Ανακύκλωση μικροσυσκευών στο σχολείο μας!

Το σχολείο μας συμμετέχει στη δεύτερη φάση της δράσης “Ανακύκλωση Μικροσυσκευών στα σχολεία του Δήμου Πατρέων” η οποία ξεκίνησε στις 17/3/25.

´Έτσι τοποθετήθηκε ο ειδικός κάδος από συνεργείο του Δήμου Πατρέων και θα βρίσκεται στο σχολείο μας από τις 12 έως τις 23 Μαϊου. ´Όσοι γονείς επιθυμείτε μπορείτε να παραδώσετε για ανακύκλωση παλιό και άχρηστο ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό (μικροσυσκευές).

Ανακύκλωση Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού (ΑΗΗΕ) είναι η διαδικασία μετατροπής των αποβλήτων αυτών σε προϊόντα ίδιας ή διαφορετικής χρήσης, αφού έχουν προηγηθεί συγκεκριμένα στάδια επεξεργασίας που έχουν ως αποτέλεσμα την αφαίρεση των επικίνδυνων στοιχείων από αυτά και την ανάκτηση των αξιοποιήσιμων υλικών τους.

Ανακυκλώνοντας άχρηστες ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές περιορίζουμε την εξάντληση φυσικών πόρων και μειώνουμε τον όγκο των σκουπιδιών, συνεπώς και την ανάγκη για νέους ΧΥΤΑ.

Οι μαθητές μας συμμετείχαν με χαρά στην ανακύκλωση άχρηστων μικροσυσκευών του σχολείου, ερχόμενοι σε επαφή για άλλη μια φορά βιωματικά με σημαντικές δεξιότητες ζωής!

Επιμόρφωση για την Ειδική Ψηφιακή Πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr

Η διευθύντρια του σχολείου Βλαχογιάννη Ζωή και η ψυχολόγος Μαλανδράκη Χρύσα-Υπεύθυνη αποδέκτης αναφορών για περιστατικά εκφοβισμού της σχολικής μονάδας, ολοκλήρωσαν με επιτυχία:

Α) την Επιμόρφωση για την αξιοποίηση της ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας stop-bullying.gov.gr (Φεβρουάριος 2025)


Φόρτωση PDF…

Β) τη Β´Φάση του Επιμορφωτικού Προγράμματος “Πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού” στο πλαίσιο συνεργασίας ΙΕΠ-ΕΚΠΑ  (διάρκειας 14 ωρών, από 27/02 έως 10/05/2025)


Φόρτωση PDF…

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας εκφράζει τον σεβασμό και τη στήριξη του σε όλες τις μαμάδες που με αστείρευτη δύναμη φροντίζουν καθημερινά τα παιδιά τους!

Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και χαμόγελα σε όλες τις μαμάδες!

Δράσεις συνεκπαιδευσης στα Εικαστικά & τη Φυσική Αγωγή!

Στα πλαίσια της καλής συνεργασίας μας με το γειτονικό 42ο Δημοτικό, την Τρίτη 6 και την Τετάρτη 7 Μαϊου πραγματοποιήσαμε με επιτυχία δράσεις συνεκπαιδευσης των μαθητών/τριών της Στ’ τάξης με μαθητές του σχολείου μας στα μαθήματα των Εικαστικών και της Φυσικής Αγωγής.

Την Τρίτη, με σύνθημα “Δημιουργούμε μαζί”, οι μαθητές/τριες των δύο σχολείων συνεργάστηκαν αρμονικά με την καθοδήγηση του κ.Αργυρατου Ευθύμιου για να δημιουργήσουν ένα ομαδικό έργο ζωγραφικής με θέμα “Γειτονιά χωρίς σκουπίδια”!

Την Τετάρτη, με την εξαιρετική καθοδήγηση του κ. Φωτόπουλου Γεώργιου οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο σχολείων συμμετείχαν σε ομαδικά κινητικά παιχνίδια και σε αθλητικές δραστηριότητες, αλληλεπίδρασαν, διασκέδασαν και έκαναν πράξη με βιωματικό τρόπο την αποδοχή της διαφορετικότητας!

Οι δράσεις αυτές είναι πολύτιμες για τους μαθητές και τις μαθήτριες και των δύο σχολείων!

Πασχαλινές κατασκευές και δραστηριότητες στο σχολείο μας!

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας 2025

Με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας (Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων ζώων, 4 Απριλίου), οι μαθητές μας συμμετείχαν σε δράση ευαισθητοποίησης για τα αδέσποτα ζώα στη γειτονική πλατεία Χατζή.  Είχε προηγηθεί προετοιμασία με προβολή βίντεο και συζήτηση για τη φροντίδα των αδέσποτων ζώων της γειτονιάς όπως και δημιουργία ανάλογης αφίσας.

Τα παιδιά στη συνέχεια επισκέφτηκαν την πλατεία και τοποθέτησαν ταιστρες και ποτίστρες για τα ζωάκια, τις οποίες αναλάβαμε να τροφοδοτούμε με νερό και φαγητό για όλη την υπόλοιπη χρονιά!

 

Ενημέρωση-ευαισθητοποίηση για τον αυτισμό στην Στ´του 42ου Δημοτικού Σχολείου

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (2 Απριλίου), επισκεφτήκαμε σήμερα το όμορο 42ο Δημοτικό Σχολείο και συγκεκριμένα τα δύο τμήματα της Στ´τάξης. Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν ένα σχετικό βίντεο και στη συνέχεια μια δραματοποίηση με κουκλοθέατρο (με την επιμέλεια της θεατρολόγου μας Λαμπροπούλου Εύης) του παιδικού βιβλίου “´Όλες μας οι ρίγες” των Rudolph Shaina & Royer Daniele, το οποίο αναφέρεται στη διαφορετικότητα και στην κατανόηση των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού. Τις δύο κούκλες της παράστασης κρατούσαν μαθητές από το σχολείο μας. Οι μαθητές των δύο σχολείων γνωρίστηκαν, αλληλεπίδρασαν και δημιούργησαν μια κοινή ομαδική εργασία με τίτλο “´Όλες μας οι ρίγες”. ´Έτσι ήρθαν σε επαφή βιωματικά με τις έννοιες της αποδοχής και της κατανόησης της διαφορετικότητας, της συνεργασίας και της αλληλεγγύης.

Ευχαριστούμε πολύ τους εκπαιδευτικούς των δύο τμημάτων κα Αργυριάδη Αμαλία και κ. Τσουτσάνη Ανδρέα που για άλλη μια φορά μας φιλοξένησαν στις τάξεις τους. Ευχαριστούμε και τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ´για την εποικοδομητική συνεργασία και τη θετική τους διάθεση!

Ενημέρωση-ευαισθητοποίηση για τον αυτισμό παρέα με το γειτονικό 71ο Νηπιαγωγείο

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (2 Απριλίου), μας επισκέφτηκαν τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί από το γειτονικό 71 Νηπιαγωγείο Πάτρας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν ένα σχετικό βίντεο και στη συνέχεια μια δραματοποίηση με κουκλοθέατρο (με την επιμέλεια της θεατρολόγου μας Λαμπροπούλου Εύης) του παιδικού βιβλίου “´Όλες μου οι ρίγες” των Rudolph Shaina & Royer Daniele, το οποίο αναφέρεται στη διαφορετικότητα και στην κατανόηση των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού. Οι μαθητές/τριες των δύο σχολείων αλληλεπίδρασαν,  ζωγράφισαν και έπαιξαν μεταξύ τους, δημιούργησαν μία κοινή ομαδική εργασία και αντάλλαξαν δωράκια. ´Έτσι ήρθαν σε επαφή βιωματικά με τις έννοιες της αποδοχής και της κατανόησης της διαφορετικότητας, της συνεργασίας και της αλληλεγγύης.

Ευχαριστούμε πολύ τις εκπαιδευτικούς του 71ου Νηπιαγωγείου: την Προϊσταμένη κ. Κωνσταντινοπούλου Αναστασία και την υπεύθυνη ολοημέρου τμήματος κ. Χριστοπούλου Διονυσία που αποδέχθηκαν με χαρά την πρόσκλησή μας! Ευχαριστούμε και τις μικρές μαθήτριες και τους μικρούς μαθητές του Νηπιαγωγείου για την όμορφη συνεργασία, την καλοσύνη και τη θετική τους διάθεση! Ελπίζουμε σύντομα να ξαναβρεθούμε!

 

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό & Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

´Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η 2η μέρα του Απριλίου είναι αφιερωμένη από τη μία σε δράσεις Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό και από την άλλη στο Παιδικό Βιβλίο.

Το σχολείο μας συμμετείχε στη Δράση Ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού που διοργανώθηκε από το Σωματείο ΙΚΕΛΟΣ στην πλ.Γεωργίου. Οι μαθητές μας συνοδευόμενοι από την υποδιευθύντρια και τη λογοθεραπεύτρια του σχολείου μας πήραν μέρος σε ευχάριστες αθλητικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες και το χάρηκαν πραγματικά!

 

Παράλληλα στο σχολείο η συνάδελφος Παρασκευή Λαμπροπούλου (ΠΕ91.01.50 Θεατρικών Σπουδών Ειδικής Αγωγής) με τη βοήθεια της μεταπτυχιακής φοιτήτριας Λυδίας Δελή (Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση) παρουσίασε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας σε δραματοποίηση με κουκλοθέατρο μια διασκευή της ιστορίας για τον Αυτισμό  “´Όλες μου οι ρίγες” από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος. Τα παιδιά συμμετείχαν με δημιουργικούς τρόπους στην παράσταση και διασκέδασαν με την ψυχή τους!