19/06/2026 αρχείο

Καλό καλοκαίρι!

kal26

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερίου-Κορδελιού  εύχεται σε όλους τους μαθητές και σε όλες τις μαθήτριες και τις οικογένειές τους ένα καλοκαίρι γεμάτο χαρά, ξεκούραση και όμορφες στιγμές. Ραντεβού τον Σεπτέμβριο!  

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση