ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-ΜΟΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ

Με έγγραφό της, προς τις: Περιφερειακές Δ/νσεις Π.Ε. & Δ.Ε. Δ/νσεις Π.Ε. της χώρας Σχολικές μονάδες Π.Ε. της χώρας (μέσω των Δ/νσεων Π.Ε.), η Γενική Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Αναστασία Γκίκα, διευκρινίζει πως “Κανένα άτομο πλην των εκπαιδευτικών δε μπορεί να παραμένει εντός του σχολικού χώρου κατά τη διάρκεια λειτουργίας της σχολικής μονάδας, συμπεριλαμβανομένων και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, ανεξάρτητα αν τους έχει διατεθεί ή όχι ειδικός χώρος για τις συνεδριάσεις τους”. Πηγή: www.especial.gr

Με σκοπό να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των μαθητών και να αποτρέπεται η αναίτια είσοδος και έξοδος αυτών από τον προαύλιο χώρο του σχολείου, καθώς και η είσοδος ατόμων που ουδεμία σχέση έχουν με τη λειτουργία του, οι θύρες εισόδου-εξόδου στο χώρο του σχολείου παραμένουν κλειστές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του με ευθύνη των Διευθυντών ή Προϊσταμένων των δημοτικών σχολείων.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ -ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ

Με έκτακτη απόφαση του Υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια και έκτακτη συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη 27-2-2020, ακυρώνονται  όλες οι καρναβαλικές παρελάσεις σε όλους τους δήμους  της ελληνικής επικράτειας.Με βάση την απόφαση αυτή ακυρώνεται η καρναβαλική παρέλαση του Δήμου Διδυμοτείχου για την Παρασκευή 28-2-2020.

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ 2020

Αγαπητοί γονείς ,ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου  Διδυμοτείχου, σας προσκαλεί  να συμμετέχετε στην ετήσια καθιερωμένη αποκριάτικη παρέλαση του Δήμου Διδυμοτείχου,που  θα γίνει την ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ 28/2/2020.Το σημείο συγκέντρωσης των μαθητών, μαθητριών-γονέων του σχολείου μας που θα συμμετέχουν στην παρέλαση  θα γίνει έξω από τον παιδότοπο FAMILIES στις 16. 45μμ.

Η ώρα εκκίνησης  της παρέλασης είναι 17.30μμ. μπροστά από το Δημαρχείο.

H αποχώρηση των μαθητών θα γίνει με ευθύνη των γονιών ,μετά τη λήξη της παρέλασης .

Το φετινό θέμα θα είναι ο ΤΖΟΚΕΡ.

Όσοι συμμετέχουν στην αποκριάτικη παρέλαση να φορούν  μαύρα ρούχα.

Το πρόσωπο να είναι βαμμένο άσπρο με έντονα κόκκινα χείλη   και μάτια έντονα  βαμμένα.

Τα μαλλιά μπορούν να είναι βαμμένα χρωματιστά ή να φορέσουν περούκα.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Καπουκρανίδης Γεώργιος

ΜΠΕΗΣ 2020 ΣΤΟ 4ο Δ.Σ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ

Σήμερα 24 Φεβρουαρίoυ 2020 στην αυλή του 4ου Δ.Σ Σχολείου Διδυμοτείχου αναβιώθηκε το αποκριάτικο έθιμο του ΜΠΕΗ, από το Λαογραφικό Σύλλογο Μπέης Διδυμοτείχου. Ο ΜΠΕΗΣ με την παρέα του αφού έκανε τη βόλτα του στην πόλη,επισκέφτηκε το σχολείο μας δίνοντας μια αποκριάτικη νότα.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ

Σήμερα 24 Φεβρουαρίου 2020 ,οι μαθητές του 4ου Δ.Σ Διδυμοτείχου επισκέφτηκαν το Αμφιθέατρο του Δήμου Διδυμοτείχου ,όπου ενημερώθηκαν από στις  9.30 πμ- έως 10.30πμ για την σπουδαιότητα της  Κυκλοφοριακής Αγωγής και την αξία της ανθρώπινης ζωής.Οι μικροί μαθητές ενημερώθηκαν επάνω στο θέμα:<<ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ>>.

Η ενημέρωση για την οδική ασφάλεια και θέματα κυκλοφοριακών συμπεριφορών, έγινε  μέσα από

την παρουσίαση διαφανειών Προβολή ταινίας-ενημέρωσης προβολή οπτιακουστικού υλικού-διεξαγωγή διαλόγου.

Την παρουσίαση και επιμέλεια έκαναν οι: Τροχονόμος Μυστακίδου Αναστασία  και ο Αστυνόμος Α΄ Στεφάνου.

Ευχαριστούμε την Τροχαία Ορεστιάδας  για την συμβολή της στο μάθημα της Κυκλοφοριακής Αγωγής.

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ 2020

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δ.Σ Διδυμοτείχου σας προσκαλεί στον αποκριάτικο χορό ,που θα γίνει την γίνει την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου και ώρα 5.00 μμ.  στο ξενοδοχείο <<Πλωτίνη>> Διδυμοτείχου. Τιμή εισόδου: Παιδιών  3 ευρώ .Συνοδών 4 ευρώ.   Σας περιμένουμε και σας υποσχόμαστε ένα τρελό τρελό ξεφάντωμα!

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Μake Α Wish2020

Το Μake Α Wish 2020 εκπλήρωσε με επιτυχία το σκοπό του και ευχαριστεί όλους τους μαθητές που με τη δική τους οικονομική συμβολή κατάφεραν να κάνουν πραγματικότητα το όνειρο ενός μικρού παιδιού .Ο μικρός Δημήτρης θα πραγματοποιήσει την επιθυμία του χάρη σε εσάς παιδιά.Το όνειρό του θα πραγματοποιηθεί χάρη σε εσάς.Οι γονείς του μικρού Δημήτρη επιθυμούν την ανωνυμία του μικρού Δημήτρη.Η Διεύθυνση ,το εκπαιδευτικό προσωπικό καθώς και μαθητές του 4ου ΔΣ Διδυμοτείχου  εύχονται στο μικρό Δημήτρη να πραγματοποιούνται πάντα τα όνειρά του.

30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2020 ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Με ιδιαίτερη τιμή και κατάνυξη γιόρτασαν  οι μαθητές του 4ου Δ.Σ Διδυμοτείχου τους Τρείς Ιεράρχες.Αρχικά ακολούθησε εκκλησιασμός όλης της σχολικής μονάδας και στη συνέχεια η σχολική μονάδα τίμησε με το δικό της τρόπο τους  Αγίους  Πατέρες και Διδασκάλους, στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Διδυμοτείχου. Την παρουσίαση για το βίο των Τριών Ιεραρχών ,έκαναν οι μικροί μαθητές της Τρίτης και Τετάρτης  τάξης μέσα από ένα ειδικό αφιέρωμα εμπλουτισμένο με  ρήσεις ,τραγούδια, καθώς και με την προβολή της ταινίας του 7ου Γυμνασίου Νίκαιας.

Αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους μικρούς μαθητές οι οποίοι μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα κατάφεραν να αποδώσουν τα μέγιστα. Υπεύθυνη εορτής:Η δασκάλα της τάξης Παπαμιχαήλ Δήμητρα.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

 

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Οι μαθητές του 4ου Δ.Σ Διδυμοτείχου, την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020, θα προσέλθουν κανονικά στη σχολική μονάδα.

Συνοδεία των εκπαιδευτικών θα εκκλησιαστούν και στη συνέχεια θα μεταβούν στο Αμφιθέατρο του Δήμου Διδυμοτείχου ,όπου θα ακολουθήσει αφιέρωμα στους Τρείς Ιεράρχες  από τους μαθητές της Τρίτης Τάξης.

Υπεύθυνη εορτασμού η δασκάλα της τάξης Παπαμιχαήλ Δήμητρα.



ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ΄΄ 2020΄΄

Η καθιερωμένη ετήσια κοπή βασιλόπιτας  του 4ου Δ.Σ Διδυμοτείχου ,έγινε την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 202ο στο ισόγειο του σχολείου, παρουσία της Διευθύντριας , του διδακτικού προσωπικού , καθώς και όλων των τμημάτων του σχολείου μας.

Η τυχερή τάξη που κέρδισε το φλουρί της φετινής χρονιάς είναι η Γ ‘τάξη.Το δώρο της τάξης είναι  50 ευρώ.

Η βασιλόπιτα, το δώρο, καθώς οι ατομικές βασιλόπιτες που μοιράστηκαν ανά τμήμα με ατομικό δώρο στον τυχερό του κάθε τμήματος ,είναι προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.