Όλοι στο Παιδικό Μουσείο!
Στις 29/9/2017, πήγαν και οι τάξεις Γ1΄, Γ2΄και Δ΄στο Παιδικό Μουσείο! Είναι μια υπέροχη εκδρομή και μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία για τα παιδιά μας!
ΕΚΔΡΟΜΕΣ
Στις 28/9/2017, οι τάξεις Α΄, Β1΄, Β2΄, Ε1΄, Ε2΄ και Στ΄, πραγματοποίησαν εκπαιδευτικές επισκέψεις. Στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης οι Α΄, Ε1΄, Ε2΄και Στ΄. Στο Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης οι Β1΄και Β2΄. Περάσαμε τέλεια και μάθαμε πολλά!!!
ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2017
Καλή σχολική χρονιά! Ο Αγιασμός στο σχολείο μας θα γίνει τη Δευτέρα, 11/09/2017 και ώρα 09:00. Σας περιμένουμε με τις τσαντες σας γιατί θα μοιραστουν βιβλία!
Καλή σχολική χρονιά!
Στις 11/9/2017, έγινε ο Αγιασμός στο σχολείο μας! Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές μας: ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!











