Ας διδάξουμε σεβασμό …

Μαρ 202313

1c5c22ca51fe9e0dcabdb8431d850916

Ο σεβασμός ξεκινά από το σπίτι και μπορούμε να τον διδάξουμε στα παιδιά

Αργά το βράδυ, κάποιος εστιάτορας ετοιμάζεται να κλείσει και να πάει στο σπίτι του. Εκείνη τη στιγμή καταφτάνουν δύο γυναίκες με ένα παιδί και δίνουν παραγγελία. Επειδή ο εστιάτορας είναι πολύ κουρασμένος, μπαίνει στον πειρασμό να τους πει ότι το εστιατόριο έκλεισε, αλλά θα τις εξυπηρετήσει μια και είναι περασμένη η ώρα και έχουν μαζί τους και το μικρό παιδί.

Ενόσω οι δύο γυναίκες συζητούν και τρώνε, το παιδί τρέχει πάνω κάτω μέσα στο εστιατόριο, ενώ συγχρόνως του πέφτουν στο πάτωμα μπισκότα τα οποία και πατάει. Αντί να συγκρατήσει το παιδί, η μητέρα χαμογελάει. Όταν οι πελάτισσες φεύγουν τελικά, ο εξουθενωμένος εστιάτορας είναι αναγκασμένος να καθαρίσει το χώρο.Όπως πιθανώς γνωρίζετε, η πραγματική αυτή περίπτωση καταδεικνύει ότι σε πολλές οικογένειες η εκπαίδευση των παιδιών πάσχει. Οι αιτίες ποικίλλουν. Μερικοί γονείς επιτρέπουν στα παιδιά τους με ανεκτικότητα να κάνουν ότι θέλουν, πιστεύοντας πως τα παιδιά πρέπει να ανατρέφονται με πνεύμα ελευθερίας.

Ή, λόγω του ότι η ζωή τους είναι εξαιρετικά πολυάσχολη, οι γονείς ίσως δεν αφιερώνουν τον απαραίτητο χρόνο για να δώσουν στα παιδιά τους ιδιαίτερη προσοχή και αναγκαία εκπαίδευση. Κάποιοι γονείς πιστεύουν ότι το πιο σημαντικό είναι η σχολική εκπαίδευση του παιδιού τους, γι’ αυτό και του παρέχουν απεριόριστη ελευθερία αρκεί να παίρνει καλούς βαθμούς και να μπει σε κάποιο ονομαστό πανεπιστήμιο. 

Όπως υποστηρίζει η Μαρία Μοντεσσόρι «Πρώτα διαμορφώνεις έναν καλό χαρακτήρα και έπειτα προσθέτεις τη γνώση». Έτσι όμως οι περισσότεροι γονείς ξεχνούν καθώς μεγαλώνουν τα παιδιά τους, να τους μάθουν να σέβονται τον εαυτό τους αλλά και τους γύρω τους.

Τι είναι όμως ο σεβασμός;

Σεβασμός μπορεί να είναι ακόμα και απλές καθημερινές λέξεις. Η λέξη σέβομαι στα λατινικά είναι respectare, που σημαίνει «κοιτάζω γύρω μου». Σημαίνει λοιπόν ότι σέβομαι κάποιον όταν κοιτάζω γύρω μου και δεν τον ενοχλώ σε αντίθεση με εκείνον που δε σέβεται. Συμπεριφέρομαι δηλαδή, έχοντας στο νου μου ότι δεν είμαι μόνος.

– Σεβασμός δεν σημαίνει υπακοή και πειθαρχία. Όμως όταν ένα παιδί σέβεται η υπακοή ακολουθεί, γιατί γνωρίζει ότι αυτό που του λέτε είναι για το δικό του καλό.
– Ο σεβασμός είναι στάση ζωής και όχι απλά καλή συμπεριφορά.
– Ο σεβασμός δεν είναι ο πληθυντικός στον λόγο, αλλά στην σκέψη, στην πράξη (συμπεριφορά), στο συναίσθημα, στον τρόπο που κοιτάμε και ακούμε κάποιον, στην αξιολόγηση ενός ανθρώπου.
– Σεβασμός είναι οι λέξεις ευχαριστώ, παρακαλώ, συγνώμη, ειλικρίνεια, αλήθεια.
– Ο σεβασμός συνεπάγεται επιτυχία. Το παιδί που σέβεται φαίνεται στο τρόπο που λειτουργεί με τα παιχνίδια και με ότι του ανήκει, έχει υπευθυνότητα για τα πράγματα της ηλικίας του και έχει καλές σχέσεις και με τους φίλους και τους συμμαθητές του.

Τρόποι για να διδάξεις τον σεβασμό στο μικρό σου…

Για να διδάξουμε σε ένα παιδί τον σεβασμό οφείλουμε αρχικά να του διδάξουμε την τέχνη να ακούει τους γύρω του. Αν τους ακούει, αν αφιερώνει χρόνο σε αυτούς τότε θα μάθει να σέβεται και τα συναισθήματα τους.Όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση, έτσι και σε αυτήν οι γονείς είναι αυτοί που πρέπει να αποτελέσουν παράδειγμα μίμησης για τους μικρούς τους. Αν το παιδί μας ζει σε ένα περιβάλλον, όπου οι γύρω του σέβονται αυτά που νιώθει, τότε αναπόφευκτα θα μπει σε αυτήν την διαδικασία και το ίδιο.

Αν ο φίλος τους είναι στενοχωρημένος με κάτι που έγινε μεταξύ τους είναι πολύ ωραίο να τον προτρέψουμε να τον ακούσει και να σκεφτεί λίγο πως θα ένιωθε στην θέση του. Με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήσει εναλλακτική στην σκέψη, και θα μάθει να σέβεται αυτήν την εναλλακτική. Οι γονείς καλούνται να εξηγήσουν έννοιες που ακόμα και για αυτούς είναι μπερδεμένες.

Γαλουχούν την νέα γενιά παιδιών και οφείλουν να τους μεταδώσουν αυτές τις έννοιες στο έπακρο, ώστε να τις χρησιμοποιούν σωστά όταν μεγαλώσουν. Σημαντικό ωστόσο είναι να αφήσουν τις δικές τους προσωπικές εμπειρίες στην άκρη ώστε να μην σταθούν εμπόδιο σε αυτό το σημαντικό έργο. Και αν οι ερωτήσεις για τα αντικείμενα είναι εύκολο να απαντηθούν, τα συναισθήματα και οι αξίες έχουν μια δική τους γλώσσα για τα παιδιά, που πρέπει να την μάθουν οι γονείς. Χτίζοντας μια οικογένεια με αξίες, τότε το παιδί μας θα έχει αξίες.

Προσοχή όμως γονείς γιατί ο σεβασμός δεν είναι το ίδιο με την υπακοή, όπου τα παιδιά λαμβάνουν τις αποφάσεις και τις επιλογές, λόγω των συνεπειών που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν, ως αποτέλεσμα, ή επειδή έχουν μάθει ότι απλά πρέπει να ακολουθήσουν τους κανόνες. Επίσης σεβασμός δεν είναι μία κάθετη κατευθυντήρια γραμμή για την ανατροφή των παιδιών.

Πρόκειται για μια σειρά από αντιδράσεις και συμπεριφορές που πρέπει να αρχίσουμε να μεταδίδουμε στα παιδιά μας από τις πρώτες μέρες τους μαζί μας. Ο καλύτερος τρόπος για να διδάξουμε τα παιδιά πώς να σέβονται τους άλλους είναι να σεβόμαστε το παιδί μας και τους άλλους στη ζωή μας.

Αυτό ξεκινά όταν το παιδί μας είναι ακόμα βρέφος :

• Ο σεβασμός της ανάγκης για τροφή, ακόμα και στις 3 το πρωί, όταν νιώθουμε εξαντλημένοι από την κούραση.
Ο σεβασμός της ανάγκης για επικοινωνία, ακόμη και αν είναι μονόπλευρη και θέλει απλά να σας ακούει να τραγουδάτε ,αλλά και το να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους με σεβασμό, θέτουμε τα βασικά θεμέλια για να μάθουν την έννοια της προσφοράς προς τους άλλους. Καθώς το νήπιό μας μεγαλώνει και αναπτύσσεται μπορούμε να συνεχίσουμε να του δείχνουμε το σεβασμό μέσα από τις δικές μας πράξεις.

Σεβασμός και Εφηβεία

Ενώ αυτά μπορεί να φαίνονται πράξεις που ήδη εφαρμόζουμε επιφανειακά, είναι πιθανό εμείς οι γονείς να μπορούμε να βελτιωθούμε τόσο σε αυτά όσο και στη ζωή μας. Καθώς τα παιδιά μας μεγαλώνουν, μπορεί να φαίνεται πιο δύσκολο να τους δείχνουμε σεβασμό όταν δε φέρονται σωστά. Εδώ βρίσκεται και η σημαντικότερη διαφορά.

Διαχωρίστε τις αντιδράσεις σας για το λάθος ή την ανάρμοστη συμπεριφορά τους και τον τρόπο με τον οποίο τα αντιμετωπίζετε ως άτομα. Ο σεβασμός είναι ένας ενεργός τρόπος αντιμετώπισης των άλλων, ενώ η πειθαρχία για κακή συμπεριφορά είναι μια αντίδραση με ελάχιστες επιλογές. Μπορείτε να χτίσετε μια αμοιβαία σχέση σεβασμού με το παιδί σας με διάφορους τρόπους.

Πιστέψτε στο παιδί σας και υποστηρίξτε τα όνειρά του. Αν θέλει να γίνει αστροναύτης, να τον βοηθήσετε να ψάξει και να μάθει. Διδάξτε στο παιδί σας στόχους δουλεύοντας κάποιους για τον εαυτό σας. Μοιραστείτε με το παιδί σας πώς σκοπεύετε να ολοκληρώσετε ένα έργο ή να επιτύχετε ένα στόχο σας. Ακόμη καλύτερα, βρείτε κοινούς στόχους για να μπορείτε να συνεργαστείτε

•Συζητήστε με το παιδί σας ανοιχτά όταν βλέπετε περιπτώσεις κακής συμπεριφοράς. Μερικές φορές ο ευκολότερος τρόπος για να μάθουν κάτι τα παιδιά είναι να δουν κάποιον να κάνει το αντίθετο. Η κριτική σκέψη θα το βοηθήσει να αναπτύξει σωστά τις συμπεριφορές του.

Για να διδάξουμε τον αμοιβαίο σεβασμό πρέπει να είμαστε σταθεροί χωρίς αυταρχικότητα και να τους δώσουμε το δικαίωμα επιλογής. Ας δούμε ένα παράδειγμα : o Νίκος και ο φίλος του παίζουν μπάλα στο σαλόνι. Η μητέρα σταματάει το παιχνίδι και λέει : “Λυπάμαι παιδιά αλλά η μπάλα μπορεί να σπάσει τίποτα . Μπορείτε να παίξετε με κάτι άλλο ή να βγείτε έξω στην αυλή να συνεχίσετε το παιχνίδι. Τι προτιμάτε;”

•Σεβαστείτε το μεγαλύτερο παιδί σας με κανόνες που κατανοεί. Για παράδειγμα, εάν έχετε θέσει κανόνα να μη χρησιμοποιεί το υπολογιστή μεταξύ 5:00 – 7:00μμ τις εργάσιμες ημέρες, βεβαιωθείτε ότι έχετε επίσης εξηγήσει ότι αυτό συμβαίνει επειδή αυτός είναι χρόνος για την οικογένεια και τα μαθήματά του, δύο σημαντικές αξίες στο σπίτι σας.

•Δώστε στο παιδί σας την ελευθερία να κάνει επιλογές και να δημιουργήσει τα δικά του μικρά βήματα προς την ανεξαρτησία. Με τον τρόπο αυτό του δείχνετε ότι πιστεύετε ότι μπορεί να κάνει αξιοπρεπείς και σωστές επιλογές. Μπορεί να μην είναι εύκολο να αφήσετε τον έλεγχο κάποιες φορές, όπως το να επιλέξει τη δική του ντουλάπα, το δικό του στυλ μαλλιών, ή τη διακόσμηση του δωματίου του, αλλά είναι καλύτερο να επιλέξει κάποιες μικρές αλλαγές που θα αποδεχθείτε με χαμόγελο από το να μαλώνετε συνέχεια μαζί του διαφωνώντας και προσπαθώντας να επιβάλετε τη γνώμη και το γούστο σας.

Χρήσιμες συμβουλές 

1. Κάντε τον σεβασμό τρόπο της δικής σας ζωής . Συνήθως τα παιδιά παίρνουν ως παράδειγμα τους γονείς τους και μαθαίνουν να ζουν όπως εκείνοι. ΕΣΕΙΣ οι γονείς είστε το παράδειγμα του παιδιού σου! «Κάνε ό,τι κάνω» με άλλα λόγια. Σέβεστε; Θα σέβεται. Δεν υπάρχει ο σεβασμός στην ζωή σας από τα πιό μικρά πράγματα της καθημερινότητας έως τα πιο σημαντικά με συνέπεια; Δεν θα αναγνωρίζει τον σεβασμό, παρά μόνο συνδυασμένος με τον φόβο. Φοβάμαι άρα και σέβομαι…δηλαδή….φοβάμαι άρα υπακούω και πειθαρχώ.

2. Αντιμετωπίστε το παιδί σας και δείξτε του σεβασμό. Ο σεβασμός δεν κάνει ηλικιακές διακρίσεις…. γιαγιά- παππούς…. μπαμπάς- μαμά…. κτλ. Ξεκινήστε με μια απλή λέξη «σε παρακαλώ» σε ό,τι του ζητάτε.

3. Επαινέστε την συμπεριφορά του παιδιού σας αλλά και επισημάνετε την συμπεριφορά άλλων που ενέχει σεβασμό.

4. Αποδοκιμάστε την έλλειψη σεβασμού του παιδιού σας αλλά και άλλων.

5. Μάθετε στο παιδί να ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, τα ζώα και το περιβάλλον.

6. Ακούμε το παιδί μας με προσοχή. Το κοιτάμε στα μάτια όταν μας μιλάει. διατηρώντας επαφή με τα μάτια και ανταποκρινόμαστε κατά περίπτωση.

7. Βεβαιωνόμαστε ότι λέμε καθαρά αυτό που εννοούμε και εννοούμε αυτό που λέμε, αποδεικνύοντας την αξιοπιστία μας.

8. Ακούμε τις ανησυχίες και τα λόγια του παιδιού μας προτού πάρουμε μια απόφαση ή φθάσουμε σε ένα συμπέρασμα. Αποφεύγουμε τα βιαστικά συμπεράσματα.

9. Κρατάμε τις υποσχέσεις που τους δίνουμε. Εάν υποσχεθούμε κάποια αμοιβή να τους τη δίνουμε. Εάν υποσχόμαστε συνέπεια να την επιβάλλουμε.

10. Χτυπάμε την πόρτα πριν μπούμε στο δωμάτιο του παιδιού , ειδικά όταν είναι κλειστή (ιδιαίτερα όταν είναι στην τουαλέτα).

11. Ας αναλογιστούμε η γλώσσα που χρησιμοποιούμε, οι λέξεις και ο τόνος της φωνής είναι αυτά που θα αποδεχόμασταν αν και σε εμάς μιλούσε έτσι το παιδί μας;

12. Εκτιμάμε την ανάγκη του παιδιού μας για διασκέδαση και το χρόνο που περνάει με τους φίλους του.

13. Ζητάμε την άδεια του για να χρησιμοποιήσουμε ή να δανειστούμε κάτι δικό του.

Όταν διδάσκετε στο παιδί σας να σέβεται, δείχνοντάς του σεβασμό, κάνετε ένα από τα πιο πολύτιμα πράγματα που ένας γονέας μπορεί να κάνει. Βοηθάτε το παιδί σας να αναπτύξει αυτοσεβασμό, να αντιμετωπίζει τους άλλους σωστά αλλά και να είναι αρκετά δυνατό ώστε να αντιμετωπίσει τη ζωή ακόμη και όταν οι άλλοι δεν κάνουν το ίδιο σε αντάλλαγμα.

Γράφει η Βαρδέλλη Βαλασία, νηπιαγωγός

Πηγή: themamagers.gr

 

από κάτω από: Άρθρα για γονείς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ας διδάξουμε σεβασμό …    

Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία

Μαρ 202312

Εδώ Πολυτεχνείο …

331877576 511282274517949 7186080348031394760 n

Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία …

331719663 1371796163650324 5874451263949685417 n

 

από κάτω από: Εικαστικά, Επετειακά, Μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία    

Guernica

Μαρ 202312

28η Οκτωβρίου 2023 …

και για άλλη μια χρονιά, δεν θα μπορούσε να λείπει το πιο διάσημο έργο του Πικάσο, η Γκουέρνικα,
που θυμίζει τον βομβαρδισμό της ισπανικής πόλης το 1937 και έχει γίνει
σύμβολο ενάντια στις φρικαλεότητες όλων των πολέμων.
Τα παιδιά κλήθηκαν να επιλέξουν τη σκηνή που τους εντυπωσίασε περισσότερο από το έργο του Πικάσο και την αναπαρήγαγαν σε μαύρο φόντο με άσπρη ξυλομπογιά .

Στη συνέχεια δημιούργησαν ένα κολλάζ εμπνευσμένο από τη Γκουέρνικα επιλέγοντας και πάλι μία σκηνή – σχέδιο από το έργο, το επικόλλησαν σε ασπρόμαυρο φόντο από εφημερίδες, τόνισαν τα περιγράμματα με κάρβουνο, πρόσθεσαν μαύρες σκιές στο φόντο και ολοκλήρωσαν το κολλάζ χρωματίζοντας μια μικρή λεπτομέρεια με ένα από τα βασικά χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, μπλε ) δίνοντας μια χρωματική πινελιά στην εικόνα .

Το αποτέλεσμα πολύ εντυπωσιακό !!!
334969039 125355900331823 4996450668941495613 n
335009696 756206329158043 712095839340264534 n
333078164 204299852247576 3366199875300634946 n

από κάτω από: Εικαστικά, Επετειακά, Μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Guernica    

Φθινόπωρο σημαίνει ….

Μαρ 202311

Φθινόπωρο σημαίνει …

να θυμάσαι τις βουτιές σου, στο μπλε της θάλασσας το καλοκαίρι !

334964299 1241915443429199 7098505348323968041 n335009238 221529293616802 8386906268111537066 n335000682 753095159686546 21817410208558551 n

Φθινόπωρο σημαίνει …

 

αλλαγές στη φύση 334811966 202485909132531 7143256171132265136 n….334902181 1339227739985354 482129708510974751 n

και εσύ να τις αποτυπώνεις με Τέχνη !!! 20220920 12373120220919 11531820220927 122105 1331472145 1387990825077035 631132958258313220 n331894950 567412655449006 3751595032657203498 n331754098 2041016096242710 1520676988538674260 n331882293 884987642578923 5648483771841436033 n331942381 680125720464365 8855672672506971598 n

Φθινόπωρο σημαίνει …

φρούτα φθινοπωρινά 331890855 921000432672084 804153574237844432 n331906159 902120914318714 8954509194212047157 n331872597 1231050924198169 2400905915675864203 n331291284 3456661751247242 3530293752647572052 n και γευστικά παιχνίδια με φθινοπωρινή φρουτοσαλάτα !!!20221012 12004020221012 12030320221025 121218

Φθινόπωρο σημαίνει ….

Κολοκύθες και σκιάχτρα που γίνονται φίλοι με τα πουλιά ….331782106 3527618310803652 1696260982819584154 n331748133 939594530733878 1318713130475658237 n331472480 1197585597554910 4415785886003204203 n331877924 919778099027178 8509270250116014968 n331883887 1216744549047899 8596442879494315867 n

Φθινόπωρο σημαίνει …

να βλέπεις στα σύννεφα δράκους, σκίουρους, καπέλα, πουλάκια, χιονάνθρωπους ! Ευκαιρία για φαντασία και Τέχνη !

331891367 753100432669080 3013622828225706793 n331748787 1622307634871750 2291181152229098057 n331323776 581613963827482 5911083633503608501 n

Φθινόπωρο σημαίνει …

να πλατσουρίζεις στα νερά της βροχής 331767533 1307139790144850 5804107931754100554 n

και να εμπνέεσαι από τις “ομπρέλες της Θεσσαλονίκης” και το Ζογγολόπουλο,ompreles nea paralia 1 για να δημιουργήσεις τις δικές σου !331474545 1663686090756349 4361516116414217792 n

Φθινόπωρο σημαίνει ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ …

Γλωσσικά 20220927 09202720220927 093915

Μαθηματικά …20221003 12022920221003 120233333044026 1574749896628348 6143974584057564929 n334962088 900400267950738 6357450559414738187 n333332122 517879157221733 8398323811254794256 n335019532 549450657253134 6699617231161629888 n

Φθινόπωρο σημαίνει …

να κάνεις όμορφα πράγματα με την οικογένειά σου και με τους φίλους σου !!!20220926 100503

 

 

 

από κάτω από: Μελέτη περιβάλλοντος, Χωρίς κατηγορία | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φθινόπωρο σημαίνει ….    

Εγγραφές σχολικού έτους 2023 – 2024

Φεβ 202321

273895395 261453656151586 757241760834430647 n

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023 – 2024

Oι εγγραφές στα νηπιαγωγεία της χώρας θα πραγματοποιηθούν από 01/03/2023 έως και 20/03/2023. 

Μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά. 

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 .

Για να γίνει εγγραφή ο γονέας καλείται να κάνει ηλεκτρονική αίτηση που θα την υποβάλλει, αφού συνδεθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση : ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ .

( Θα ενεργοποιηθεί την 1η Μαρτίου 2023 )

Συγκεκριμένα για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  1. Είσοδος στη σελίδατης εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας:Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Σας προτείνουμε να συμπληρώσετε το email σας, παρά την προαιρετικότητα του πεδίου, γιατί θα το χρειαστούμε σε όλη τη διάρκεια της επόμενης σχολικής χρονιάς.
  4. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Τα στοιχεία του παιδιού αναζητούνται από την εφαρμογή και σας εμφανίζονται αυτόματα. Αν δεν εμφανιστεί το όνομα του παιδιού σας, τότε μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία τους εσείς, με την διαφορά ότι θα πρέπει να ανεβάσετε στην εφαρμογή αποδεικτικό στοιχείο της σχέσης σας με το παιδί ( πχ ληξιαρχική πράξη γέννησης ή δικαστική απόφαση επιμέλειας ή ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης της επιμέλειας )

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που τυχόν φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη Δήλωση.

   Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστεί να καταθέσετε με την φυσική παρουσία σας στο νηπιαγωγείο, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, είναι:

Βιβλιάριο Υγείας Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού του μαθητή ή άλλο στοιχείο από το οποίο προκύπτει πως έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή ( ΑΔΥΜ ) Θα σας το δώσουμε εμείς, διαφορετικά μπορείτε να το βρείτε και να το εκτυπώσετε από το διαδίκτυο πληκτρολογώντας “ΑΔΥΜ”. Το ΑΔΥΜ συμπληρώνεται και υπογράφεται από τον παιδίατρο του παιδιού.
Εγγραφή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα Η εγγραφή είναι προαιρετική και δεν απαιτείται κανένα δικαιολογητικό παρά μόνο την ενυπόγραφη δήλωσή σας σε έντυπο του σχολείου.

Πρωινή Ζώνη ( άφιξη : 07:45 – 08:00 ) έχουν δικαίωμα εγγραφής μόνο τα παιδιά που είναι εγγεγραμμένα στο ολοήμερο πρόγραμμα και απαιτούνται τουλάχιστον 5 αιτήσεις για να λειτουργήσει το τμήμα.

Εάν το παιδί πάσχει από χρόνια ασθένεια, σχετική ιατρική γνωμάτευση
Σε περίπτωση μαθητών-τριων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ.  ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.
Δικαστική Απόφαση ή Ιδιωτικό Συμφωνητικό Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης)

Η προσέλευσή σας στο νηπιαγωγείο θα γίνει αφού έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική αίτηση και κατόπιν ραντεβού .

 Ώρες επικοινωνίας καθημερινά κατά τις ώρες 12:00 – 13:00 στο τηλέφωνο : 2104132034 και στο mail του σχολείου mail@47nippeiraia.att.sch.gr

Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε κατεβάστε τα από εδώ :

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΕΤΕΡΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ:

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ:

ΑΔΥΜ

 

 

 

από κάτω από: Ανακοινώσεις | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές σχολικού έτους 2023 – 2024    

Οι ιστορίες είναι φτερά …

Μαρ 202231

oi istories einai ftera

Στις 2 Απριλίου γιορτάζεται η Παγκόσμια μέρα Παιδικού βιβλίου. Διάλεξαν την ημερομηνία αυτή γιατί τότε γεννήθηκε ένας μεγάλος παραμυθάς ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Κάθε χρόνο μια διαφορετική χώρα αναλαμβάνει να δημιουργεί μια αφίσα και ένα μήνυμα που μεταφράζεται σε όλες τις χώρες. Για 2022 η χώρα αυτή είναι ο Καναδάς. Το μήνυμα γράφτηκε από τον πολυβραβευμένο συγγραφέα Richard Van Camp .

“Οι ιστορίες είναι φτερά που σε βοηθούν να πετάς ψηλά κάθε μέρα”

Η ανάγνωση είναι ελευθερία. 

Η ανάγνωση είναι ανάσα.

Η ανάγνωση σ΄ αφήνει να βλέπεις τον κόσμο με τρόπο διαφορετικό και σε καλεί σε κόσμους που δεν θα θέλεις ποτέ να τους αποχωριστείς.

Η ανάγνωση επιτρέπει στο πνεύμα σου να ονειρεύεται.

Λένε ότι τα βιβλία είναι φίλοι για όλη μας τη ζωή και συμφωνώ.

Το ιδανικό δικό σου σύμπαν πλαταίνει όταν διαβάζεις.

Οι ιστορίες είναι φτερά που σε βοηθούν να πετάς ψηλά κάθε μέρα, βρες λοιπόν τα βιβλία που μιλούν στο πνεύμα σου, στην καρδιά σου, στο μυαλό σου.

Τα βιβλία είναι γιατρικά. 

Θεραπεύουν. 

Καθησυχάζουν. 

Εμπνέουν. 

Διδάσκουν.

Ας ευγνωμονούμε τους παραμυθάδες, τους αναγνώστες και τους ακροατές. 

Ας ευγνωμονούμε τα βιβλία. 

Είναι φάρμακα για έναν καλύτερο, φωτεινότερο κόσμο.

Ευχαριστώ πολύ!

(Μετάφραση: Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου)

Παρουσίαση του Microsoft PowerPoint

 

 

από κάτω από: Φιλαναγνωσία | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι ιστορίες είναι φτερά …    

Εγγραφές σχολικού έτους 2022 – 2023

Φεβ 202226

273024580 1282985948851351 828052753596519662 n

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022 – 2023

Oι εγγραφές στα νηπιαγωγεία της χώρας θα πραγματοποιηθούν από 01/03/2022 έως και 20/03/2022. 

Μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά. 

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 .

Για να γίνει εγγραφή ο γονέας καλείται να κάνει ηλεκτρονική αίτηση που θα την υποβάλλει, αφού συνδεθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση : ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ .

( Θα ενεργοποιηθεί την 1η Μαρτίου 2021 )

Συγκεκριμένα για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδατης εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

  1. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  2. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας:Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Σας προτείνουμε να συμπληρώσετε το email σας, παρά την προαιρετικότητα του πεδίου, γιατί θα το χρειαστούμε σε όλη τη διάρκεια της επόμενης σχολικής χρονιάς.
  3. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Τα στοιχεία του παιδιού αναζητούνται από την εφαρμογή και σας εμφανίζονται αυτόματα. Αν δεν εμφανιστεί το όνομα του παιδιού σας, τότε μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία τους εσείς, με την διαφορά ότι θα πρέπει να ανεβάσετε στην εφαρμογή αποδεικτικό στοιχείο της σχέσης σας με το παιδί ( πχ ληξιαρχική πράξη γέννησης ή δικαστική απόφαση επιμέλειας ή ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης της επιμέλειας )

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που τυχόν φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη Δήλωση.

 Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστεί να καταθέσετε με την φυσική παρουσία σας στο νηπιαγωγείο, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, είναι:

 

Βιβλιάριο Υγείας Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού του μαθητή ή άλλο στοιχείο από το οποίο προκύπτει πως έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή ( ΑΔΥΜ ) Έντυπο από το σχολείο, διαφορετικά μπορείτε να το βρείτε και να το εκτυπώσετε από το διαδίκτυο πληκτρολογώντας “ΑΔΥΜ”. Το ΑΔΥΜ συμπληρώνεται και υπογράφεται από τον παιδίατρο του παιδιού.
Εγγραφή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα Η εγγραφή είναι προαιρετική και δεν απαιτείται κανένα δικαιολογητικό παρά μόνο την ενυπόγραφη δήλωσή σας σε έντυπο του σχολείου.

Πρωινή Ζώνη ( άφιξη : 07:45 – 08:00 ) έχουν δικαίωμα εγγραφής μόνο τα παιδιά που είναι εγγεγραμμένα στο ολοήμερο πρόγραμμα και απαιτούνται τουλάχιστον 5 αιτήσεις για να λειτουργήσει το τμήμα.

Εάν το παιδί πάσχει από χρόνια ασθένεια, σχετική ιατρική γνωμάτευση
Σε περίπτωση μαθητών-τριων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ.  ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.
Δικαστική Απόφαση ή Ιδιωτικό Συμφωνητικό Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης)

Η προσέλευσή σας στο νηπιαγωγείο θα γίνει αφού έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική αίτηση και κατόπιν ραντεβού, τηρώντας τα απαιτούμενα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του κορονοϊού  .

 

Ώρες επικοινωνίας καθημερινά κατά τις ώρες 12:00 – 13:00 στο τηλέφωνο : 2104132034 και στο mail του σχολείου mail@47nippeiraia.att.sch.gr

 

Η προϊσταμένη

από κάτω από: Ανακοινώσεις | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές σχολικού έτους 2022 – 2023    

17 Νοέμβρη 1973

Δεκ 202111

Κάποια χρόνια πριν στην Ελλάδα οι Έλληνες πορεύτηκαν με ένα δικτάτορα για εφτά 7 ολόκληρα χρόνια .

Εκείνος έδινε διαταγές και εκείνοι φοβισμένοι έκαναν ό,τι τους έλεγε ! Είχαν τα μάτια κλειστά για να μη βλέπουν και τα στόματα κλειστά για να μη μιλούν ! Δεν ήταν ελεύθεροι να ζήσουν τη ζωή που ήθελαν ! Ήταν δυστυχισμένοι …

258878617 615805006205541 4393987160987940758 n256221051 582712676319766 6938870471705003015 n258853196 246015817520661 3819469787468301024 n257955970 1066221734137773 5351134716434353935 n257743143 679936806325748 4595972064389292018 n257738558 583992986167791 656887595117611455 n

Έτσι περνούσε ο καιρός και μια μέρα μέσα στο Πολυτεχνείο, τα μάτια άνοιξαν και είδαν την ασχήμια του δικτάτορα, τα στόματα άνοιξαν και φώναξαν δυνατά :

ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

260149190 485486726114564 2842979554866110759 n259855513 4556009644485228 8568977367871102735 n259346900 426140795617361 8783291349313263844 n259105974 234869018610098 8087299373791114913 n258874789 444619350513407 513834933201419373 n259344387 979971115918826 1611930022359653625 n259152054 299877765342121 7450534087279721641 n258234338 199739882235185 2304386252591779585 n257771854 1034380767356906 3120905322674528881 n257557530 1427827364363436 8908003308114123843 n

Ήταν 17 Νοεμβρίου 1973

Ένα καπέλο “φέρνει” το δικτάτορα στη τάξη μας !!!

-Μίλησέ του ! Τι θέλεις να του πεις ;

-Είσαι κακός !

-Να φύγεις !

-Θα κάνω ό,τι θέλω εγώ !

260186483 427406572120855 6669118461806385148 n259933364 2449358288533316 4743758479973445079 n258944148 425503672411506 6729329954856654415 n258855954 1723135454550140 1715245813508488274 n258788624 1041863553024623 5792116781687123259 n258788451 1064612480747234 5313539746951666706 n258185860 972288816970205 6175744012086542173 n258143515 480489010009299 2178402861360850867 n257978947 202328305389389 692549929633519830 n257573163 1606522403054436 7806022963255901033 n257439123 1935105640005721 1694960356065969961 n256776431 421221649455411 5177410729483495714 n255829032 211678657781675 3501991125396085442 n

Κόκκινο γαρύφαλλο για τα παιδιά του Πολυτεχνείου .

259078970 914083695889913 3719937433643336710 n257771858 446304023558684 6881567316948253532 n260343458 1729983780541311 8285541839961814985 n259734270 591620141916000 3260426740602987323 n259334284 368898345012449 6989780313786134982 n258868280 968514870686348 415990880423822194 n258467786 1261175374357515 1453046012992799171 n257779083 640865667092462 8225510472516380889 n257644427 943781652886996 7681856761104931830 n257742834 929721057963597 6328698302849737325 n256797816 481192759923414 13174469884108904 n

Μια ταινία που μας συγκίνησε … 12410 και 1 τριαντάφυλλα  

259441615 1245093645998070 6428239581633200780 n

260306752 598725501462258 2976958782831926568 n

 

από κάτω από: Επετειακά | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 17 Νοέμβρη 1973    

28η Οκτωβρίου 1940

Οκτ 202129

28 Οκτωβρίου 2021

 

Γιορτάζει η ΕΛΛΑΔΑ  

28 Οκτωβρίου 1940 … οι ΕΛΛΗΝΕΣ φώναξαν ένα βροντερό ΟΧΙ στον εχθρό !

Μπάγια

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γι ΄αυτούς τους  ΕΛΛΗΝΕΣ….. γι΄αυτή την ΕΛΛΑΔΑ ….. σήμερα λέμε ποιήματα

Αλέξανδρος Σ.

Αλέξανδρος Μ.

 

Θοδωρής

Εύα

Σταύρος

Δήμητρα

Χαρούν

Γιώργος Τ.

 

 

Γιάννης

Γιώργος Ν.

Μπάγια

Σήλια

Αέλια

Κυριακή

Περικλής

Κωνσταντίνος

Νικόλας

Στέλιος

Νίκος

Διονύσης

Αριάδνη

Πάμε πίσω στο 1940  … γινόμαστε Μανώλης και Αποστόλης, σερνόμαστε κρυφά και πολύ προσεχτικά στα σκοτεινά δρομάκια γύρω από την Ακρόπολη, σκαρφαλώνουμε και κατεβάζουμε την σημαία του Χίτλερ !!!   

Στη θέση της  από τότε κυματίζει η ελληνική !!

Το χαρήκαμε πολύ και μετά κάναμε ΠΑΡΕΛΑΣΗ!

Στο τέλος χρωματίσαμε τα περιστέρια της ΕΙΡΗΝΗΣ και τα χαρίσαμε στην πληγωμένη από τον ΠΟΛΕΜΟ Γκουέρνικα …(δες το ξανά)

Περάσαμε όμορφα …..

 

από κάτω από: Επετειακά, Μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 28η Οκτωβρίου 1940    

Τα ψηφιακά μας βιβλία

Μάι 20217

Ήμασταν μακριά για τρεις ολοκλήρους μήνες … αλλά μείναμε ΜΑΖΙ στο κρυφό μας σχολειό !

Δουλέψαμε, προσπαθήσαμε πολύ, περάσαμε καλά ΜΑΖΙ !

Καταφέραμε πολλά …  τα μαζέψαμε και τα βάλαμε σε βιβλία !

Τα δικά μας βιβλία !

Τα ψηφιακά μας βιβλία !


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper
από κάτω από: Μελέτη περιβάλλοντος, Τεχνολογία | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα ψηφιακά μας βιβλία    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Σαν σήμερα

14/10/1863: Ο σουηδός χημικός Aλφρεντ Νόμπελ πατεντάρει την παρασκευή της νιτρογλυκερίνης.
Από την εφεύρεσή του αυτή θα κερδίσει πολλά χρήματα, ικανά για να συντηρούν μέχρι σήμερα το Ίδρυμα Νόμπελ, που απονέμει τα ομώνυμα βραβεία.
   - Σχετικές αναρτήσεις



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων