Επίλυση συγκρούσεων

 

   Την Τρίτη, 24/5/22 ήρθαν στα τρία τμήματα της Α’ Τάξης, στο καθένα ξεχωριστά και τηρώντας όλα τα υγειονομικά μέτρα, η Πολυξένη Κόκκαλη, Ψυχολόγος και η Ζαφειρία Νίκα, Κοινωνική Λειτουργός, οι οποίες είναι στο Σχολείο μας κάθε Τρίτη όλο το σχολικό έτος. Μίλησαν στους μαθητές της Α’ Τάξης για το πώς πρέπει να λυθεί μια σύγκρουση μεταξύ τους με ερωτήσεις/απαντήσεις και αναπαραστάσεις. Έδωσαν έμφαση στα ακόλουθα βήματα: α) Ρωτάω το άλλο άτομο γιατί το έκανε αυτό; β) Εκφράζω πώς νιώθω για αυτό που συνέβη. γ) Λέω το περιστατικό στον εκπαιδευτικό (συνήθως τέτοια συμβάντα γίνονται στο διάλειμμα, άρα στον εφημερεύοντα ο οποίος ενημερώνει και τον εκπαιδευτικό της τάξης αν το περιστατικό είναι πολύ σοβαρό) και στους γονείς μου όταν επιστρέψω στο σπίτι, αλλά με όλες τις λεπτομέρειες, όχι μόνο τι έκανε ο άλλος σε εμένα, αλλά τι έκανα και εγώ. 

   Παρόλο που για το συγκεκριμένο θέμα γίνονται καθημερινές συζητήσεις και στην τάξη με τους εκπαιδευτικούς αλλά και στο σπίτι με τους γονείς τους, οι μικροί μαθητές ενθουσιάστηκαν που είχαν την ευκαιρία να μοιράσουν κάποιες εμπειρίες τους και με την Ψυχολόγο και Κοινωνική Λειτουργό του Σχολείου μας, γιατί πρέπει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη γενιά δεν πήγαινε καθημερινά στο Νηπιαγωγείο επί 2 χρόνια λόγω της Καραντίνας και τη φετινή χρονιά που ήρθε, κάθε μέρα στο Σχολείο ήταν με την αδιάλειπτη χρήση μάσκας και διατήρηση αποστάσεων ασφαλείας, καθώς και υπήρχαν πολλαπλές απουσίες μαθητών και εκπαιδευτικών λόγω της Πανδημίας. Για τους λόγους αυτούς, η διαχείριση απλών καταστάσεων δεν είναι καθόλου αυτονόητη και πρέπει να μάθουν οι μικροί μαθητές από την αρχή πώς να λύνουν με όμορφο τρόπο τις διαφορές τους. 

 

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση