Επίσκεψη του μελισσοκόμου κ. Μιχάλη Δασκαλάκη
Σήμερα η Δ’ Δημοτικού «ζωντάνεψε» με την επίσκεψη του μελισσοκόμου κ. Μιχάλη Δασκαλάκη! Μέσα από μια συναρπαστική βιωματική προσέγγιση στη Μελέτη Περιβάλλοντος, οι μαθητές μας ανακάλυψαν τα μυστικά της κυψέλης και τη σπουδαιότητα της μέλισσας για τη φύση. Είδαμε από κοντά τον εξοπλισμό, μάθαμε για την κοινωνία των μελισσών και συνειδητοποιήσαμε την αξία της προστασίας τους. Ευχαριστούμε θερμά …
Επίσκεψη του μελισσοκόμου κ. Μιχάλη Δασκαλάκη Διάβασε περισσότερα