ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΤΆΞΗΣ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΣ
Οι μαθητές του Γ1΄ και Γ2΄ μαζί με τους δασκάλους τους, κ. Παναγιώτη Παναγιωτίδη και κ. Παρικίδου Πασχαλίνα, στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, στην ενότητα ” ΜΙΚΡΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ”, έγιναν ζαχαροπλάστες και έφτιαξαν τα δικά τους τρουφάκια.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ
Με αφορμή την ενότητα 10 “Ατυχήματα” στο μάθημα της Γλώσσας, οι μαθητές της Στ΄ τάξης με την υποστήριξη της Δασκάλας Βερβερίδου Ιωάννας, ασχολήθηκαν με τα ατυχήματα των παιδιών στο σχολείο. Έφτιαξαν ερωτηματολόγιο και ζήτησαν από τους μαθητές των άλλων τάξεων να αναφέρουν τα ατυχήματα που τους έχουν συμβεί στους χώρους του σχολείου, την αιτία και το […]











