Την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014 τα δύο τμήματα της Δ΄ τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο Ύδρευσης Θεσσαλονίκης. Σε ένα ιστορικό για την ύδρευση της πόλης κτιριακό συγκρότημα στην περιοχή των Σφαγείων, το παλιό Κεντρικό Αντλιοστάσιο του άλλοτε Οργανισμού Υδρεύσεως Θεσσαλονίκης (σήμερα Ε.Υ.Α.Θ. Α.Ε.), στεγάζεται το Μουσείο Ύδρευσης.Το συγκρότημα κατασκευάστηκε στα τέλη του 19ου αιώνα (1890-94) …
