Στις 14, 16 και 19 Μαρτίου οι μαθητές των Ε, Δ και Γ τάξεων αντίστοιχα επισκέφτηκαν τον Εθνικό Δρυμό Πάρνηθας. Ανέβηκαν με το τελεφερίκ...
Read More >>Στις 14, 16 και 19 Μαρτίου οι μαθητές των Ε, Δ και Γ τάξεων αντίστοιχα επισκέφτηκαν τον Εθνικό Δρυμό Πάρνηθας. Ανέβηκαν με το τελεφερίκ...
Read More >>