Καλό καλοκαίρι !! Από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών του 4ου Δ.Σ. Χαϊδαρίου


Αγαπητοί γονείς,
Την Παρασκευή 26-06-2020 θα δοθούν οι τίτλοι προόδου και οι τίτλοι σπουδών καθώς και οι βαθμολογίες Γ΄ τριμήνου στους μαθητές του σχολείου με τον εξής τρόπο:
Λόγω των μέτρων για αποφυγή του συγχρωτισμού παρακαλούμε να τηρηθεί το ωράριο προσέλευσης και ο τρόπος αποχώρησης. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών Α και Β τάξεων θα περιμένουν τους μαθητές στην έξοδο της Αγίας Γρηγορούσης ενώ των Γ-Δ-Ε-ΣΤ τάξεων στην έξοδο μπάσκετ του σχολείου ,στις αντίστοιχες ώρες.
Από τη Διεύθυνση του 4ου Δ.Σ. Χαϊδαρίου
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ
Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε!
Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο
Για περισσότερες πληροφορίες, υποστήριξη ή παρέμβαση μπορείτε να απευθυνθείτε στην ειδική ομάδα επιστημόνων του ΕΟΔΥ :
Για ιατρική υποστήριξη και παρέμβαση: 210 5212054, 210 5212056, 2105212058
Για ψυχολογική υποστήριξη και παρέμβαση: 215 215 6060
Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 4 /5 /2020 και Παρασκευή 5/5/2020 θα δοθεί στους μαθητές η βαθμολογία του 2ου τριμήνου σε ατομικό φάκελο. Για τα παιδιά που δεν παρακολουθούν τα μαθήματα παρακαλούνται οι γονείς να προσέλθουν για την παραλαβή της βαθμολογίας στο σχολείο τις παραπάνω μέρες από τις 13:15 ως τις 14 :00.
Αγαπητοί γονείς της Α και Β τάξης
Λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ για την επανέναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπως και τις σχετικές εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ σας ενημερώνουμε ότι:
Για την αποφυγή συγχρωτισμού κατά την αποχώρηση των μαθητών/τριών της Α και Β τάξης θα ακολουθείται η εξής σειρά:
1.Πρώτα θα δίνονται οι μαθητές του Α1 τμήματος.
2.Στη συνέχεια οι μαθητές του Α2
3.Ακολούθως του Α3
4.Μετά αποχωρεί το Β1
5.Τέλος το Β2
Τα αδερφάκια και μόνο των μαθητών αυτών των τμημάτων αποχωρούν μαζί με το αδερφάκι τους από την ίδια είσοδο ανεξαρτήτως τάξης.
Οι γονείς: Περιμένουν τα παιδιά τους με συγκεκριμένη σειρά. Τις θέσεις καταλαμβάνουν πρώτα οι γονείς των μαθητών της Α1 τάξης.Στη συνέχεια οι γονείς του Α2 κλπ
Κρατιούνται αποστάσεις 1.5 μέτρου ούτως ώστε να μην υπάρξει συγχρωτισμός κατά την αποχώρηση. Θα υπάρχει σήμανση στο δάπεδο για να κρατάμε τις αποστάσεις.
Χρειάζεται να επιδείξουμε όλοι υπομονή και κατανόηση γιατί είμαστε πρότυπα για τα παιδιά μας.
Οι μαθητές των Γ΄,Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄τάξεων αποχωρούν από την άλλη είσοδο συνοδευόμενοι από τους/τις εκπαιδευτικούς των τάξεων που διδάσκουν την τελευταία ώρα.
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Ενόψει της επαναλειτουργίας των δημοτικών σχολείων από Δευτέρα 1 Ιουνίου έως Παρασκευή 26 Ιουνίου, καλούμαστε να λειτουργήσουμε με τις συστάσεις του ΥΠΑΙΘ λόγω του COVID 19.
Τα τμήματα που ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τους 15, χωρίζονται σε δύο υποτμήματα και λειτουργούν εναλλάξ ανά βδομάδα κατά τις ημέρες Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή και Τρίτη-Πέμπτη. Συγκεκριμένα, όσοι ξεκινήσουν Δευτέρα 1 Ιουνίου ή Τρίτη 2 Ιουνίου θα έρθουν τις εξής ημερομηνίες αντίστοιχα:
| Δευτέρα, 1 Ιουνίου | Τρίτη, 2 Ιουνίου |
| Τετάρτη, 3 Ιουνίου | Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2020 |
| Παρασκευή, 5 Ιουνίου | Αργία Αγ. Πνεύματος (Δευτέρα, 8 Ιουνίου) |
| Τρίτη, 9 Ιουνίου | Τετάρτη, 10 Ιουνίου |
| Πέμπτη, 11 Ιουνίου | Παρασκευή, 12 Ιουνίου |
| Δευτέρα, 15 Ιουνίου | Τρίτη, 16 Ιουνίου |
| Τετάρτη, 17 Ιουνίου | Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2020 |
| Παρασκευή, 19 Ιουνίου | Δευτέρα, 22 Ιουνίου |
| Τρίτη, 23 Ιουνίου | Τετάρτη, 24 Ιουνίου |
| Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2020 | Παρασκευή, 26 Ιουνίου |
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας θα αφιερώσουν τον απαραίτητο χρόνο ώστε να εξηγήσουν στους μαθητές τους παραπάνω κανόνες –και όχι μόνο- που πρέπει να τηρούνται λόγω του COVID 19 (αποστάσεις μεταξύ τους, καθαρισμός χεριών κ.α.). Ωστόσο η δική σας συνεργασία και βοήθεια θα είναι πολύτιμη για το σχολείο μας, σε αυτό το διαφορετικό, μικρό και νέο ξεκίνημα της λειτουργίας του.
Με εκτίμηση
Από τη διεύθυνση
και το σύλλογο διδασκόντων
του 4ου Δ.Σ. Χαϊδαρίου
Αγαπητοί γονείς,
Σας πληροφορούμε ότι σύμφωνα με τις δηλώσεις της υπουργού Παιδείας τα σχολεία θα επαναλειτουργήσουν από την ερχόμενη Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020 ως 26 Ιουνίου.
Τις ερχόμενες ημέρες αναμένουμε εγκύκλιο με οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας.
Το σχολείο θα πάρει τα δέοντα μέτρα(καθαριότητα,αντισηπτικά,αποστάσεις κλπ)
Σας παρακαλούμε να παρακολουθείτε τα email σας στα οποία θα σταλεί το πρόγραμμα που θα ακολουθήσουν οι μαθητές της τάξης σας καθώς και οδηγίες για την καλύτερη οργάνωση.
Παιδιά,καλή αντάμωση
Το πρόγραμμα του τηλεοπτικού σχολείου της ΕΡΤ2 από τη Δευτέρα 25 Μαΐου έως και την Παρασκευή 29 Μαΐου 2020 έχει ως εξής:
Πρόγραμμα Δευτέρας 25/05/2020
– ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α’ – Β’: Οι πειρατές στο νησί της επικοινωνίας
– ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ’ – Δ’: Κοίτα πώς γυμνάζομαι παίζοντας
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ’ – Ε΄: Συμμιγείς αριθμοί
– ΓΛΩΣΣΑ Ε’ – ΣΤ’: Ενεργητική και παθητική σύνταξη
Πρόγραμμα Τρίτης 26/05/2020
– ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α’ – Β’: Βήματα και σχήματα με τη φαντασία
– ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ’ – Δ΄: Ελισαβετιανό θέατρο
– ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε’ – ΣΤ’: Η οικογένεια
– ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΤ’: Μέρες και μήνες – Ώρα
Πρόγραμμα Τετάρτης 27/05/2020
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ’: Πώς λύνω προβλήματα
– ΙΣΤΟΡΙΑ Δ’: Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
– ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε’ – ΣΤ’: Γυμνάζομαι με μια καρέκλα
– ΜΟΥΣΙΚΗ Ε’ – ΣΤ’: Συνήχηση
Πρόγραμμα Πέμπτης 28/05/2020
– ΓΛΩΣΣΑ Γ’: Ουσιαστικά – προσωπικές και κτητικές αντωνυμίες
– ΑΓΓΛΙΚΑ Δ’ – ΣΤ’: Ξενάγηση στο Λονδίνο
– ΓΛΩΣΣΑ Ε’ – ΣΤ΄: Οι βαθμοί του επιθέτου
– ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ’: Το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας
Πρόγραμμα Παρασκευής 29/05/2020
– ΓΛΩΣΣΑ Α’: Γραπτός λόγος – Ασκήσεις ορθογραφίας
– ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ’: Η παραβολή του Ασώτου
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε’- ΣΤ’: Τα γεωμετρικά σχήματα και οι ιδιότητές τους
– ΓΑΛΛΙΚΑ Ε’ – ΣΤ΄: Η τάξη μου
Τα μαθήματα είναι διαθέσιμα στην υβριδική πλατφόρμα της ΕΡΤ, στην ιστοσελίδα webtv.ert.gr/shows/mathainoume-sto-spiti/, καθώς και στο official κανάλι της ΕΡΤ στο YouTube
.