78 Α’/14.3.2000).3.     Η με αρ. πρωτ. 2515/5/13-στ’/15.9.1997 Κ.Υ.Α (Φ.Ε.Κ 839 Β’/19.9.97) (η παρ. 2 αντικαταστάθηκε με την Α.Π 2515/5/13ο/16.10.1997 (Φ.Ε.Κ 967 Β’/29.10.1997).4.     Η με αρ. 32633/29.9.2000/Υ.Α.5.     Η με αρ. πρωτ. Φ.11.1/564/Γ1/598/25.6.1999 εγκύκλιο του ΥΠ.Ε.Π.Θ, σύμφωνα με την οποία: Η επιλογή του Σχολικού τροχονόμου θα γίνει σε επίπεδο σχολικής μονάδας από επιτροπή, η οποία αποτελείται από: 1. Τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, ως Πρόεδρο 2. Τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, 3. Τον Πρόεδρο του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.6.     Η με αριθμό 2 απόφαση του Σχολικού Συμβουλίου του σχολείου μας   Καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο για την πλήρωση μιας θέσης Εθελοντή Σχολικού τροχονόμου σύμφωνα με τα παρακάτω:1.     Η πρόσληψη θα γίνει μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2023-2024, δηλαδή  μέχρι 15/6/2024.2.     Στη θέση αυτή μπορεί να απασχοληθεί κάθε ενήλικο άτομο, άνω των 18 ετών.3.     Οι ώρες απασχόλησης είναι:·       Από τις 7.45 μέχρι τις 8.20 το πρωί·       Από τις 13.00 μέχρι τις 13.30 το μεσημέρι.Οι ώρες αυτές, που αφορούν την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών προς και από το σχολείο, μπορεί να αλλάξουν, αν για οποιοδήποτε λόγο τροποποιηθούν οι ώρες λειτουργίας του σχολείου.4.     Στον εθελοντή Σχολικό τροχονόμο θα καταβάλλεται από τη Σχολική επιτροπή μηνιαία αποζημίωση ύψους 176 ευρώ, για την κάλυψη των εξόδων κίνησής του.5.     Ο εθελοντής Σχολικός τροχονόμος δεν ασφαλίζεται σε κανένα ασφαλιστικό φορέα.6.     Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του ο Σχολικός τροχονόμος χρησιμοποιεί φορητή πινακίδα “SΤΟΡ” και φορά γιλέκο, χρώματος ανοικτού κίτρινου. Στην εμπρόσθια και οπίσθια όψη του αναγράφεται, σε δύο παράλληλες γραμμές, με κεφαλαία γράμματα, ανεξίτηλου μαύρου χρώματος η φράση “ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ”. Το γιλέκο και οι πινακίδες χορηγούνται από το σχολείο.7.     Το άτομο που θα επιλεγεί με βάση κριτήρια εντοπιότητας, συσχέτισης με το σχολείο και τη γειτονιά μας και κοινωνικοοικονομικά κριτήρια θα ασκήσει τα καθήκοντά του αφού εκπαιδευτεί κατάλληλα.                Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν μέχρι την Τετάρτη 7/2/2024 στις 11.30 πμ στη διεύθυνση του Σχολείου:1.     Αίτηση (να ζητήσουν το σχετικό έντυπο).2.     Βιογραφικό σημείωμα (ενδέχεται να ζητηθούν σχετικά αποδεικτικά).               Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στη διεύθυνση του Σχολείου.

                                                                                          Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 

     

 

 

                                                                                   ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Γράψτε σχόλιο

Το Τείχος του Βερολίνου με μια φρέσκια ματιά…

Η Πτώση του Τείχους του Βερολίνου. από τους μαθητές του Στ1΄ και του Στ2΄ 2023 2024

Στο πλαίσιο του μαθήματος των γερμανικών, οι μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας ασχολήθηκαν με την Ημέρα Γερμανικής Ενότητας (“Tag der deutschen Einheit”), η οποία εορτάζεται στη Γερμανία κάθε χρόνο, στις 3 Οκτωβρίου.

Με αυτή την επέτειο, οι Γερμανοί τιμούν όχι μόνο τον τερματισμό της διαίρεσης της χώρας τους σε Ανατολική και Δυτική Γερμανία και την ενσωμάτωση της Ανατολικής Γερμανίας στη Δυτική, αλλά, επίσης, την πλήρη επανένωση της Γερμανίας το 1990, ένα χρόνο μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου (“Fall der Berliner Mauer”), ένα ιστορικό γεγονός που συνέβη στις 9 Νοεμβρίου 1989 και άλλαξε ριζικά τον σύγχρονο κόσμο…

Αποτέλεσμα αυτής της δράσης, υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης εκπαιδευτικού γερμανικής γλώσσας, κ. Δακτυλίδη Φωτεινής, είναι τα προσωπικά έργα των μαθητών των τμημάτων Στ1 και Στ2, βασισμένα στο σύνθημα της εποχής: “Ενότητα και Δικαιοσύνη και Ελευθερία” (“Einigkeit und Recht und Freiheit”), με τα οποία δημιούργησαν, με τη δική τους ματιά, μια “εναλλακτική” πινακοθήκη, όπως το ιστορικό μνημείο της Πινακοθήκης της Ανατολικής Πλευράς στο Βερολίνο (“East Side Gallery”).

Η Πτώση του Τείχους του Βερολίνου. από τους μαθητές του Στ1΄ 2023 2024

Η Πτώση του Τείχους του Βερολίνου. από τους μαθητές του Στ2΄ 2023 2024

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΣΤ' τάξη | Γράψτε σχόλιο

Μια χρονιά Ρητορική, άρθρο από τη Ζωή Σαξώνη

Μια χρονιά Ρητορική

Πάει! Σχεδόν Πέρασε! Η δεύτερη χρονιά της Ρητορικής σχεδόν ολοκληρώθηκε. Τι ωραία που περάσαμε! Εγώ, η Ζωή Σαξώνη, θα σας πω για αυτή την υπέροχη χρονιά.

Για πάμε  να δούμε…

Σε αυτή την όμορφη χρονιά έμαθα πάρα πολλά ενδιαφέροντα και καταπληκτικά πράγματα με την χρήσιμη βοήθεια του ακούραστου διευθυντή του σχολείου μου, του κ. Χρήστου!

Συγκεντρωνόμασταν σε μια ευρύχωρη αίθουσα διδασκαλίας του Δημοτικού με πολλά καθίσματα για να κάθονται τα παιδιά και με ένα πίνακα για να σημειώνει ο κύριος τα σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να ετοιμάσουμε στο σπίτι για το επόμενο μάθημα. Σε αυτή την αίθουσα ήμασταν εγώ, ο κύριος διευθυντής και η υπόλοιπη τάξη της Ρητορικής που αποτελούταν από παιδιά διαφόρων μεγάλων τάξεων του Δημοτικού. Σε αυτή την χρονιά, γράψαμε τεράστιες εκθέσεις που χρειάζονταν κόπο και χρόνο, με 300 ή και με 500 λέξεις. Πέρασαν τόσο γρήγορα όλοι αυτοί μήνες. Απόλαυσα πάρα πολύ αυτά τα καταπληκτικά μαθήματα. Μου πρόσφεραν πάρα πολλές χρήσιμες γνώσεις για το μέλλον που ελπίζω να τις αξιοποιήσω. Ήταν αναμφίβολα μια αξέχαστη εμπειρία που σίγουρα θα την θυμάμαι για πολύ καιρό.

Την Κυριακή 7 Μαΐου, πήγαμε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, για να διαβάσουμε αποσπάσματα από τους μύθους του Αισώπου. Η τάξη της ρητορικής , καθώς κι άλλες τάξεις από άλλα σχολεία από την Αττική, συμμετείχαμε στο 5ο Φεστιβάλ Ρητορικής.

Μας είχαν μοιράσει διάφορους μύθους του Αισώπου όπου δεν τους διαλέξαμε εμείς, αλλά κάναμε κλήρωση για το ποιο μύθο θα έπαιρνε ο κάθε μαθητής. Εγώ πέτυχα έναν μύθο που λέγεται << Η πονηρή αλεπού και το πάθημα του κατεργάρη λύκου>>. Το κείμενο μιλούσε για μια πονηρία ενός  κακού λύκου που <<παγίδεψε>> μια αλεπού, αλλά και πως η πονηρή αλεπού κατάφερε να ξεφύγει και να δώσει ένα μάθημα στον λύκο.

Ο χώρος όπου έγινε η εκδήλωση ήταν υπέροχος, φωτεινός και  μεγάλος. Ήταν αρκετά μεγάλος ώστε να χωρέσουν όλα τα σχολεία που συμμετείχαν σε αυτό το πρόγραμμα της ρητορικής. Μας είχαν βάλει να καθίσουμε σε μερικά ξύλινα καθίσματα. Όλοι είχαμε μεγάλη αγωνία για την εξέλιξη. Επίσης, όλοι είχαμε προετοιμαστεί για αυτήν την σημαντική στιγμή.

Πολλά παιδιά δεν συνοδεύονταν μόνο από τους γονείς τους αλλά και από μεγαλύτερα ή μικρότερα αδέρφια, ξαδέρφια, παππούδες και γιαγιάδες. Όλη αυτή η ατμόσφαιρα έδινε μια άνεση στον χώρο και αυτό έδιωχνε το περισσότερο άγχος.

Διαβάζαμε και ξαναδιαβάζαμε το κείμενο για να μην κάνουμε κάποιο λάθος την ώρα που θα το λέμε στο κοινό. Όλα τα παιδιά ανέβαιναν στην σκηνή με την σειρά που έλεγε ένα χαρτί όπου μας είχαν μοιράσει οι υπεύθυνοι του Φεστιβάλ.

Πριν αρχίσουν τα παιδιά να διαβάζουν τα κείμενα τους, οι υπεύθυνοι του Φεστιβάλ ευχαρίστησαν όλο τον κόσμο που ήταν εκεί γιατί τους τιμούσε. Μετά την ομιλία των υπεύθυνων λίγο πριν αρχίσουν τα παιδιά να διαβάζουν ένας κύριος ανέβηκε στην σκηνή και αφηγήθηκε τρία σαγηνευτικά λαϊκά παραμύθια.

Το Φεστιβάλ χωριζόταν σε δύο κομμάτια. Το πρώτο ήταν «Τα παιδιά κατήγορος και υπερασπιστής». Υπήρχαν πέντε ζευγάρια παιδιών.

Όταν τελείωσε το πρώτο κομμάτι του Φεστιβάλ άρχισε το δεύτερο όπου χωριζόταν σε τρείς υποενότητες: Νοηματική Ανάγνωση  σε αυτή την κατηγορία άνηκε και το δικό μου κείμενο), Επιχειρήματα Παραμυθιών και Αυθόρμητου λόγου όπου σου έδιναν ένα τίτλο και εσύ έπρεπε να σκεφτείς να φανταστείς ένα παραμύθι και να το παρουσιάσεις στο κοινό.

Όταν ανέβηκα στην σκηνή για να διαβάσω το κείμενο μου, ακολούθησα πιστά τις οδηγίες που μου είχε δώσει ο κύριος Διευθυντής στα προηγούμενα μαθήματα της Ρητορικής. Δεν άρχισα αμέσως να διαβάζω, περίμενα λίγα δευτερόλεπτα να σταματήσει το κοινό να μιλάει, κατά την διάρκεια της ανάγνωσης χρωμάτιζα την φωνή μου σε κάποια σημεία και συνδύαζα της εκφράσεις του προσώπου μου να είναι αντίστοιχες με τα συναισθήματα των ηρώων της ιστορίας για να κάνω την ανάγνωση μου πιο ρεαλιστική και να ακούγονται πιο αληθοφανή τα λόγια μου. Επίσης έκανα παύσεις στις τελείες και στα κόμματα για να μην διαβάζω πάρα πολύ γρήγορα, να μην τα λέω σαν ποτάμι. Κατά την διάρκεια της ανάγνωσης μου μπορούσα να δω καθαρά τους γονείς και τους συμμαθητές μου να με ενθαρρύνουν. Είχα μάθει σχεδόν απέξω τον μύθο μου και δεν γύρισα την σελίδα για να διαβάσω τη συνέχεια, την είπα σαν να συνέχιζε στην ίδια σελίδα. Όταν τελείωσα την ανάγνωσή μου άκουσα το κοινό να με χειροκροτεί και ένιωσα όλο μου το άγχος να φεύγει, ήμουν πάρα πολύ χαρούμενη, σε όλους άρεσε η ανάγνωση μου.

Ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Για να πω την αλήθεια ήμουν πάρα πολύ αγχωμένη γιατί πίστευα ότι θα κάνω κάποιο λάθος την ώρα που θα διαβάζω το κείμενο και δεν θα αφήσω καλή εικόνα στο κοινό, αλλά απ’ ό,τι κατάλαβα έγινε το αντίθετο και είμαι πολύ περήφανη για αυτό καθώς πέτυχα τον στόχο μου, να αφήσω καλή εντύπωση. Απόλαυσα πραγματικά την εμπειρία ειδικά την στιγμή που γύριζα στην θέση μου και όλοι μου οι συμμαθητές μου μου έλεγαν μπράβο για την προσπάθεια, ωραία τα είπες κ.τ.λ. Μου άρεσε πάρα πολύ η εμπειρία και είμαι σίγουρη ότι θα την θυμάμαι για πολύ καιρό.

Χαίρομαι πολύ που παρακολούθησα αυτά τα μαθήματα φέτος γιατί πιστεύω ότι μου πρόσφεραν σημαντικές γενικές γνώσεις που, όπως έχω ξαναπεί, πιστεύω ότι θα τις θυμάμαι και θα τις χρησιμοποιήσω στο μέλλον γιατί όπως ξαναείπα ήταν πολύ χρήσιμες.

Ευχαριστώ θερμά τον κύριο διευθυντή που με την υπομονή και την επιμονή του μας δίδαξε όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα με τον δικό του μοναδικό και φανταστικό τρόπο. Ήταν μια πάρα πολύ όμορφη, συναρπαστική και θα έλεγα μοναδική χρονιά γιατί, πέρασα πάρα πολλές όμορφες στιγμές που θα τις θυμάμαι για καιρό. Οι εκθέσεις, οι στιγμές, οι άνθρωποι που με στήριξαν για να συνεχίσω, η προσπάθεια που έκανα για τις εκθέσεις, για το Φεστιβάλ πιστεύω ότι ήταν πολύ μεγάλη και άξιζε τον κόπο και τον χρόνο που έχασα από άλλες δραστηριότητές, υποχρεώσεις και το διάβασμα. Μέσω αυτής της προσπάθειας έμαθα πολλά πράγματα. Πολλοί θα έλεγαν ότι η ρητορική σε αυτή την ηλικία είναι κάτι εύκολο και απλό. Εγώ όμως θα τολμήσω να πω το αντίθετο καθώς σε αυτή την ηλικία είναι πιο δύσκολο για ένα παιδί να ακολουθεί τους κανόνες ρητορικής των μεγάλων και χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια. Αυτή είναι η άποψή μου πάνω σε αυτό το θέμα.

Λοιπόν, αυτά είχα να πω ελπίζω να μην σας κούρασα. Ευχαριστώ θερμά και πάλι τον κύριο διευθυντή και τους συμμαθητές μου.

Με πολύ αγάπη,

Ζωή Σαξώνη

πόστερ φεστιβάλ 2022

 

 

Κατηγορίες: ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | Γράψτε σχόλιο

Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης – ΕΔΥ (πρώην ΕΔΕΑΥ) στο σχολείο μας

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την λειτουργία της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης – ΕΔΥ (πρώην ΕΔΕΑΥ) στο σχολείο μας.

Η ΕΔΥ αποτελεί ένα νέο καινοτόμο θεσμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος με σκοπό τη διεπιστημονική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών του σχολείου μας.

Συγκροτείται από τον/την Διευθυντή/τρια του σχολείου, τον/την γραμματέα της επιτροπής, τον/την εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής του τμήματος ένταξης, την Ψυχολόγο και την Κοινωνική Λειτουργό.

Η ΕΔΥ έχει τις εξής αρμοδιότητες:

  • Διενεργεί αξιολογήσεις των δυσκολιών και των πιθανών εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών ή άλλων φραγμών στη μάθηση που αντιμετωπίζουν οι μαθητές.
  • Διενεργεί παρεμβάσεις όπου υπάρχει ανάγκη και παραπέμπει μαθητές που χρειάζονται περαιτέρω αξιολόγηση και υποστήριξη από ειδικές δημόσιες Υπηρεσίες (βλ. ΚΕΔΑΣΥ, Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, Κέντρα Ψυχικής Υγείας κ.α.).
  • Υποστηρίζει τη σχολική κοινότητα σε θέματα που αφορούν την ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εκπαίδευση

Για οποιοδήποτε ζήτημα ενημερωθεί η ΕΔΥ, είτε υγείας είτε οικογενειακό, ισχύει το απόρρητο.

Προκειμένου τα μέλη της ΕΔΥ να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εξατομικευμένα στους μαθητές που το έχουν ανάγκη, είναι απαραίτητη η σύμφωνη γνώμη των γονέων τους. Για το λόγο αυτό θα ζητηθεί από τον γονέα του/της  μαθητή/τριας να υπογράψει ένα πρωτόκολλο συνεργασίας.

Όσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο του σχολείου 210 5015 408 για να ορίσετε μια συνάντηση. Η επιτροπή δέχεται γονείς και μαθητές κάθε Δευτέρα κατά τις ώρες 8:15 μέχρι 12:25.

Η Διεύθυνση και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό είναι πάντα στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί σχετικά με τη φοίτηση, την πρόοδο ή/και τη συμπεριφορά των παιδιών σας και μαθητών μας

 

Με εκτίμηση,

η Ε.Δ.Υ. του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πετρούπολης

 

Πρόεδρος της Ε.Δ.Υ.: Χρήστος Κυριάκος

Εκπαιδευτικός Ε.Α.Ε.: Χρήστος Μάλαμας

Κοινωνική Λειτουργός: Παναγιώτα – Δήμητρα Φαλιέρου

Ψυχολόγος: Χριστίνα Τζαβέλλα

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Γράψτε σχόλιο