ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός του σχολείου μας για το σχ. έτος 2019-2020 θα γίνει την Τετάρτη 11-9-2019 , στις 8:30 π.μ.

 

Στη συνέχεια οι μαθητές αποχωρούν με τη συνοδεία των γονέων και κηδεμόνων τους.

 

Βιβλία θα δοθούν την Πέμπτη 12-9-2019.

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

Την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν επιμορφωτική ημερίδα με θέμα “Οι διαταραχές πρόσληψης τροφής και η χρήση του διαδικτύου ως κοινωνικά φαινόμενα στο χώρο του σχολείου. Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών.”

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ a4 4-9-19 fin (2) (1)

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Χαϊδάρι, 30/08/2019
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Δ/ΝΣΗ  ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ  ΕΚΠ/ΣΗΣ  Γ ΑΘΗΝΑΣ.

12/ΘΕΣΙΟ 4ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ

Η Διευθύντρια του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χαϊδαρίου , έχοντας υπόψη:

  1. Τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 45 του Ν. 2696/1999 (Φ.Ε.Κ 57 Α’/23.3.1999).
  2. Την παρ. 45 άρθρ.14 Ν.2817/2000 (Φ.Ε.Κ 78 Α’/14.3.2000).
  3. Την με αρ. πρωτ. 2515/5/13-στ’/15.9.1997 Κ.Υ.Α (Φ.Ε.Κ 839 Β’/19.9.97) (η παρ. 2 αντικαταστάθηκε με την Α.Π 2515/5/13ο/16.10.1997 (Φ.Ε.Κ 967 Β’/29.10.1997).
  4. Την με αρ. 32633/29.9.2000/Υ.Α.
  5. Την με αρ. πρωτ. Φ.11.1/564/Γ1/598/25.6.1999 εγκύκλιο του ΥΠ.Ε.Π.Θ, σύμφωνα με την οποία: Η επιλογή του Σχολικού τροχονόμου θα γίνει σε επίπεδο σχολικής μονάδας από επιτροπή, η οποία αποτελείται από: 1. Το Διευθυντή της σχολικής μονάδας, ως Πρόεδρο 2. Τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, 3. Τον Πρόεδρο του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.
  6. Την από ………………… απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας του Δήμου ……………………..

Προκηρύσσει

Την πλήρωση της θέσης Εθελοντή Σχολικού τροχονόμου,

σύμφωνα με τα παρακάτω:

  1. Η πρόσληψη θα γίνει μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους 2019-2020, δηλαδή από 11-09-2019 μέχρι 15-06-2020.
  2. Στη θέση αυτή μπορεί να απασχοληθεί κάθε ενήλικο άτομο, άνω των 18 ετών, ανεξάρτητα από το αν εργάζεται ή όχι. Αρκεί να μπορεί να ανταποκριθεί στο ωράριο και τις υποχρεώσεις του.
  3. Οι ώρες απασχόλησης είναι:
  • Από τις 7.45 μέχρι τις 8.20 το πρωί
  • Από τις 12.15 μέχρι τις 12.35 και από τις 13.10 μέχρι τις 13.30 το μεσημέρι.

Οι ώρες αυτές, που αφορούν την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών προς και από το σχολείο, μπορεί να αλλάξουν, αν για οποιοδήποτε λόγο τροποποιηθούν οι ώρες λειτουργίας του σχολείου.

  1. Στον εθελοντή Σχολικό τροχονόμο θα καταβάλλεται από τη Σχολική επιτροπή μηνιαία αποζημίωση ύψους 176 ευρώ, για την κάλυψη των εξόδων κίνησής του, από σχετική επιχορήγηση του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α.
  2. Ο εθελοντής Σχολικός τροχονόμος δεν ασφαλίζεται σε κανένα ασφαλιστικό φορέα.
  3. Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του ο Σχολικός τροχονόμος χρησιμοποιεί φορητή πινακίδα “SΤΟΡ” και φορά γιλέκο, χρώματος ανοικτού κίτρινου. Στην εμπρόσθια και οπίσθια όψη του αναγράφεται, σε δύο παράλληλες γραμμές, με κεφαλαία γράμματα, ανεξίτηλου μαύρου χρώματος η φράση “ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ”. Το γιλέκο και οι πινακίδες χορηγούνται από το σχολείο.
  4. Το άτομο που θα επιλεγεί θα ασκήσει τα καθήκοντά του αφού εκπαιδευτεί κατάλληλα.

               Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν μέχρι  τις 13.30 το μεσημέρι στη διεύθυνση του Σχολείου:

  1. Αίτηση (να ζητήσουν το σχετικό έντυπο).
  2. Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στη διεύθυνση του Σχολείου.

                                         Η Διευθύντρια του σχολείου

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΕΡΜΕΙΟΥ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Ιδιαίτερη επιτυχία  είχε η εκδήλωση των Εγκαινίων της Ερμείου Σχολικής Βιβλιοθήκης  που διοργάνωσε ο Σϋλλογος Διδασκόντων του 4ου Δ.Σ. την Τετάρτη 22 Μαϊου 2019.

Στις 6.00μ,μ, έγινε η Τελετή Εγκαινίων της Ερμείου σχολικής Βιβλιοθήκης ,Στην τελετή παραβρέθηκαν οι:Ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κ. Σελέκος,η Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής κ. Παναγοπούλου,ο Οργανωτικός Συντονιστής του 3ου ΠΕΚΕΣ κ. Ιγνάτιος Καράμηνας,ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου κ.Παρασκευόπουλος Μαρίνος, οι Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων: κ.Μαγαλιού Μαρία,κ.Νιάρχου Ελένη,κ.Πήλιουρας Παναγιώτης,ο Πρόεδρος της ¨Ενωσης Διευθυντών κ.Κουντούρης Τηλέμαχος,η Διευθύντρια του 35ου Περιστερίου κ Κουτσαντώνη Παρασκευή,η Διευθύντρια του 7ου Περιστερίου κ.Παπαθανασίου Βάσω,η Διευθύντρια του 9ου Χαϊδαρίου κ. Μούκα Ελένη,η Διευθύντρια του 10ου Χαϊδαρίου κ.Κάλια Βάσω.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με το καλωσόρισμα των επίσημων προσκεκλημένων,των εκπαιδευτικών ,των γονέων,των μαθητών .

Αρχικά η διευθύντρια κ. Νάου Χριστοδούλη αναφέρθηκε στην Ίδρυση της Ερμείου Βιβλιοθήλης Η Βιβλιοθήκη τη φετινή χρονιά εντάχθηκε στο Σύστημα Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και χρηματοδοτήθηκε μέσω ΕΣΠΑ.

Στη συνέχεια η υπεύθυνη Βιβλιοθήκης κ. Γιώτα Αφροδίτη μίλησε για τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της Βιβλιοθήκης.

Οι μαθητές του Ε2 μέσα από διαλόγους που έγραψε η δασκάλα τους κ. Σωτηρία Μπογδάνη εξήγησαν την προέλευση του ονόματος «ΕΡΜΕΙΟΣ».Η εικαστικός κ. Μεθυμάκη Μαρία παρουσίασε την δημιουργία του λογότυπου της Βιβλιοθήκης από τους μαθητές του Α2.

Μεγάλη ήταν η έκπληξη πρωτότυπης συγγραφής θεατρικού έργου από την θεατρολόγο κ. Ψαθά με τίτλο: «Η Αλίκη στη χώρα των βιβλίων» κι εξαιρετική η ερμηνεία(με τον συντονισμό της) από τους μαθητές της Γ2 τάξης. Η χορωδία της Δ2 τάξης με την καθοδήγηση της κ.Βλούσα Παρασκευής γέμισε την κατάμεστη αίθουσα ενθουσιασμό και χαρά.

Στο τέλος μετά τους χαιρετισμούς των επισήμων, η Διευθύντρια ευχαρίστησε κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά από το Σύλλογο Διδασκόντων που στήριξε την εκδήλωση αυτή και είπε πως «ο καθένας ξεχωριστά είναι μια σταγόνα ,όλοι μαζί γινόμαστε ωκεανός».

Το 4ο Δημοτικό σχολείο είναι μια ομάδα που συνεργάζεται:  Δάσκαλοι, Συντονιστές εκπαιδευτικού έργου,Διεύθυνση,γονείς, μαθητές, Δήμος. Η Βιβλιοθήκη είναι Κέντρο του Πολιτισμού ανοιχτό στην κοινωνία.

Στο τέλος όλοι μαζί τραγούδησαν το τραγούδι «Στων Ερμείων την αυλή».

Ο Σϋλλογος Γονέων πρόσφερε 10 λογοτεχνικά βιβλία για την ενίσχυση της Βιβλιοθήκης.Ο κύριος Τριανταφυλλόπουλος 4 βιβλία  επίσης.Επίσης ακολούθησε προσφορά εδεσμάτων από το Σϋλλογο Γονέων και γλυκών από το Ζαχαροπλαστείο ΛΟΥΞ.

Ανακοίνωση για τις εκλογές

Σας  ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό λόγω των τριπλών εκλογών (ευρωεκλογές,δημοτικές,περιφερειακές) την Παρασκευή 24/5/2019 καθώς και τη Δευτέρα 27/5/2019.Σε περίπτωση επαναληπτικών εκλογών το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό και την Παρασκευή 31/5/2019 και Δευτέρα 3/6/2019 σύμφωνα με τα οριζόμενα σε σχετική εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Ολοκληρώθηκε το ποδοσφαιρικό τουρνουά δημοτικών στο Χαϊδάρι

City View - Με θέα την Δυτική Αθήνα

Ολοκληρώθηκε η ημιτελική και τελική φάση του Σχολικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου για το 2019 στο Δήμο Χαϊδαρίου το Σάββατο 18 και Κυριακή 19 Μαΐου.

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των Δημοτικών Σχολείων και της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Χαϊδαρίου. Στο φετινό τουρνουά συμμετείχαν εκατοντάδες μαθητές, αγόρια και κορίτσια,  από τα Σχολεία του Χαϊδαρίου και πραγματοποιήθηκαν δεκάδες αγώνες. Συνολικά πήραν μέρος 11 ομάδες από τα Δημοτικά Σχολεία. Η συμμετοχή για όλους ήταν δωρεάν.

Πρωταθλητής αναδείχθηκε το 4ο Δημοτικό,το οποίο νίκησε στον τελικό της Κυριακής με σκορ 3-2 το 3ο Δημοτικό Σχολείο, ενώ στο μικρό τελικό την τρίτη θέση κατέκτησε το 2οΔημοτικό Σχολείο, το οποίο επικράτησε στον αγώνα με το 7ο με σκορ 3-1.

Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν στο ανακαινισμένο γήπεδο «Τάκης Χαραλαμπίδης». Οι μικροί αθλητές ευχαριστήθηκαν το ποδόσφαιρο και ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους σε ένα γήπεδο με σύγχρονο χλοοτάπητα που εγγυούνταν την ασφάλεια των παικτών.

Στο φετινό τουρνουά, όπως και στο περσινό δόθηκε συνέχεια στην καλλιέργεια του ευ αγωνίζεσθε, προήχθησαν οι αξίες της συλλογικότητας και της συνεργασίας μέσα από το παιχνίδι, ξεχώρισαν ιδιαίτερα ταλέντα στο ποδόσφαιρο αλλά κυρίως ευχαριστήθηκαν όλα τα παιδιά με τη συμμετοχή τους, είτε κέρδιζαν, είτε έχαναν.

 

 

Εγγραφή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2019-2020

 

Αγαπητοί γονείς

Σύμφωνα, με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, οι μαθητές εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Έως τις 11-06-2019 θα πρέπει να έχει κατατεθεί συμπληρωμένο από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών στην σχολική μονάδα, που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, το σχετικό έντυπο(θα το προμηθευτείτε από τη διευθύντρια).Σε περίπτωση υποβολής εκπρόθεσμης αίτησης εγγραφής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, μετά τις 11 Ιουνίου 2019, απαιτείται η γραπτή έγκριση του οικείου Διευθυντή Π.Ε. και μόνο για λόγους που κρίνονται ιδιαίτερα σοβαροί.

Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται

α) οι μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτουςακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί.

β) οι μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως, πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/μονογονεϊκές οικογένειεςγονείς με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι). πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και τα παιδιά τους φοιτούν σε σχολικές μονάδες Π.Ε με εγγραφή στο πρωινό πρόγραμμα, και δεν είναι ενταγμένα στις λειτουργούσες Δ.Υ.Ε.Π.

 

Το 4ο Δημοτικό πήρε την πρώτη θέση στη διοργάνωση τουρνουά ποδοσφαίρου!!

 

Ήταν μια καταπληκτική ημέρα για την ομάδα του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χαδαρίου που κέρδισε επάξια την α΄θέση στο τουρνουά ποδοσφαίρου το οποίο διοργάνωσε ο Δήμος μεταξύ των σχολείων του Χαϊδαρίου.Το σημαντικό είναι ότι πρόκειται για άριστα παιδιά, τόσο στις επιδόσεις όσο και στο χαρακτήρα , που διαπρέπουν και στον αθλητισμό.Με συνεργασία , τεχνική και ήθος έδωσαν ένα μεγάλο μήνυμα : το ποδόσφαιρο μπορεί να γίνει από όλους μας ένα ευγενές άθλημα.

«  Δημοτικό Σχολικό Τουρνουά Ποδοσφαίρου  2019 »

 

ΔΗΜΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ

Δ/ΝΣΗ ΝΕΟΛΑΙΑΣ , ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ  &  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ ΣΑΒΒΑΤΟ  18/5/2019

 

09:30 4ο – 2ο   Α
10:30 7ο – 3ο Β

 

 

Το Σάββατο  18/5/2019  θα διεξαχθούν  οι δύο ημιτελικοί.

 

 Η μετάβαση των μαθητών στο γήπεδο Τ. Χαραλαμπίδης, και τις δύο μέρες  θα γίνει με ευθύνη των ομάδων,  καθώς δεν θα διατεθεί πούλμαν.

 

Οι ομάδες θα πρέπει να βρίσκονται στο γήπεδο το αργότερο 30  λεπτά πριν την έναρξη  των αγώνων.

 

 Όλοι οι αγώνες θα έχουν διάρκεια 2 ημίχρονα των 25 λεπτών.

 

Σε περίπτωση ισοπαλίας δεν υπάρχει παράταση, ο αγώνας θα κριθεί στα πέναλτυ.

 

ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ   20/5/2019

 

09:30 ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ Α- ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ Β   3Η– 4Η ΘΕΣΗ
10:30 ΝΙΚΗΤΗΣ Α- ΝΙΚΗΤΗΣ Β 1Η– 2Η ΘΕΣΗ

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΘΑ ΑΠΟΝΕΜΗΘΟΥΝ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΛΑ ΣΤΟΥΣ 4 ΦΙΝΑΛΙΣΤ.

 

 

 

Ο Αν. Προϊστάμενος Αθλητισμού

 

                                                                                             Κατραμάδος Διονύσης