Πώς μιλάμε στα παιδιά μας για την αναπηρία ή/και τον αυτισμό; Ποιος ο ρόλος των τμημάτων ένταξης και των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης μέσα στην τάξη; Πώς δημιουργούμε ένα σχολείο που να χωράει όλα τα παιδιά με όρους ισότητας και συμπερίληψης; Πώς εντοπίζουμε και διαχειριζόμαστε τις διαφορετικές ανάγκες και ταχύτητες των παιδιών και πώς μπορούμε να δώσουμε σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας χώρο για να εκφραστούν; Πώς γίνεται η μετάβαση αυτιστικών παιδιών από το δημοτικό στο γυμνάσιο;
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς;
Πώς συνυπάρχουμε εν τέλει όλες και όλοι μέσα στην κοινότητα;
Διοργάνωση: Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των 72ου, 73ου, 76ου Δημοτικών Σχολείων Αθηνών και των 47ου και 49ου Νηπιαγωγείων Αθηνών
Σε συνεργασία με την Παιδαγωγική ομάδα «Το Σκασιαρχείο»