Άρθρα συντάκτη 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
Την Τετάρτη, 10/06/2026, το απόγευμα, πραγματοποιήθηκε η τελική γιορτή του 4ου ΔΣ Καλλιθέας.
Εκπαιδευτικοί και μαθητές ετοίμασαν τραγούδια, αθλητικά δρώμενα, χορούς κ.ά. και οι γονείς και κηδεμόνες παρακολούθησαν την προσπάθειά τους.
Η γιορτή ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της διευθύντριας του σχολείου, κ. Μακρυαλέα Έλενας, η οποία αναφέρθηκε στις αρχές του σχολείου μας, αλλά και στον σκοπό της γιορτής. Ο τίτλος της γιορτής ήταν “Σ’ ένα μπουκάλι χίλια μηνύματα!”. Κάθε δρώμενο, κάθε προσπάθεια των παιδιών παρουσίαζε μια αξία. Ελευθερία, σίτιση για όλους, χαρά, ελπίδα ήταν μερικές από αυτές. Όλες οι αξίες μπήκαν σε ένα μπουκάλι, που άλλαζε χέρια από τμήμα σε τμήμα αλλά με έναν κοινό σκοπό, ένα κοινό μήνυμα, να υπάρξει ένας καλύτερος κόσμος.
Ευχαριστούμε το κοινό αλλά και τους επίτιμους καλεσμένους, που κατάφεραν να παρευρεθούν και να παρακολουθήσουν την προσπάθεια μικρών και μεγάλων.
Ακολουθεί το πρόγραμμα της γιορτής.
Στ’1 & Στ΄2: “Message in a Bottle” (τραγούδι)
Γ΄1: “Η μικρή ζωγράφος” (τραγούδι – χορός)
Α΄1: “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο” (τραγούδι -χορός)
Β΄2: “Εγώ κι εσύ μαζί” & “A rum sam sam” (τραγούδι – χορός)
Α΄2 : “Ο παγωτατζής” (τραγούδι -χορός)
Β΄1 : “Ο μάγειρας” (τραγούδι -χορός)
Γ΄2: “Το λιοντάρι της Νεμέας” Οι Στυμφαλίδες Όρνιθες (δρώμενο)
Δ΄2: ” Λυσιστράτη” (δρώμενο)
Ε΄1 & Ε΄2 : Αθλητικό παιχνίδι & “Τα χέρια” (τραγούδι)
Δ΄1: “Ικαριώτικος (χορός)
Στ΄1 & Στ΄2 : Αθλητικά παιχνίδια & “Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα” (τραγούδι)
Πολλά ΜΠΡΑΒΟ και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλους!
Στ΄1 & Στ΄2
Γ΄1
Α΄1
Β΄2
Α΄2
Β΄1
Γ΄2
Δ΄2
Ε΄1 & Ε΄2
Δ΄1
Στ΄1 & Στ΄2
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΕΚΔΡΟΜΗ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΠΥΡΕΤΟΣ ΣΤΟ 4ο ΔΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΔΙΑΘΕΣΗ
Μαθητές από διάφορες τάξεις σε συνεργασία με την εικαστικό εκπαιδευτικό του σχολείου κ. Μπαλιώτη Κ. μας έβαλαν σε άκρως καλοκαιρινή διάθεση. Μέσα από 3D καλοκαιρινές ζωγραφιές – κατασκευές διακόσμησαν τις σχολικές αίθουσες αλλά και τον προθάλαμο των γραφείων διδασκόντων και δνσης.
Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη κίνηση!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΠ
Στις 21/05/2026, οι μαθητές των τμημάτων της Στ’ τάξης, επισκέφθηκαν τον χώρο της ΕΥΔΑΠ και παρακολούθησαν με πολλή προσοχή και ενθουσιασμό το εκπαιδευτικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα ” Το ταξίδι του Σταγονούλη!”.
Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών/- τριών μέσα από μια διαφορετική μαθησιακή εμπειρία. Γίνεται προσπάθεια τα παιδιά να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να κερδίσουν αναμνήσεις και συναισθήματα. Το πρόγραμμα βασίζεται στη διδασκαλία βασικών εννοιών, στην ενεργή συμμετοχή των παιδιών και σε βιωματικές δράσεις. Τα παιδιά ενθαρρύνονται να συμμετέχουν σε πρωτότυπα ομαδικά παιχνίδια, ώστε να γνωρίσουν όλο τον κύκλο του νερού. Ειδικότερα, στόχοι είναι οι μαθητές να καταγράψουν τις ποικίλες χρήσεις του νερού, να ερμηνεύσουν τα προβλήματα που σχετίζονται με την παγκόσμια έλλειψη νερού και να ενημερωθούν για την προστασία του.
Ευχαριστούμε πολύ!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΞ
Στις 20/05/2026, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων της Β’ τάξης επισκέφθηκαν την ομάδα ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΞ, η οποία δημιουργήθηκε από εκπαιδευτικούς των θετικών επιστημών και ξεκίνησε το 2005 σχεδιάζοντας εκπαιδευτικά προγράμματα για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με στόχο να αναδείξει τη μαγεία των φυσικών επιστημών μέσα από το πείραμα και το παιχνίδι.
Οι μαθητές παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Το νερό και οι μεταμορφώσεις του”. Τα παιδιά, μέσα από το πείραμα και το παιχνίδι, συμμετέχοντας ενεργά ως μικροί επιστήμονες σε εντυπωσιακά πειράματα, με την καθοδήγηση των κατάλληλων εκπαιδευτικών και ακολουθώντας την επιστημονική μέθοδο, ανακάλυψαν την ομορφιά της φυσικής και της χημείας.
Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΞ!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΚΠΙΣΝ
Στις 14/05/2026, οι μαθητές των τμημάτων της Στ’ τάξης και οι συνοδοί εκπαιδευτικοί επισκέφθηκαν το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), για να γιορτάσουν τον “Σχολικό αθλητισμό Δ’ Αθήνας”.
Οι Δράσεις απευθύνονται σε όλους/ες τους/τις μαθητές/ήτριες των Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων και Δημοτικών Σχολείων όλων των κατηγοριών των Δ΄ΔΙ.Δ.Ε και ΔΙ.Π.Ε Αθήνας και στοχεύουν, μεταξύ των άλλων, στην παγκοσμίως αυξανόμενη ανάγκη για ενθάρρυνση και εκπαίδευση των μαθητών/τριών, στην υιοθέτηση των δια βίου υγιεινών συνηθειών, στην ενίσχυση των ηθικών και συμπεριληπτικών αξιών και στην απόκτηση της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης μέσα από τη χαρά του παιχνιδιού!
Ευχαριστούμε πολύ!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ, ΕΥΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗ, ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Την Τρίτη 28/04/2026, το σχολείο μας επισκέφτηκε η συγγραφέας, Εύη Τσαγκαράκη, και πραγματοποίησε ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα με τους μαθητές των τμημάτων της Ε’ τάξης.
“Μια παλιά ιστορία -καθόλου γερασμένη- ντύνεται παραμύθι και σεργιανίζει τα σοκάκια της γειτονιάς. Ζητάει από τους μικρούς να την αφουγκραστούν και από τους μεγάλους να τη θυμηθούν.
Δυο παλιές γειτόνισσες αντιμάχονται για τις αντίθετες ιδεολογίες τους, όπως κάνουν αιώνες τώρα. Η μία ζει με τους ανέμους της, νοιάζεται μόνο για τον εαυτό της, και ονειρεύεται να γίνει αρχηγός όλων των γειτόνων. Η άλλη ζει με τις βροχές της, νοιάζεται για το καλό όλων και δεν ενδιαφέρεται να γίνει αρχηγός κανενός. Ό,τι ξεραίνουν οι άνεμοι της μιας, το ποτίζουν οι βροχές της άλλης και αντίστροφα.
Μια νύχτα, ξεσπά θεομηνία στη γειτονιά. Ανεβαίνει ο βυθός της θάλασσας στη στεριά, σηκώνεται ανεμοθύελλα και φέρνει τα κάτω πάνω. Η γειτονιά ταράζεται από την αναμπουμπούλα, κι αρχίζουν οι περιπέτειες των γειτόνων για επτά ολόκληρα χρόνια.” περίληψη από το παραμύθι της κ. Τσαγκαράκη, με τίτλο “Η Κυρά Προστακτική”.
Τα παιδιά άκουσαν την αφήγηση της κ. Τσαγκαράκη, ψήφισαν τα δικαιώματά τους σε κάλπη, έπαιξαν ένα βιωματικό και άκρως διασκεδαστικό παιχνίδι, κάνοντας τη βροχή και τον άνεμο και τέλος, διάβασαν τα δικαιώματα της κάλπης, μαντεύοντας – υποθέτοντας ποιος έγραψε το κάθε ένα.
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Τσαγκαράκη Εύη!









































