ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

ΣΤ2      Το θέμα έκθεσής μας:
¨Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν εισβάλλει στη ζωή των νέων παιδιών. Θεωρείτε αναγκαίο να τεθούν όρια στη χρήση τους;¨
Τα παιδιά έγραψαν αξιόλογες εκθέσεις με πολύ φαντασία, ωραίες ιδέες και επιχειρήματα. Ξεχώρισαν οι ακόλουθες:

Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί πολύ στην εποχή μας και οι άνθρωποι κατασκευάζουν όλο και περισσότερα υλικά αγαθά.
Ένα από τα υλικά αγαθά που κατασκευάζει ο άνθρωπος συνεχώς, είναι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Τα παιδιά στον ελέυθερό τους χρόνο παίζουν με αυτά. Είναι μια πολύ καλή ιδέα του ανθρώπου, διότι τα παιδιά ψυχαγωγούνται και διασκεδάζουν πολύ.
Ακόμη, τα παιδιά σερφάρωντας στο διαδίκτυο ανακαλύπτουν περισσότερα παιχνίδια που, είτε με αυτά ταξιδεύουν στο μέλλον, είτε στο παρελθόν. Με αυτόν τον τρόπο, διασκεδάζουν και μορφώνονται κατά κάποια έννοια, παίρνοντας πολλές πληροφορίες μέσα από αυτά. Επίσης, στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετές ιστοσελίδες τις οποίες κάθε παιδί μπορεί να επισκεφτεί, αφού θα βρει ασκήσεις για τα μαθήματα κάθε τάξης.
Από την άλλη πλευρά, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν και αρνητικές επιπτώσεις, λόγω της κακής χρήσης τους. Τα παιδιά παίζοντας με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια σπαταλούν τον ελεύθερό τους χρόνο, με αποτέλεσμα να μη βγαίνουν έξω και να μη δημιουργούν νέες φιλίες. Η κακή τους χρήση μπορεί να προκαλέσεις  προβλήματα υγείας στο παιδί. Σκεφτείτε, πως πολλά παιδιά έχουν προβλήματα στα μάτια τους λόγω της πολύωρης χρήσης τους.
Για αυτό το λόγο πιστεύω, πως πρέπει να τεθούν όρια στη χρήση τους, αλλιώς θα μας δημιουργήσουν πολλά και σοβαρά προβλήματα.
Άννα Σ

Στη σύγχρονη εποχή τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν κυριολεκτικά εισβάλλει στην καθημερινότητα των νέων παιδιών. Ορισμένοι, υποστηρίζουν ότι είναι αναγκαίο να τεθούν όρια στην αλόγιστη χρήση τους από τα παιδιά. Κάποιοι όμως θεωρούν πως δε μασ βλάπτουν, απλώς μας ψυχαγωγούν.
Κατά τη γνώμη μου μας βλάπτουν, και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από αυτό που συχνά φανταζόμαστε. Τα παιδιά, και κυρίως μικρότερης ηλικίας, εξαντλούν το απόγευμά τους μόνο σε αυτά και δε βγαίνουν να παίξουν. Έτσι, από την πολύ ακινησία συχνά γίνονται παχύσαρκα, προκαλώντας έτσι και προβλήματα στον οργανισμό τους.
Το κυριότερο όμως είναι, ότι από τις πολυάριθμες ώρες που κάθονται σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι, οι κόρες των ματιών τους μικραίνουν συνεχώς, με αποτέλεσμα να παθαίνουν είτε μυωπία, είτε κάποια άλλη βλάβη. Εκτός όμως από τα προβλήματα υγείας, δημιουργούνται και προβλήματα με τους φίλους και την παρέα τους. Αφού δε βγαίνουν να παίξουν με υπόλοιπα παιδιά, δεν κάνουν φίλους και δεν έχουν ποτέ παρέα.
Όμως, πιστεύω πως ευθύνονται και οι γονείς, διότι εκείνοι αγοράζουν στα παιδιά ηλεκτρονικά παιχνίδια, είτε επειδή τους τα ζητούν επίμονα, είτε για να έχουν ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό τους.
Βάζοντας όμως όρια στη χρήση τους, τίποτα από τα παραπάνω δε θα συμβεί. Τα παιδιά θα έχουν χρόνο να παίζουν αλλά και να διασκεδάζουν σ΄αυτά.
Για τους παραπάνω λόγους, λοιπόν, πιστεύω, πως όλα τα πράγματα είναι καλά αρκεί να έχουν τα όριά τους!       �
Αμφιτρίτη

Η καθημερινή και πολύωρη χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Πιστεύω ότι πρέπει να αποτρέπεται από τους γονείς.
Πρώτον, το να παίζει ένα παιδί ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν είναι κακό, διότι είναι ένας τρόπος να διασκεδάζει στους καιρούς μας. Δε γίνεται να παίζει έξω όπως έκαναν παλιά τα παιδιά, γιατί τώρα  τα αυτοκίνητα έχουν δεκαπλασιαστεί και οι αυλές έχουν μειωθεί κατά τα δύο τρίτα. Όπως ανέφερα, το παιδί έχει ενσωματώσει τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στη ζωή του και δεν μπορούμε να του τα στερήσουμε. Αλλά μπορούμε να το κάνουμε, αρκεί να παίζει με μέτρο.
Πιστεύω πως το να περιορίσουμε τα ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν είναι κάτι εύκολο, αλλά μπορεί να γίνει. Να ενθαρρύνετε το παιδί σας να συμμετέχει σε εξωσχολικές δραστηριότητες και να παίζει με άλλα διάφορα παιχνίδια και όχι με τα ηλεκτρονικά.Επίσης, καλό θα ήταν να πείτε στο παιδί σας να σηκώνεται από τον υπολογιστή κάθε είκοσι λεπτά, για να κάνει ένα διάλειμμα πέντε λεπτών, ώστε να συνέρχονται τα μάτια από το σοκ. Και ειδικά όταν πορώνονται.
Κατά τη γνώμη μου, η χρήση των μηχανών ωφελεί τον άνθρωπο, αλΛά πάντα με..ΜΕΤΡΟ!
Κωνσταντίνος

 

ΣΤ2     Δημιουργήσαμε το δικό μας βιβλιαράκι βασιζόμενοι στα Θρησκευτικά, συγκεντρώνοντας πληροφορίες για όλες τις Οικουμενικές Συνόδους!Εμπλουτίσαμε με αυτόν τρόπον του τμήματος μας τη βιβλιογραφία!
 

 

       

Σοφία, Άννα Σ, Εριόνα, Αμφιτρίτη, Αλέξανδρος, Γεωργία, Θανάσης

 

     Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Στ2 δημιούργησαν σκίτσα σε Α4, που απεικονίζουν την αντιμετώπιση μιας φυσικής καταστροφής. Το έναυσμα δόθηκε στο μάθημα της Κοινωνικής Και Πολιτικής Αγωγής.
 

 

        

Γιώργος, Αλέξανδρος, Αμφιτρίτη, Μαρία Σαλ, Μαρίνα, Γεωργία,  Μάρκος, Δέσποινα, Άννα Σ, Σοφία, Εριόνα,  Άννα Π, Ειρήνη, Δημήτρης, Τζωρτζίνα. Μαρία Ν, Χαράλαμπος, Μαρία Στ, Λευτέρης

       Αξίζει να σας αναφέρουμε, πως ήδη δύο φορές έχουμε κάνει άσκηση συναγερμού για σεισμό. Μακάρι να μη χρειαστεί! Αλλά,..ας ξέρουμε πώς να προφυλαχτούμε και ποιές πρέπει να είναι οι πρώτες μας κινήσεις!!!

ΤΟ 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΣΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ Α΄, Δ΄, ΣΤ΄ΤΑΞΕΙΣ

ΠΙΣΤΑ ΣΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ «ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ»

Αψήφησαν τη βαρυχειμωνιά και τραγούδησαν τον ερχομό της άνοιξης

03.03.2011

Μέλη του πολιτιστικού συλλόγου Βυζαντινού Φρουρίου, μαζί με μαθητές του μουσικού σχολείου και δημοτικών σχολείων της Κομοτηνής, πραγματοποίησαν μία ανοιξιάτικη πορεία στο κέντρο της πόλης, μοιράζοντας χελιδόνια και καλωσορίζοντας την ομορφότερη εποχή του χρόνου
 
 
Πιστά στο ραντεβού τους για την υποδοχή της άνοιξης ήταν και φέτος τα μέλη του πολιτιστικού συλλόγου Βυζαντινού Φρουρίου, μαζί με τους μαθητές του μουσικού σχολείουκαι του 4ου Δημοτικού Σχολείου της Κομοτηνής, παρά τη βαρυχειμωνιά. Ντυμένα όσο πιο ζεστά μπορούσαν τα παιδιά με τους εκπαιδευτικούς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του συλλόγου να τραγουδήσουν τα παραδοσιακά ανοιξιάτικα κάλαντα «ιδέ το έαρ το καλόν πάλι επανατέλλει φέρον υγείαν και χαράν και την ευημερίαν…και φέτος και του χρόνου και του χρόνου κι’ άλλα χίλια…».

Η εκκίνηση της χαρούμενης πομπής έγινε στις 11 το πρωί από το βυζαντινό φρούριο της πόλης. 

Κάθε χρόνο την 1η του Μάρτη θα είμαστε εδώ παρόλο το κρύο και τις κακές καιρικές συνθήκες. Έχουμε δει και χιονόνερο και βροχή. Παρόλα αυτά θα δώσουμε το μήνυμα της ελπίδας, της χαράς, της ζωής που ανθίζει σε όλο τον κόσμο». «Ο χειμωνιάτικος καιρός δε μας επηρεάζει. Εμείς κρατάμε τη χαρά και την αισιοδοξία και την σκορπίζουμε μαζί με τα χελιδόνια που κρατάμε στον κόσμο», είπε η Βιβή Χατζηγεωργίου, πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου Βυζαντινού Φρουρίου Κομοτηνής και ευχήθηκε τα καλύτερα για τον ερχομό της άνοιξης μοιράζοντας σε διέρχομενους οδηγούς και πεζούς τα χάρτινα χελιδόνια με τα παραδοσιακά κάλαντα.

Το χελιδονίσματα είναι ένα έθιμο, για το οποίο υπάρχουν αναφορές σε κείμενα αρχαίων συγγραφέων. Παλαιότερα μάλιστα η πρώτη Μαρτίου ήταν η αρχή του έτους, καθώς πολύ αργότερα καθιερώθηκε η πρώτη Ιανουαρίου ως πρωτοχρονιά και πανηγυρίζονταν ιδιαίτερα με στολισμούς σπιτιών και κάλαντα. Σύμφωνα με το έθιμο τα παιδιά έπαιρναν τα χελιδόνια, γυρνούσαν τα σπίτια και έλεγαν τα κάλαντα, ακριβώς επειδή τον Μάρτιο πρωτοεμφανίζονται τα χελιδόνια.

Γι’ αυτό, τα κάλαντα αυτά λέγονται χελιδονίσματα. Στα κάλαντα αυτά απευθύνονται χαιρετισμοί προς το έαρ, την άνοιξη δηλαδή και επαγγέλλονται επωδές για να διώξουν τον χειμώνα, τον Φεβρουάριο, δηλαδή, που είναι ο τελευταίος μήνας που τον εκπροσωπεί.
(Αναδημοσίευση κειμένου και φωτογραφιών από την εφημερίδα Χρόνος http://www.xronos.gr/detail.php?ID=65745 )

Πώς νιώθω που είμαι πολύ αδύνατο παιδί;;Τί σκέφτονται οι άλλοι για μένα;;Πώς νιώθω που είμαι παχύσαρκο παιδί;;Τί σχόλια κάνουν οι γύρω μου;;…

    

Οι μαθητές του Στ2, ανά ομάδες προσπάθησαν να μπουν στη θέση των πολύ αδύνατων και των παχύσαρκων παιδιών..

Σημείωσαν στο εσωτερικό σχέδιο του παιδιού τί μπορεί να νιώθει αυτό, τις σκέψεις του και τη συναισθηματική του κατάσταση..Έξω από το σχέδιο, κατέγραψαν τα λόγια, τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς, αλλά και τις κακίες των γύρω..

Η συζήτηση που ακολούθησε μας έκανε να δούμε το ευαίσθητο αυτό θέμα της εξωτερικής εμφάνισης με..άλλο μάτι!Ελπίζουμε και εσείς..

ΣΤ2..” ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ” ..!!!!

Την προηγούμενη εβδομάδα, οι μαθητές του Στ2, έγιναν πραγματικοί..πληροφοριόδοτες!!!!

  • ..στα Θρησκευτικά, βρίσκοντας υλικό για άλλες θρησκείες ή αιρέσεις.

Συγκεκριμένα, για το Βουδισμό, Ιουδαϊσμό, Σιντοϊσμό, Κομφουκιανισμό, Προτεσταντισμό, Μονοφυσιτισμό, Ανιμισμό και το Ισλάμ.

Συγγραφική ομάδα αποτελούν : η Λουλουδίτσα, ο Κωνσταντίνος,ο Αλέξανδρος, η Μαρία Στ, ο Αλέξανδρος, Σοφία,η Εριόνα, η Άννα Σ, Μαρία Σαλ, Δέσποινα, Αργυρώ, Μαρία Στ, Γεωργία Σμ και ο Θανάσης.

  • ..στη Γεωγραφία, ο Βαγγέλης,ο Αλέξανδρος, ο Γιώργος, η Μαρίνα, η Αργυρώ,η Αμφιτρίτη, η Εριόνα, η Λουλουδίτσα, η Γεωργία Σμ, η Σοφία και η Άννα Σ, εξερεύνησαν τις ερήμους Μοχάβε, Ατακάμα, την Αραβική και την Καλαχάρι.

* Επιπλέον, συγκεντρώσαμε πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τις φυλές της Αφρικής,συγκεκριμένα για τους Πυγμαίους και τους Μπαντού.

 

  • Επιπλέον, οι Λάπωνες και οι Εσκιμώοι αποτέλεσαν αντικείμενο έρευνας για τη Γεωργία Σμ, την Εριόνα, το Γιώργο, την Αμφιτρίτη,τη Σοφία, την Αργυρώ, τον Αλέξανδρο, το Χαράλαμπο, τη Μαρία Σαλ,τον Κωνσταντίνο,το Θανάση, τη Μαρία Ν,τη Γεωργία, τη Μαρίνα τη Δέσποινα και την Αμφιτρίτη.

  • ..στην Ιστορία, συλλέγοντας πληροφορίες για τη ζωή και τη στήριξη που παρείχαν στη χώρα μας, οι Φιλέλληνες.

Το ενδιαφέρον του Χαράλαμπου,της Εριόνας, της Αμφιτρίτης, της Σοφίας, Λουλουδίτσας, Μαρίας Ν, Γεωργίας Σμ, Τζωρτζίνας και Εριόνας κίνησε ο Βίκτωρ Ουγκώ, ο Ευγένιος Ντελακρουά, Ο Λόρδος Βύρων, ο Σαντόρε Ντι Σανταρόζα και ο Ιωσήφ Ησαϊας.

 

Αξίζει να αναφέρουμε, την πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη/ ξενάγηση που είχαμε στην έκθεση μοντέρνας τέχνης στη Λέσχη Κομοτηναίων .

Πρωτόγνωρες για μας τεχνικές, εντυπωσιακά έργα, με όμορφα χρώματα και από διαφορετικά υλικά!Μας έδωσε πολλές ιδέες…!!!!Συγχαρητήρια!

Επίσκεψη  των  μαθητών  της  Β΄Δημοτικού του  σχολείου  μας  στην  έκθεση  μοντέρνας  τέχνης  στη  Λέσχη Κομοτηναίων.Τα  παιδιά   ήρθαν  σε  επαφή  με  διάφορες  μορφές  τέχνης  και  στο  τέλος  μοιράστηκαν   κουμπαράδες   από  το  Ταχυδρομικό  Ταμιευτήριο.Τα   παιδιά  ενθουσιάστηκαν.Περάσαμε  υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!!

Στ2 : Δημιουργήσαμε τις δικές μας ιστοσελίδες!!!!

HAPPY KIDS
ΘΑ  ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ
Διαβάζεις όλη τη μέρα και δεν ξέρεις τι να κάνεις στον υπολογιστή;; Μπες στο site HAPPY KIDS, για να δεις τρομερά, φοβερά ανέκδοτα, τα οποία θα σε κάνουν να γελάσεις με την καρδιά σου. Μερικά απ’ αυτά είναι..Πώς πέθανε ο τελευταίος εφημεριδοπώλης;( τον πάτησε το..ΒΗΜΑ!χαχαχαχα!!!)
Παιχνίδια που θα σας κάνουν να νομίζετε ότι βρίσκεστε στον παράδεισο των games.Το Pro Evolution Soccer και το  Counter strike, θα σας φανούν πιο φτωχά σε σχέση με τα ¨ζωλάκια¨, στα οποία καλείστε να δημιουργήσετε το δικό σας ζωάκι και να το εκπαιδεύσετε, ή το ¨Jumping  trees¨, όπου είναι σίγουρο ότι θα γίνεις ο ηλεκτρονικός Ταρζάν.   Εγγυημένη διασκέδαση!!!!
Η ιστοσελίδα με τα..πάντα!Τεράστιες στήλες με ανέκδοτα που θα σε κάνουν να πεθάνεις στο γέλιο!Αινίγματα που θα σε πονοκεφαλιάσουν!..Μα πάνω απ’ όλα, αυτή η ιστοσελίδα θα σε κολλήσει ¨παιχνιδίτιδα¨, γιατί υπάρχουν πάνω από 100 παιχνίδια να διαλέξεις! Από παιχνίδια δράσης, έως παιχνίδια με ..ζωλάκια! Σας το λέμε! Δε θα μπορέσετε να ξεκολλήσετε!!!!
Αινίγματα ισάξια της..σφίγγας! Σας εγγυώμαι ότι το κεφάλι σας θα βγάλει καπνούς μόλις βγείτε από το site!..Άμα το καταφέρετε ποτέ!!   Παραδείγματα: Τι είναι αυτό που κάνει αεροτούμπες και τρώει μακαρόνια; (μπείτε στο site μας για να μάθετε..!!!)
Λευτέρης- Γιώργος-Αλέξανδρος-Χρήστος-Στάθης

Τ r e l o  m A n i A
To Googlaki παίζει παιχνιδάκι!
Βαριέσαι; Δεν έχεις τι να κάνεις; Διάλεξε μια φατσούλα, σήκωσε το μοχλό και τότε..θα δημιουργήσεις κάτι μοναδικό!
Σε αυτό το παιχνίδι μπορεί να φτάξεις φανταστικά πράγματα μόνο με ένα κλικ!
Το νέο site είναι ειδικά φτιαγμένο για τους λάτρεις του internet. O καλύτερος φίλος του παιδιού ήρθε για να σας διασκεδάσει με τα υπέροχα, καινούρια παιχνίδια, όπως: κρεμάλα, τράβα το μοχλό, φτιάξε το οικογενειακό σου δέντρο κ.α! Επίσης, θα διαβάσετε ξεκαρδιστικά παραμύθια όπως: η παπουτσωμένη χελώνα, ο αργός λαγός και το γιγάντιο μυρμήγκι! Είσαι έτοιμος να λύσεις τους πονηρούς γρίφους; Ξεκίνα τώρα! Μπες στην ιστοσελίδα
www.trelomania.com και θα μας συναντήσεις εκεί!
Φτιάξε δεντράκι να το βάλεις στο σπιτάκι, να παίξει το παιδάκι με το..παρεάκι!
Αυτό το νέο παιχνίδι σε περιμένει στο site Trelomania. Έχει όρεξη μεγάλη να παίξει μαζί σου να χαρεί την κάθε στιγμή!
Ανέκδοτο: Δάσκαλος: Τοτέ, έχουμε 16 πορτοκάλια, 24 αχλάδια και 34 μήλα..Τί έχουμε; Τοτός: Μανάβικο κύριε.. χαχαχαχχα!!!!!
Γεωργία – Ειρήνη – Μαρία Ν- Χρύσα

Α π Ε κ Τ η  Τ ρ Ε λ Ο π Α ρ Ε α !  ! !
Διασkέδαση στο..Full!
Μπες στην Άπαικτη τρελοπαρέα!Εδώ περνάς πάντα ωραία!
Μπες στο αεροπλάνο, να φύγεις μακριά, να βρεις την παρέα σου να περάσει καλά!!!!
Φτιάξε κάρτες και στολίδια, όλων των ειδών παιχνίδια!
Βρείτε κόμικς, ιστορίες, ανέκδοτα και παροιμίες!
Ήθη, έθιμα, γιορτές και ακροστιχίδες καταπληκτικές!!
Εδώ θα βρεις ανέκδοτα και παροιμίες..που θα ξετρελαθείς!!!
Τι κουίζ, τι παιχνίδια, μη μένεις πια στα ίδια!
Τι θέλεις να επισκεφθείς; Ασκήσεις εμπέδωσης και Αριθμητικής;(εδώ όλα θα τα βρεις!)
ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΜΠΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΟΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ
ΑΝΕΚΔΟΤΑ!
..Τι είπε η μούμια όταν συνάντησε το παιδί της;…Μούμιασες!χαχαχαχαχχα!!!!
Για να περνάς πάντα ωραία μπες στην Τρελοπαρέα!
Άννα Σ- Μαρία Στ- Τζωρτζίνα – Αμφιτρίτη -Εριόνα -Σοφία

KIDS CORNER
Η πιο τρομερή γωνία!!!  Καλωσήρθατε στην ιστοσελίδα μας!
Τα μάθατε; Στην Πελοπόννησο γίνεται δεντροφύτευση στα δάση που κάηκαν. Θέλετε να λάβετε μέρος; Για να συμμετέχετε καλέστε στο..2432653736
Στο Ναύπλιο γίνεται μια λέσχη βιβλίων, στην οποία ο καθένας παίρνει μέρος δωρεάν. Μπορείτε και εσείς να γραφτείτε. Οδός: Τρύφωνος 9
Φέτος συνεργαζόμαστε με το USDA και δίνουμε φαγητό στου άπορους. Τώρα, θα είναι και αυτοί χαρούμενοι!
Δραστηριότητες
Παιχνίγια
Forum
Blogs
Λογοπαίγνια
Ποιήματα
Κομικς
Ακροστιχίδες
Παράξενες ειδήσεις!!!!!!!!!
Άννα Π- Δέσποινα- Μαρία-Χρύσα

Άπαικτη

Στην άπαικτη αν μπεις πολλά καινούρια και παράξενα πράγματα θα δεις!

Έχουμε φανταστικά πράγματα που θα σας ξετρελάνουν!!!

Έχουμε πολλές χειροτεχνίες, κατασκευές, σαϊτες, καραβάκια και ότι άλλο θες. ΤΕΛΕΙΟ!Τα ανέκδοτα που έχουμε, θα σας κάνουν να γελάτε ως το βράδυ και να μη σταματάτε!

Για να καταλάβετε τις παροιμίες μας, πρέπει να είστε πολύ έξυπνοι!

Δώρο ένα ανέκδοτο: Ένα κοπάδι νυχτερίδες κάθονταν σε ένα δέντρο, κατά το γνωστό τρόπο, δηλαδή, ανάποδα. Ξαφνικά, μια νυχτερίδα σκούντηξε τη διπλανή της: «Ρε Μήτσο, ξύπνα ο Θανάσης λιποθύμησε!»χαχαχαχα!

Και..τρεις παροιμίες: Φτωχό αρνί, πλατιά ουρά!-Ο σκύλος στην πόρτα του γαβγίζει!-Άλλα τα μάτια του λαγού, κι άλλα της κουκουβάγιας!

Βαγγέλης – Χαράλαμπος – Θανάσης- Ραφαήλ – Μάρκος

ΣΤ2 δραστηριότητες στο μάθημα της Γεωγραφίας

Εμπνεόμενοι από το μάθημα της γεωγραφίας δύο μαθητές του τμήματος Στ2, η Μαρίνα Σ και ο Κωνσταντίνος Β, δημιούργησαν μόνοι τους ηφαίστεια σε μακέτα! Μάλιστα, η Μαρίνα γέμισε τον κρατήρα με μαγειρική σόδα, έριξε ξύδι και…είχαμε έκρηξη!!!Συγχαρητήρια παιδιά! Όποιες άλλες προσφορές..δεκτές!

Η Δασκάλα του ΣΤ2 κα. Αγγέλα Κουφού.