ΘΕΜΑ: «Εκδήλωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου»

Σας ενημερώνουμε ότι η εορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 10.30π.μ. Προβλεπόμενη ώρα ολοκλήρωσης της εορτής :11.30π.μ.  Οι μαθητές αποχωρούν από το σχολείο με τη λήξη της εορτής με ευθύνη των γονέων τους. Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει την ημέρα αυτή.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Κλειστό το σχολείο την Τρίτη 26-11-2019 λόγω επιμόρφωσης εκπαιδευτικών

Αγαπητοί γονείς,

την Τρίτη 26-11-2019 το σχολείο δε θα λειτουργήσει λόγω επιμόρφωσης εκπαιδευτικών με θέμα:

«Σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία στην υπηρεσία του εκπαιδευτικού. Web 2.0 & Digital Storytelling»

Οργανωτικός & Επιστημονικός Υπεύθυνος, Σ.Ε.Ε. ΠΕ70: Δρ Παρασκευόπουλος Μαρίνος Ε Π

 

ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10.00 ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10:00 ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

25-11-2019

Σύμφωνα με απόφαση της Περιφέρειας Αττικής,  λόγω της κακοκαιρίας όλα τα σχολεία στην Αττική (Λύκεια, Γυμνάσια, Δημοτικά, Νηπιαγωγεία και Παιδικοί Σταθμοί)  τη Δευτέρα θα λειτουργήσουν μετά τις 10:00.

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΟΥ  

Αποτέλεσμα εικόνας για ανακύκλωση

Την Παρασκευή 29.11.2019 και ώρες 9:00 – 13:00 στο 2ο κλειστό  Γυμναστήριο του Δήμου,  στο πλαίσιο της εκστρατείας που πραγματοποιείται  με την υποστήριξη της ΚΕΔΕ και τη συνεργασία του ΣΚΑΙ,  θα πραγματοποιηθεί  κοινή ενέργεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των δημοτών και των μαθητών Δημοτικών Σχολείων για την Ανακύκλωση Συσκευασιών από πλαστικό, γυαλί, χαρτί, αλουμίνιο και λευκοσίδηρο, στους μπλε κάδους ανακύκλωσης

Σύνθημα της δράσης : «Ανακύκλωσε στους Μπλε Κάδους του Δήμου σου» 

Στο ειδικά  διαμορφωμένο  σκηνικό με θέμα την Ανακύκλωση στον μπλε κάδο  με ενημερωτικό περίπτερο, banners, και κάδους  οι μαθητές των δημοτικών σχολείων, θα ενημερωθούν το  για την Ανακύκλωση Συσκευασιών στον μπλε κάδο και τον μπλε κώδωνα με τη χρήση σειράς παιχνιδιών Ανακύκλωσης και άλλων δημιουργικών δραστηριοτήτων.

Οι συμμετέχοντες θα κερδίσουν μικρά συμβολικά δώρα αλλά και θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στην κλήρωση δύο ποδηλάτων.

Η συγκεκριμένη εκστρατεία ενημέρωσης για την ανακύκλωση, θα επικοινωνηθεί συνολικά από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, το ΣΠΟΡ FM καθώς και το SKAI.gr και  έχει στόχο να μας κινητοποιήσει για να αλλάξουμε συνήθειες και να βάλουμε την ανακύκλωση στην καθημερινότητά μας, συμβάλλοντας και στην επιτυχία του τοπικού σχεδιασμού του Δήμου μας.

Τέλος την ίδια ημέρα και ώρα  θα λάβει χώρα η ψυχαγωγική – εκπαιδευτική δράση «Λούνα Παρκ της Ανακύκλωσης».

 

ΘΕΜΑ: «Αγώνας Ανωμάλου Δρόμου στον Διομήδειο Βοτανικό Κήπο»

 

Η Διεύθυνση Νεολαίας, Αθλητικών & Πολιτιστικών Υπηρεσιών, του Δήμου Χαϊδαρίου, διοργανώνει την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019 στον « Διομήδειο Βοτανικό Κήπο», Αγώνα Ανωμάλου Δρόμου, για μαθητές και μαθήτριες Δημοτικών Σχολείων (Γ’-Δ’-Ε’ & ΣΤ’ Τάξης), και Γυμνασίων της πόλης μας.

Οι αγώνες περιλαμβάνονται στον ετήσιο προγραμματισμό  δράσεων του τμήματος Αθλητισμού. Ο στόχος μας είναι να δοθεί στα παιδιά η δυνατότητα να βρεθούν και να γνωρίσουν το ξεχωριστής φυσικής ομορφιάς περιβάλλον του Βοτανικού Κήπου, να αθληθούν μέσα σε αυτό, βάζοντας τις βάσεις για έναν αθλητικό και υγιεινό τρόπο ζωής. Ταυτόχρονα επιθυμούμε με αυτήν τη δράση  να πάρουν ψυχοκινητικά, συναισθηματικά και γνωστικά ερεθίσματα συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη και διαμόρφωση της προσωπικότητας τους.

Στην πετυχημένη υλοποίηση της διοργάνωσης θα συμβάλει αποφασιστικά και η δική σας προτροπή και παρότρυνση, για μαζική συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών. Περιμένουμε τις συμμετοχές από το δικό σας σχολείο και βέβαια μετά την ολοκλήρωση της διοργάνωσης θέλουμε τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας.

 

Ο Αν. Προϊστάμενος Αθλητισμού                                                          Η Αντιδήμαρχος

Κατραμάδος Διονύσης                                                                              Μπέλα Ελένη

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

1.Τις προσεχείς ημέρες πιθανόν να ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος των σχολικών γευμάτων .Για λόγους καλού συντονισμού, καλό είναι κάθε μαθητής να φέρει τσάντα γευμάτων την οποία θα αφήσει στο ντουλαπάκι του. Κι έτσι όποια μέρα κι αν αρχίσει το πρόγραμμα θα είμαστε απολύτως έτοιμοι.

Σημείωση: Τα παιδιά του Ολοήμερου φέρνουν κανονικά το φαγητό τους μέχρι να ξεκινήσει το πρόγραμμα.

2.Την Τρίτη  26-11-2019 θα γίνει επιμορφωτική ημερίδα για τους  εκπαιδευτικούς του σχολείου μας ,από τον υπεύθυνο συντονιστή Εκπαιδευτικών θεμάτων κ. Παρασκευόπουλο Μαρίνο.Το σχολείο δε θα λειτουργήσει την ημέρα αυτή.

3.Αναφορικά με το Ολοήμερο δεν έχουμε ακόμη τέταρτο τμήμα .Τα τρία ήδη υπάρχοντα τμήματα έχουν τη δυνατότητα να σχολάνε ή στις 15.00μ.μ. ή στις 16.00μ.μ.

Ευχαριστίες προς το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας

 

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας  τόσο κατά το παρελθόν, όσο και τώρα έχει επιδείξει αμέριστη συμπαράσταση στο σχολείο μας και αξιόλογο έργο.

Έτσι με την προσωπική παρέμβασή τους τα μέλη του Δ.Σ. το προηγούμενο Σάββατο έβαψαν το χώρο του προαυλίου μπροστά από το κυλικείο ,όπου ήταν γεμάτος με συνθήματα από εξωσχολικούς.

Επίσης μέλη του συλλόγου γονέων έκαναν δωρεά στο σχολείο βιβλία λογοτεχνικά για τον εμπλουτισμό της Βιβλιοθήκης μας.

Για τους παραπάνω λόγους και για ακόμη περισσότερους, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε μέσω του Δ.Σ. του Συλλόγου, όλους εσάς τους γονείς για τη στήριξη σας προς το σχολείο μας. Με διάθεση συνεργασίας μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών μπορούμε να ελπίζουμε ότι πολλά προβλήματα θα βρίσκουν τη λύση τους, πάντα με γνώμονα το καλό των μαθητών μας και παιδιών σας.

Σας ευχαριστούμε θερμά

Η Διευθύντρια και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας

 

Πρωινή προσέλευση μαθητών

 

Αγαπητοί γονείς, σύμφωνα με το ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ΄ΑΡΙΘΜ.79/2017  σας υπενθυμίζουμε πως το προβλεπόμενο διάστημα υποδοχής των μαθητών είναι 8.00-8.15 π.μ..

    Με λύπη μας διαπιστώνουμε πως συνεχίζεται η καθυστερημένη προσέλευση ορισμένων μαθητών το πρωί.

Οι εφημερεύοντες οφείλουν να κλείσουν την είσοδο στις 8.15π.μ. για να μεταβούν στο προαύλιο για την εποπτεία των τάξεών τους.

Η καθυστερημένη προσέλευση εμποδίζει

  • το κλείδωμα της πόρτας της αυλής,
  • εκθέτει τους μαθητές σε κίνδυνο,
  • διαταράσσει τη λειτουργία των τάξεων και
  • αμβλύνει κάθε έννοια συνέπειας και τάξης που προσπαθεί να διαμορφώσει το σχολείο στους μαθητές του.

Σας γνωρίζουμε λοιπόν ότι  εφεξής στις 8.15 π.μ. η είσοδος θα κλείνει. Σε περίπτωση αργοπορίας ,η είσοδος θα ανοίγει μετά το πέρας της προσευχής.(Χτυπήστε το κουδούνι ή τηλεφωνήστε στο 2105810487)

 

Παρέλαση μαθητών

Οι μαθητές/τριες που συμμετέχουν στην παρέλαση θα πρέπει να βρίσκονται την Δευτέρα 28/10/2019 και ώρα 10:45 π.μ στη συμβολή των οδών Στρ. Καραϊσκάκη και Σάμου. Μετά τη λήξη της παρέλασης οι μαθητές θα αποχωρήσουν, με τη συνοδεία των γονέων-κηδεμόνων τους, από τη συμβολή των οδών Στρ. Καραϊσκάκη και Χίου.

Από το Σ.Δ.