Κλειστά όλα τα σχολεία της χώρας για 14 ημέρες

Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι κατόπιν εισήγησης της Ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Λοιμωξιολόγων, η Kυβέρνηση αποφάσισε να κλείσουν από αύριο Τετάρτη 11/3/2020 και για 14 ημέρες όλα τα σχολεία της χώρας. Το έκτακτο αυτό μέτρο γίνεται για προληπτικούς λόγους με στόχο τη μείωση της διασποράς του ιού στην κοινότητα.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Ευχαριστήρια επιστολή

Αγαπητοί γονείς εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες

1.στο Σύλλογο Γονέων για την ευγενική προσφορά δύο tablet για το μάθημα ρομποτικής

2.τον κ.Καλογερόπουλο για την προσφορά υδραυλικών ειδών

3.τους γονείς -κηδεμόνες για την προσφορά λογοτεχνικών βιβλίων για τον εμπλουτισμό της Ερμείου Βιβλιοθήκης

Με εκτίμηση,η διευθύντρια

«Ενημέρωση για την Εορτή των Τριών Ιεραρχών » 

 

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020 το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά όπως και το Ολοήμερο. Θα γίνει εκκλησιασμός της Στ Δημοτικού, αρτοκλασία και μοίρασμα άρτου σε όλους τους μαθητές .Επίσης θα γίνει ενημέρωση για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων.

                                       

                                       Από το Σ.Δ. του σχολείου