Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου)

Εκπρόσωποι μαθητών-τριών της Στ’ τάξης ανταλλάσσουν σκέψεις – ιδέες – προβληματισμούς για την Προστασία του του Περιβάλλοντος με τον Δήμαρχο μας κ. Ζαμπούκη σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συνάντηση.

 

Ενημέρωση για το πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα

Tο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» εξασφαλίζει επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή, σπουδαστή και φοιτητή, που εμπίπτει σε συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop). Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και στοχεύει στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής κοινότητας και την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου.

Η ημερομηνία γενικής λήξης του Προγράμματος είναι η Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021.

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ

Για την αφίσα κάντε κλικ εδώ

Δήλωση αποτελέσματος αυτοδιαγνωστικού τεστ (self-test) στην ηλεκτρονική πλατφόρμα

Αγαπητοί γονείς,

επειδή γνωρίζουμε τη δυσκολία δήλωσης του αποτελέσματος  self-test των παιδιών σας στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr για να σας διευκολύνουμε να μπαίνετε κατευθείαν στη πλατφόρμα , πατήστε εδώ

Εκπαιδευτική επίσκεψη της ΣΤ τάξης στον Ο.Φ.Θ.Α.

Την Τετάρτη 26 Μαΐου 2021 τα τμήματα της ΣΤ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις του Ο.Φ.Θ.Α. και ενημερώθηκαν από τον Υπεύθυνο Εκπαιδευτή για θαλάσσια αθλήματα του Ιστιοπλοϊκού Τμήματος του Συλλόγου.

Διαπροσωπικές σχέσεις συνεργαζόμενων μαθητών (eTwinning)

Το e-Twinning αποτελεί μια πολυεπίπεδη δραστηριότητα. Βελτιώνει την παιδαγωγκή διαδικασία, προσθέτει αξία στη συμβατική μάθηση των γνωστικών αντικειμένων που διδάσκονται οι μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο και τους εισάγει στη χρήση πολλών web 2.00 εργαλείων. Ωστόσο τα οφέλη είναι επίσης παιδαγωγικά, κοινωνικά, πολιτισμικά. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με παιδιά της ηλικίας τους που ζουν σε διαφορετικές χώρες της Ευρώπης( ή και της Ασίας), ανταλλάσσουν απόψεις, βρίσκουν κοινά ενδιαφέροντα και αντιλαμβάνονται πως όλοι πάνω σ’ αυτή τη γη είμαστε απλώς…άνθρωποι. Έτσι οι μαθητές καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος είχαν τη δυνατότητα να επικοινωνούν με τους νέους τους φίλους κατά τις προκαθορισμένες ώρες( 3 φορές την εβδομάδα) και να συζητούν μαζί τους για απλά πράγματα όπως το αγαπημένο τους άθλημα ή φαγητό, ή να μοιράζονται τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς τους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο βίωσαν την περίοδο της καραντίνας. Οι μαθητές διαπίστωσαν πως παιδιά από τόσες διαφορετικές χώρες βίωναν ακριβώς τα ίδια συναισθήματα λόγω της παρατεταμένης αποχής από την καθημερνή ρουτίνα του σχολείου και η απόσταση από φίλους και εξωσχολικές δραστηριότητες.

Οι μαθητές εν ώρα δράσης(ηλεκτρονικό βιβλίο)!

Σημαντικές Γυναίκες Επιστήμονες (e Twinning)

Στις γυναίκες-πρωτοπόρους της επιστημής αφιερώσαμε το τελευταίο μήνα τους προγράμματος. Μελετήσαμε τη ζωή και το έργο των : MARIE CURIE,RITA LEVIMONTALCINI,ELIZABETH BLACKWELL,ROSALIND FRANKLIN,CANAN DAĞDEVİREN.

Αφού ολοκληρώσαμε τις δράσεις, οι μαθητές παρήγαγαν ένα βίντεο “pass the mic”. Καθένας τους μας δίνει σημαντικές πληροφορίες για τις γυναίκες που μελετήθηκαν και στη συνέχεια δίνει τον λόγο(και το μικρόφωνο!) σε μαθητή άλλης χώρας.

 

Επαναλειτουργία Σχολικών Μονάδων στις 10 Μαΐου 2021

Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID-19 σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

  • Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19 . Δείτε εδώ
  •  ΦΕΚ . Δείτε εδώ

 

Εβδομάδα Επιστήμης και Τεχνολογίας (eTwinning)

Η Εβδομάδα  Επιστήμης και Τεχνολογίας εορτάζεται από το 1985, διαφορετική περίοδο για κάθε χώρα. Στην Ελλάδα εορτάζεται την τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου. Εμείς σε συνεργασία με τις υπόλοιπες χώρες του προγράμματος επιλέξαμε να την εορτάσουμε, τη δεύτερη εβδομάδα του Μαρτίου, περίοδος εορτασμού της αγγλικής εβδομάδας (ευτυχώς προλάβαμε πριν κλείσουν τα σχολεία!!!)

Μετά τις δράσεις της εβδομάδας μαθητές από όλες τις συνεργαζόμενες χώρες, χωρισμένοι σε τρεις ομάδες, δημιούργησαν  συνεργατικό Videos  με αποφθεύγματα επιστημόνων.

2 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Μ’ ένα βιβλίο ταξιδεύω…

Τα παιδιά μας γιορτάζουν τη Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και μας παρουσιάζουν τις εργασίες τους και τα δικά τους βιβλία.

Νέα Ανακοίνωση σχετικά με τις εγγραφές στην Ά τάξη

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Λόγω αναστολής λειτουργίας των Σχολείων εξαιτίας του covid-19, οι εγγραφές στην Ά τάξη συνεχίζονται κανονικά μέχρι τις 19 Μαρτίου 2021, με νέα ώρα εγγραφών 10 το πρωί με 12 το μεσημέρι.

6 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Με αφορμή τη Παγκόσμια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο, εκπαιδευτικοί και μαθητές-τριες του σχολείου μας ανταλλάσσουν σκέψεις, πληροφορίες, ιδέες και πραγματοποιούν διάφορες δράσεις (βιβλιοπαρουσιάσεις, εικαστικά εργαστήρια, ομιλίες).

Εγγραφές στην Α’ τάξη στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2021-2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εγγραφές στην Α’ τάξη στα Δημοτικά Σχολεία

για το σχολικό έτος 2021-2022

Οι εγγραφές στην Α’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα πραγματοποιηθούν από

1 έως 20 Μαρτίου 2021.

Στην Α’ τάξη για το σχολικό έτος 2021-2022 εγγράφονται οι μαθητές που γεννήθηκαν

από 1/01/2015 έως 31/12/2015.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά

  1. Αίτηση εγγραφής (συμπληρώνεται στο σχολείο)
  2. Πιστοποιητικό γέννησης
  3. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας Παιδιού
  4. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ)
  5. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή (μόνο λογαριασμό του ηλεκτρονικού ΔΕΗ ή άλλης εταιρείας)
  6. Βεβαίωση Φοίτησης του Νηπιαγωγείου

Επισήμανση

α) Οι εγγραφές θα γίνονται καθημερινά από τις 13:30 έως τις 14:00

β) Για αποφυγή συνωστισμού η είσοδος στο σχολείο θα γίνεται με μάσκα, κατά σειρά προτεραιότητας και κρατώντας τις ανάλογες αποστάσεις

γ) Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε με τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δράσεις για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (eTwinning)

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο Insafe/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν, με σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας. Χρόνο εορτασμού :η δεύτερη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα!(περισσότερες πληροφορίες https://www.saferinternetday.org/)

Έτσι η 9η Φεβρουαρίου 2021 αφιερώθηκε σε δράσεις σχετικές με το ασφαλές διαδίκτυο και με στόχο οι μαθητές να κατανοήσουν τι σημαίνει σωστή και δημιουργική ψηφιακή συμπεριφορά, αλλά και πως μπορούν να αντιμετωπίσουν διαδικτυακά προβλήματα και να προστατέψουν τον εαυτό τους.

Ενδεικτικές δράσεις:

Σλόγκαν των μαθητών του προγράμματος

Ένας μαθητής από κάθε χώρα ζωγράφισε με το δικό του τρόπο μια λέξη και τα έργα όλων μαζί δημιούργησαν ένα μήνυμα για την ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο.

Δημιουργήσαμε από κοινού με τους εταίρους μας ένα βίντεο που περιείχε καλές πρακτικές χρήσης διαδικτύου. Το παρακολουθήσαμε όλοι μαζί και εκφράσαμε απόψεις και προβληματισμούς που αποτέλεσαν το έναυσμα για έναν εποικοδομητικό διάλογο.

 

Το τρενάκι της Ανακύκλωσης έφτασε στο σχολείο μας

Το τρενάκι της Ανακύκλωσης έφτασε και στο σχολείο μας! Οι μαθητές μας ήδη ανέβηκαν και ξεκίνησαν το ταξίδι τους για τη

Χώρα της Ανακύκλωσης

Ανεβείτε και εσείς μαζί τους : Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, γονείς, συγγενείς, φίλοι και όλοι μαζί πάμε μέσα από το

Follgreen.gr

για ένα ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Βρείτε εδώ την επιστολή προς τους γονείς και οδηγίες

Βρείτε εδώ πώς λειτουργεί

 

Ενδεικτικές δράσεις Δεκεμβρίου eTwinninng

Κάθε χώρα-εταίρος του προγράμματος “Science: The Most Real Guide” ασχολήθηκε με έναν επιστήμονα-εκπρόσωπο της. Αφού οι μαθητές μελέτησαν στοιχεία για τη ζωή και το έργο των επιστημόνων, ασχολήθηκαν με διάφορες δραστηριότητες και παρήγαγαν υπέροχα έργα! Τα αποτελέσματα αποτυπώθηκαν σε ένα συνεργατικό ηλεκτρονικό βιβλίο.

Χρησιμοποιώντας το web 2.00 εργαλείο canva τα παιδιά σχεδίασαν χριστουγεννιάτικες κάρτες με ευχές για τους συμμαθητές τους από τον Τουρκία!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση-Υπεύθυνη δήλωση

Την Υπεύθυνη Δήλωση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών Δημοτικών Σχολείων τη βλέπετε εδώ.

 

Αγιασμός 4ου Δ.Σ. Αλεξανδρούπολης – Ανακοινώσεις

  • Τη Δευτέρα οι μαθητές θα προσέλθουν χωρίς τσάντες στις 10:00 π.μ. ακριβώς από τις αυλόπορτες που έχουν οριστεί τα τμήματά τους με ταμπελάκια.
  • Α, Δ και Ε τάξη από την Κεντρική είσοδο. (Δείτε τη παρακάτω εικόνα)
  • Β, Γ και ΣΤ τάξη από Πάνω-βοηθητική είσοδο (Δείτε τη παρακάτω εικόνα)
  • Κάθε εκπαιδευτικός της τάξης θα περιμένει στην αυλή τους μαθητές του, κρατώντας το ταμπελάκι του τμήματός του.
  • Οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις 11:15.
  • Από την Τρίτη 15/9/2020 το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά (πρωινή + μεσημεριανή ζώνη Ολοήμερου). Μέχρι νεωτέρων διευκρινιστικών οδηγιών σχετικά με τη σίτιση στο Ολοήμερο, παρακαλούμε οι μαθητές να έχουν μαζί τους ξηρά τροφή (σάντουιτς, πίτες, φρούτα, τοστ).
  • Το Κυλικείο δε θα λειτουργήσει μέχρι  30/9/2020 , γι΄αυτό κάθε μαθητής πρέπει να έχει το κολατσιό και το νερό του στη τσάντα.
  • Η μη ιατρική μάσκα είναι υποχρεωτική για όλους (εκπαιδευτικούς και μαθητές). Μαθητές χωρίς μάσκα δεν εισέρχονται στον αύλειο χώρο του σχολείου.
  • Κάθε μαθητής πρέπει να έχει τη μάσκα σε σακουλάκι οπωσδήποτε και μία ακόμη εφεδρική.

Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς

Αγαπητοί μας γονείς και παιδιά

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Είμαστε πανέτοιμοι να σας υποδεχτούμε στο σχολείο μας για να ξεκινήσουμε όλοι μαζί μία νέα πολύ δημιουργική χρονιά.

Εκείνο που πρέπει κατά τη γνώμη μας όλοι να τηρήσουμε ευλαβικά είναι τα μέτρα προστασίας και υγιεινής. Αν είμαστε όλοι προσεκτικοί και συνεπείς στη τήρησή τους, όλα θα είναι όπως πάντα και εμείς ΑΣΦΑΛΕΙΣ.

Σας περιμένουμε, λοιπόν, όλους !

Καλή μας χρονιά με υγεία και πολλές ευχές να πάνε όλα καλά!

 

Ακολουθούν οδηγίες του ΕΟΔΥ . Παρακαλούμε διαβάστε τες προσεκτικά.

 

 

Συμπτώματα λοίμωξης COVID-19

Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι πυρετός και βήχας. Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:

  • Δυσκολία στην αναπνοή
  • Μυαλγίες
  • Ρίγος
  • Πονοκέφαλος
  • Δυσκαταποσία
  • Ρινική καταρροή/συμφόρηση
  • Ναυτία / έμετος
  • Κοιλιακός πόνος, διαρροϊκές κενώσεις

Αποτελέσματα μελετών καταδεικνύουν ότι τα παιδιά δεν αποτελούν τη συνήθη πηγή μετάδοσης του ιού SARS-CoV-2, σε αντίθεση με το ρόλο που διαδραματίζουν στη διασπορά άλλων αναπνευστικών ιών όπως ο ιός της εποχικής γρίπης.

 

Οδηγίες ατομικής υγιεινής

 

  • Παραμονή κατ’ οίκον και αποχή από την παρακολούθηση μαθημάτων ή την εργασία οποιουδήποτε ατόμου εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού ή πυρετό. Οι γονείς θα πρέπει να ειδοποιούν άμεσα το σχολείο.
  • Αποφυγή στενής επαφής, εφόσον αυτό είναι δυνατό, με οποιοδήποτε άτομο εμφανίζει πυρετό ή συμπτώματα από το αναπνευστικό, όπως βήχα ή πταρμό.
  • Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
  • Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων. Το κάθε παιδί θα πρέπει να χρησιμοποιεί μόνο τα δικά του αντικείμενα.
  • Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, απόρριψη του χρησιμοποιημένου χαρτομάντιλου στους κάδους απορριμμάτων και επιμελές πλύσιμο των χεριών.
  • Τα παιδιά δεν πρέπει να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα, καθώς και να χρησιμοποιούν κοινά σκεύη όπως ποτήρια και μπουκάλια. Συστήνεται η χρήση ατομικού μπουκαλιού ή παγουριού από το κάθε παιδί.
  • Τακτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα όταν είναι εμφανώς λερωμένα, και οπωσδήποτε πριν τη λήψη τροφής και υγρών, μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα και μετά από πιθανή επαφή με εκκρίσεις ή άλλα σωματικά υγρά. Θα ακολουθεί προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
  • Η υγιεινή των χεριών για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα με χρήση αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος, που θα βρίσκεται κοντά στην είσοδο κάθε αίθουσας διδασκαλίας, θα πρέπει να εφαρμόζεται συχνά και σε κάθε περίπτωση που αυτό κρίνεται απαραίτητο, κατά προτίμηση υπό την εποπτεία εκπαιδευτικού της τάξης, ιδιαίτερα για τα μικρότερα παιδιά.

 

Οδηγίες για τον τρόπο χρήσης της προστατευτικής μάσκας

 

Γιατί οι άνθρωποι φορούν μάσκες αυτήν την περίοδο;

  • Γιατί ο νέος κορωνοϊός ή αλλιώς SARS-CoV-2 μπορεί να προκαλέσει λοίμωξη του αναπνευστικού και άλλες εκδηλώσεις της νόσου COVID-19.
  • Γιατί η λοίμωξη αυτή μπορεί να μην προκαλέσει συμπτώματα ή τα συμπτώματα να είναι πολύ ήπια. Μερικοί όμως άνθρωποι, όπως αυτοί που έχουν αυξημένο κίνδυνο (π.χ. μεγάλης ηλικίας), μπορεί να νοσήσουν πολύ σοβαρά, να χρειαστούν μακρόχρονη νοσηλεία στο νοσοκομείο ή να κινδυνεύσει και η ζωή τους.
  • Γιατί, παρά το γεγονός ότι οι ομάδες ατόμων που νοσούν σοβαρά είναι συνήθως άτομα που έχουν και άλλα προβλήματα υγείας ή είναι μεγάλης ηλικίας, καμιά φορά μπορεί να νοσήσουν σοβαρά ακόμη και νεαρά σε ηλικία άτομα ή παιδιά που δεν έχουν πρόβλημα υγείας
  • Γιατί ακόμη και άτομα που δεν έχουν συμπτώματα μπορούν να μεταδώσουν τον ιό μέσω των σταγονιδίων που εκπέμπονται όταν μιλούν, τραγουδούν και ιδιαίτερα όταν φτερνίζονται ή βήχουν.
  • Γιατί η μετάδοση του ιού είναι πολύ εύκολη όταν η απόστασή μας είναι μικρότερη από ενάμιση μέτρο.

 

Γιατί η μάσκα είναι ένα δυνατό όπλο για να περιορίσουμε τη διασπορά του νέου κορωνοϊού;

  • Γιατί περιορίζει την έκθεση μας στα σταγονίδια των άλλων που «φιλοξενούν» τον ιό στο φάρυγγα τους και έτσι μπορεί να μας προφυλάξει από το να κολλήσουμε κι εμείς τον ιό.
  • Γιατί προστατεύει τους γύρω μας από τον ιό που πιθανόν έχουμε εμείς στο φάρυγγα μας, ακόμη και χωρίς να έχουμε συμπτώματα.
  • Γιατί η χρήση μάσκας από όλους μας θα αποτρέψει νέο μεγάλο κύμα πανδημίας και την ανάγκη για τη λήψη αυστηρών περιοριστικών μέτρων στην περιοχή όπου ζούμε.
  • Γιατί η μάσκα, η διατήρηση απόστασης από τους άλλους και η υγιεινή των χεριών είναι το χρυσό τρίπτυχο για να συνεχίσουμε ήρεμα τη ζωή μας.

 

Οδηγίες για τη σωστή χρήση της μάσκας

 

α. Πώς φοράω τη μάσκα

  • Πριν εφαρμόσω τη μάσκα στο πρόσωπό μου:

✓Πλένω προσεκτικά τα χέρια μου με νερό και σαπούνι για τουλάχιστον ½ λεπτό. Ξεπλένω με τρεχούμενο νερό, σκουπίζω τα χέρια με χειροπετσέτα μιας χρήσης, κλείνω με αυτήν την βρύση και την πετάω στον κάδο απορριμμάτων. ή

✓Τρίβω καλά τα χέρια με αλκοολούχο αντισηπτικό υγρό μέχρι αυτό να στεγνώσει. ΔΕΝ ξεχνώ κανένα σημείο των χεριών και επιμένω ανάμεσα στα δάκτυλα.

  • Με στεγνά και καθαρά χέρια αφαιρώ τη καθαρή μάσκα μου από το σακουλάκι που τη φυλάω, πιάνοντάς τη από το λαστιχάκι.
  • Φέρνω τη μάσκα προσεκτικά στο πρόσωπό μου ώστε η ανοιχτόχρωμη πλευρά (εσωτερική) να ακουμπήσει τη μύτη και το στόμα μου κρατώντας το λαστιχάκι ακόμη με το χέρι.
  • Με το άλλο χέρι εφαρμόζω το ένα λάστιχο στο αυτί μου και με αργή και προσεκτική κίνηση περνάω το δεύτερο λάστιχο και στο άλλο αυτί.
  • Όταν τοποθετήσω και τα δύο λαστιχάκια στα αυτιά μου, φέρνω τα δάκτυλά μου στις δύο πλευρές της μύτης και πιέζω το έλασμα που έχει η μάσκα ώστε να αγκαλιάσει τη μύτη μου και συνεχίζω την απαλή κίνηση προς και πάνω στα ζυγωματικά μου.
  • Τραβώ με ήπιες κινήσεις τη μάσκα από την κάτω πλευρά ώστε να ξεδιπλώσει και να αγκαλιάσει το πηγούνι μου.
  • Ελέγχω ότι η μάσκα έχει εφαρμόσει καλά στο πρόσωπό μου και την νιώθω άνετα. Δοκιμάζω να μιλήσω για να καταλάβω ότι όταν χρειαστεί να το κάνω, αυτή δεν θα πέσει από τη μύτη μου.
  • Θυμάμαι πάντα ότι εάν η μάσκα δεν εφαρμόζει απόλυτα στο στόμα και την μύτη μου και αφήνει κενά στο πρόσωπο μου δεν προσφέρει προστασία, αντιθέτως απλά με δυσκολεύει.
  • Κάντε εφαρμογή μπροστά στον καθρέπτη τις πρώτες φορές ώστε να είστε σίγουροι για τις κινήσεις όταν δεν θα έχετε αυτήν την δυνατότητα.

 

β. Πως χειρίζομαι τη μάσκα – τα ΠΡΕΠΕΙ…

  • Φορώ μάσκα σε εσωτερικούς χώρους και σε εξωτερικούς χώρους όταν υπάρχει συνωστισμός.
  • Φορώ μάσκα που δεν είναι χαλαρή στο πρόσωπό μου. • Χρησιμοποιώ πάντα καθαρή και χωρίς φθορές μάσκα.
  • Φυλάω τη μάσκα σε καθαρό σακουλάκι πριν την φορέσω.
  • Τοποθετώ τη μάσκα μέσα στο σακουλάκι κρατώντας την από το ένα λάστιχο. • Τοποθετώ την κάθε μάσκα σε ξεχωριστό σακουλάκι.
  • Έχω πάντα μαζί μου στο σχολείο τουλάχιστον δύο μάσκες (σε ξεχωριστά σακουλάκια η καθεμιά).
  • Αφαιρώ τη μάσκα από το πρόσωπό μου τραβώντας ταυτόχρονα και τα δύο λαστιχάκια.
  • Τρίβω τα χέρια μου με αντισηπτικό διάλυμα μετά την αφαίρεση της μάσκας. • Χειρίζομαι σωστά τη μάσκα που θέλω να αφαιρέσω για λίγο: αφαιρώ τη μάσκα όπως περιγράφηκε παραπάνω, την κρατώ από τα λαστιχάκια και την διπλώνω με την εσωτερική πλευρά προς τα μέσα, την τοποθετώ στο σακουλάκι της.
  • Πλένω κάθε μέρα τις μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει την ίδια μέρα
  • Πλένω τη μάσκα καλά, στο χέρι ή σε πλυντήριο, χρησιμοποιώ νερό σε υψηλή θερμοκρασίατουλάχιστον60°C, και όταν στεγνώσει τη σιδερώνω καλά και την τοποθετώ σε καθαρό σακουλάκι.
  • Η μάσκα είναι το πιο προσωπικό μου αντικείμενο.
  • Χρησιμοποιείτε σακουλάκια μεγαλύτερων διαστάσεων από τη μάσκα για να διευκολύνονται οι κινήσεις σας. Τα σακουλάκια τροφίμων είναι μια εύκολη λύση.

 

γ. Πώς χειρίζομαι τη μάσκα – τα ΔΕΝ …

  • Δεν αφαιρώ τη μάσκα μου όταν βρίσκομαι σε εσωτερικούς χώρους ή σε εξωτερικούς χώρους όταν η απόσταση είναι μικρότερη του ενάμιση μέτρου από άλλο άτομο

Αυτές ακριβώς είναι οι καταστάσεις που χρειάζεται να προστατευθώ με τη μάσκα.

  • Δεν κατεβάζω την μάσκα όταν θέλω να μιλήσω σε κάποιον

Όταν μιλάω απελευθερώνονται σταγονίδια, αυτή τη διαδικασία θέλω να σταματήσω με τη χρήση της μάσκας.

  • Δεν αγγίζω το μπροστινό μέρος της μάσκας

Η μάσκα συγκρατεί σταγονίδια που φέρουν τον ιό, έτσι ο ιός μπορεί να περάσει στα χέρια μου και στη συνέχεια να αγγίξω και να μολύνω το πρόσωπό μου και άλλα αντικείμενα και επιφάνειες.

  • Δεν αφήνω την μάσκα να πέσει από τη μύτη μου

Εάν κατέβει η μάσκα και θέλω να τη διορθώσω, πιέζω ξανά το έλασμα και τραβώ σε καλύτερη θέση τα λαστιχάκια. Εφαρμόζω υγιεινή των χεριών αμέσως μετά από αυτήν την κίνηση.

  • Δεν κατεβάζω τη μάσκα στο πηγούνι μου ούτε αφήνω έξω μύτη ή στόμα

Με αυτόν τον τρόπο ακυρώνω την προστασία που δίνει η μάσκα, ενώ η εξωτερική πλευρά της μάσκας βρίσκεται πολύ κοντά στο στόμα μου και υγραίνεται. Επιπλέον όταν την ανεβάσω θα επιμολύνω τα χέρια μου και το πρόσωπό μου.

  • Δεν φορώ μάσκα που νιώθω υγρή

Η υγρή μάσκα δυσκολεύει την αναπνοή και παύει να προσφέρει προστασία.

  • Δεν φορώ μάσκα που είναι βρώμικη ή έχει φθορές (σχισίματα ή οπές)

Η βρώμικη μάσκα είναι περισσότερο επικίνδυνη παρά προστατευτική, ενώ η φθαρμένη δεν προστατεύει και δίνει ψευδές αίσθημα ασφάλειας.

  • Δεν μοιράζομαι τη μάσκα μου με κανέναν άλλο, ακόμη και εάν αυτός είναι το πιο κοντινό μου άτομο, και δεν την αφήνω εκτεθειμένη στα αγγίγματα άλλων Η κοινή χρήση ή η ανταλλαγή μάσκας δεν επιτρέπεται. Αν γίνει, σημαίνει αυτόματα ότι μοιράζομαι με άλλον τα μικρόβια που αυτή έχει συγκρατήσει.
  • Δεν αφήνω τη μάσκα μου σε επιφάνειες (καρέκλες, θρανία, τραπεζάκια κλπ.) Η μάσκα επιμολύνεται και ταυτόχρονα μολύνει τις επιφάνειες.
  • Δεν χρησιμοποιώ ποτέ το ίδιο σακουλάκι για διαφορετικές μάσκες, η κάθε μάσκα έχει το δικό τους σακουλάκι

Τα μικρόβια από τις βρώμικες μάσκες μολύνουν το σακουλάκι, επιβιώνουν μέσα σε αυτό για πολλές ώρες και θα μολύνουν και άλλη μάσκα εάν τοποθετηθεί εκεί.

 

Eπαναλειτουργία του σχολείου

Aγαπητοί γονείς, από τη Δευτέρα 1/6/2020 θα επαναλειτουργήσουν τα δημοτικά σχολεία μέχρι τις 26/6/2020. Βάσει των εγκυκλίων που μας έχουν σταλεί θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω:

1) Εάν το παιδί σας δεν θα φοιτήσει το παραπάνω διάστημα, παρακαλούμε να έρθετε στο σχολείο και να υπογράψετε μια υπεύθυνη δήλωση.

2) Οι δύο πόρτες της αυλής του σχολείου κάθε πρωί θα ανοίγουν στις 08:00, για να δεχθούν τους μαθητές, Γι αυτό παρακαλούμε να μην προσέρχεστε νωρίτερα διότι θα δημιουργούνται προβλήματα συνωστισμού.

3) Σε κάθε μια από τις πόρτες της αυλής θα υπάρχουν καρτέλες που θα ενημερώνουν από ποια πόρτα θα προσέρχεται το παιδί σας το πρωί και από ποια πόρτα θα αποχωρεί το μεσημέρι.

4) Το κυλικείο θα είναι κλειστό γι αυτό τα παιδιά θα πρέπει να έχουν μαζί τους το κολατσιό τους και το νερό τους. Επίσης για λόγους καθαριότητας ας έχουν στην τσάντα τους και αντισηπτικά μαντηλάκια.

5) Το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν θα λειτουργήσει (ούτε η πρωινή ούτε η απογευματινή ζώνη) 

6)Δεν επιτρέπεται να εισέρχεται στο χώρο της αυλής ή του κτιρίου του σχολείου κατά την προσέλευση ή την αποχώρηση των μαθητών ουδείς γονέας ή κηδεμόνας.

7)Να φέρουν μαζί τους οι μαθητές όλα τα σχολικά τους είδη (βιβλία, τετράδια, μολύβια, μπογιές, μαρκαδόρους, ξύστρες, κλπ) διότι απαγορεύεται η ανταλλαγή πραγμάτων κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.

8) Να μην προσέρχονται στο σχολείο οι μαθητές αν παρουσιάσουν κάποια  οποιαδήποτε αιτιολογίας λοίμωξη (μπούκωμα, βήχας, δέκατα, πόνος παντός είδους κλπ).

9) Παρακαλούμε ενημερώστε τα παιδιά σας να πλένουν συχνά τα χέρια τους, να εφαρμόζουν τις οδηγίες που θα δίνονται από το σχολείο καθώς  και για τη συμπεριφορά τους απέναντι στους συμμαθητές τους τόσο μέσα στην τάξη όσο και στο διάλειμμα.

10) Παρακαλούμε να είστε συνεπείς και να τηρείτε τις οδηγίες του σχολείου γιατί σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, η μόνη μας φροντίδα είναι η υγιεινή και η ασφάλεια των μαθητών μας.

Σας ευχαριστώ πολύ

Η Διευθύντρια του Σχολείου:

Αναστασία Χρυσοχόου-Χατζηιωακείμ

Εγγραφές στην Α΄ τάξη στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2020 – 2021

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εγγραφές στην Α΄ τάξη στα Δημοτικά Σχολεία

για το σχολικό έτος 2020 – 2021

Οι εγγραφές στην Α΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα πραγματοποιηθούν από  15 έως 30 Μαΐου 2020.

 

Στην Α΄ τάξη για το σχολικό έτος 2020 – 2021 εγγράφονται οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1/01/2014 έως 31/12/2014.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά

  1. Αίτηση εγγραφής (δίνεται από το σχολείο)
  2. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (εμβόλια)
  3. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ)
  4. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή (μόνο λογαριασμό της ΔΕΗ)
  5. Βεβαίωση Φοίτησης του Νηπιαγωγείου

Επισήμανση

α)  Οι εγγραφές θα γίνονται το πρωί από τις 09:30 έως τις 12:30 καθημερινά

β) Για την καλύτερη εξυπηρέτησή  σας και εξαιτίας των αυξημένων μέτρων προστασίας της Δημόσιας Υγείας,  οι πόρτες του σχολείου παραμένουν κλειστές. Χτυπάτε το θυροτηλέφωνο και εισέρχεστε ένας – ένας στο Γραφείο για να καταθέσετε την αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021

Κατάλογος Μουσικών Σχολείων κατά αλφαβητική σειρά και Αίτηση 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι για ενημέρωση μαθητών, γονέων και κηδεμόνων

Ασφαλής εκπαίδευση εξ αποστάσεως

https://drive.google.com/open?id=1bsWjIVqXYCKMQ2VX2hZY3QS1G5xoKdk4

Ασφαλής εργασία εξ αποστάσεως

https://drive.google.com/open?id=1vdLKrcU9qagbjU4eD0H_9fGTUCUFKqmc

Συμβουλές χρήσης του διαδικτύου

https://drive.google.com/open?id=1epE9oyfOhSXgawXqE7IfoFs271dap83o

Προσωπικά Δεδομένα και διαδίκτυο

https://drive.google.com/open?id=10SL4WDxNq6c5kjFN1EwpkYou1kR-HMFO

Επιστολή στους γονείς των μαθητών μας

4ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης

            «Χρόνης Αηδονίδης»

 Αγαπητοί γονείς

  Οι συνθήκες που όλοι βιώνουμε είναι πρωτόγνωρες και σοβαρές.
Ως εκπαιδευτικοί που από επιλογή υπηρετούμε την εκπαίδευση και υπερήφανοι για την ποιότητα της προσφοράς μας, αναλογιζόμαστε και αγωνιούμε για τα παιδιά, των οποίων η ζωή άλλαξε κάτω από το βάρος της φράσης «μένουμε σπίτι». Ως γονείς αντιμετωπίζουμε τη συγκυρία ως ευκαιρία να εξασκηθούμε ως συναισθηματικοί μέντορες των
Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με φορείς του Υπουργείου Παιδείας με σκοπό τη διευθέτηση των ενεργειών που απαιτεί η θεσμικά οργανωμένη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Είμαστε σε αναμονή. Θα σας ενημερώνουμε για τις φάσεις της υπό εξέλιξη διαδικασίας.
Καλή δύναμη και υγεία σε όλους! Με ατομική και κοινωνική υπευθυνότητα για να βγούμε νικητές και από αυτή την περιπέτεια!

  Η Διευθύντρια  και  οι εκπαιδευτικοί

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ_ΕΠΕΙΓΟΝ!!!

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι, στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης
για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την
κοινότητα

Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες,
κινηματογράφοι)
 Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
 Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
 Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)

 Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
 Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
 Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα
απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
 Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
 Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
 Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης
 Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με το γιατρό ή με τον ΕΟΔΥ

Επίσκεψη στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Λαογραφίας Χηλής

Οι μαθητές του Α2 είδαν τα εκθέματα του μουσείου, εντυπωσιάστηκαν και φωτογραφήθηκαν καθισμένοι στο σοφρά και στα μαξιλάρια.

Το γεύμα του γεωργού

Συζητήσαμε με τους μαθητές του Α2 σχετικά με  το γεύμα του γεωργού στα παλιότερα χρόνια και αποφασίσαμε και εμείς να το πραγματοποιήσουμε  στην τάξη. Οι μαθητές έφεραν ντομάτες, τυρί, ψωμί, χαλβά και ελιές και έγιναν και αυτοί μικροί γεωργοί που απόλαυσαν το κολατσιό τους

 

Πριν από καιρό φύτεψαν σπόρους και τα φυτά τους μεγάλωσαν

«Ανακύκλωσε στους μπλε κάδους του δήμους σου»

Το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση «Ανακύκλωσε στους μπλε κάδους του Δήμου σου». Ενημερωτική δράση ευαισθητοποίησης των μαθητών της πόλης . Η δράση αυτή εντάσσεται στις δράσεις που πραγματοποιεί το σχολείο μας, στο πλαίσιο των προγραμμάτων της Helmepa και των Οικολογικών Σχολείων για την Ανακύκλωση.

Παγκόσμια Ημέρα Υγρότοπων

Στο κέντρο Πληροφόρησης ΔΕΛΤΑ – ΕΒΡΟΥ γιορτάσαμε και φέτος τους υγρότοπους και συγκεκριμένα το ΔΕΛΤΑ του Έβρου.

Συναντήσαμε πολλά είδη πουλιών που ξεχειμωνιάζουν αυτή την εποχή στο Δέλτα και μάθαμε για την αξία των υγρότοπων για τον άνθρωπο και τη βιοποικιλότητα.

Ευχαριστούμε την Κα Μακρυγιάννη και τους συνεργάτες της για αυτή τη μοναδική εμπειρία.

Επίσκεψη στο ελαιοτριβείο της πόλης μας

Τα παιδιά της Β’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το ελαιοτριβείο της πόλης μας, όπου ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του και με βιωματικό τρόπο γνώρισαν τη μετατροπή της ελιάς σε λάδι. Τέλος, γεύτηκαν το νόστιμο λάδι με ψωμάκι!

Επίσκεψη στο αποστακτήριο της πόλης μας

Οι μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου μας επισκεφτήκανε το αποστακτήριο της πόλης μας, όπου παρακολούθησαν τη διαδικασία παραγωγής κρασιού και τσίπουρου. Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για τα παιδιά.

Σελίδα 1 από 2

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων