ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Ο Διευθυντής και το διδακτικό προσωπικό του 4ου Δημ. Σχολείου Ευκαρπίας σας εύχονται: “ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ KAI ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!”
Αποφοίτηση 2018
Στις 14/6/2018, έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων η γιορτή αποφοίτησης της Στ΄τάξης με τη συμμετοχή της Ε1΄, Ε2΄καθώς και της τάξης του ολοήμερου. Καλή Πρόοδο παιδιά!!!! ….και ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!
“Προστασία της Υγείας”
Στις 11/6/2018, έγινε βιωματική επιμόρφωση των μαθητών των Ε΄και Στ΄τάξεων από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, για θέματα προστασίας υγείας.
Επίσκεψη στον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Ευκαρπίας
Στις 4/6/2018, οι μαθητές της Γ2΄τάξης επισκέφθηκαν τον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου της Ευκαρπίας και παρακολούθησαν εκεί βιωματικό μάθημα από τον Ιερέα του Ναού.
Φυτά από ΤΙΤΑΝ
Στις 1/6/2018, το εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ προσέφερε 200 φυτά, τα οποία διανεμήθηκαν στους μαθητές του σχολείου μας.











